problem ze światłami ;/
- This topic has 13 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 12 years, 5 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
30 stycznia 2010 dnia 23:17 #219542
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
witam mam taki problem jak włączam światła to świeci się tylko lewa lampa zawsze się świeciły obie i obie żarówki są dobre a jak chcę długie włączyć to nawet kontrolka przy zegarach mi się nie świeci i powoli się zapalają i są bardzo słąbe ;/ zamieszczam tu filmik żeby można było mi pomóc 😉
pozdrawiam
30 stycznia 2010 dnia 23:35 #219543Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
na moje to coś z elektryką posprawdzaj czy wszystkie kable są połączone a w kosteczki możesz psiknąć WD40
Będzie warn jak ktoś mi napiszę to samo innymi słowami!!/siwy_fact
31 stycznia 2010 dnia 07:45 #219544Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Sprawdź regulator napięcia ,w swoim chińskim 4t to też taki miałem .
31 stycznia 2010 dnia 10:18 #219545Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
to może być najzwyklejszy problem z żarówka proszę nie gadać jak by była dupnięta , to by w ogóle nie świeciła , daj nową żarówkę i będzie myślę po kłopocie, ja miałem kiedyś tak że kierunek mi wysiadł , jakiś czas jeździłem bez , a potem całą elektryka zaczęła wariować , wsadziłem nową żaróweczkę i był gicior
31 stycznia 2010 dnia 12:59 #219546Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
regulator napięcia sprawdzałem już wcześniej ale to nie to
31 stycznia 2010 dnia 17:25 #219547Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Może to wina alternatora,to wygląda tak jakby się coś z nim spieprzyło i za mały prąd daje, dlatego tylko jedna lampa świeci.Chyba, że światła masz z akumulatora, to go naładuj albo wymień.Sprawdź jeszcze czy zwarcia nigdzie nie ma na kablach.
31 stycznia 2010 dnia 18:06 #219548Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
nie alternator tylko pradnica 😉 i nie mogle by się zdupac bo by także iskry nie bylo. gdzieś masz zwarcie przez co jest za duży spadek napięcia
31 stycznia 2010 dnia 18:40 #219549Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Adverion napisał:
a w kosteczki możesz psiknąć WD40
ehm… Ty się dobrze czujeszł WD40 ma właściwości smarujące, a nie przewodzące prąd! Jak już to można scyzorykiem(czy czymś) grzebnąć w kostkach zeskrobując osad.
Spradź kable przy lampie, kontrolce i akumulatorze. lekko przeskrob styki, bo wychodzi na to, że nie łączy poprostu 😉
31 stycznia 2010 dnia 19:26 #219550Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Witam mam podony problem tyle że u mnie nie świeci tylnia lampa lecz stop swieci ,nie swieca postojowki a lampa drogowa i dlugie świecą oraz podświetlenie licznika nie świeci (lecz już go nie mam). Aha i żarówke tylniej lampy wymieniłem i nic;/
31 stycznia 2010 dnia 21:09 #219551Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Dywersant, ale ma też właściwości czyszczące;)
31 stycznia 2010 dnia 21:51 #219552Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
sprawdź bezpiecznik
Harnik95 napisał:
Witam mam podony problem
coś czuje że to KU.RWA znowu ten ZJE.BANY norvid , ale…
Zdaje Ci się wrona … / RudY
No zdaje CI się wronuś… on bierze ode mnie yasuni /Borek02
31 stycznia 2010 dnia 23:16 #219553Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
siwy_fact napisał:
Dywersant, ale ma też właściwości czyszczące;)
Owszem ma, ale nie do tego typu zanieczyszczeń 😉 WD40 jest przystosowany do odrdzewiania i smarowania(tłusty jest) danych powierzchni.
Jeżeli już użyjemy do tego celu WD40 lub jeszcze nie, to zdecydowanie lepiej jest zaopatrzyć się w „PRINTER 66” lub „VIDEO 98”. To jest doskonały środek do czyszczenia tego typu powierzchni(wszelka elektronika, elektryka). Ojciec(elektronik) ma takie coś w warsztacie i przydaje się czasem 🙂 Środek ten działa dobrze i szybko, momentalnie odparowuje, więc nie ma obaw o zwarcie 😉1 lutego 2010 dnia 11:09 #219554Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Dywer, ja mam do tego Kontakt Wurth’a i jest git 🙂
1 lutego 2010 dnia 16:39 #219555Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jakoś u siebie wszędzie psikałem WD40 i było dobrze… WD40 jest głównie do czyszczenia nie do smarowania …
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.