problem ze skuterem Suzuki zillion 2000r lc morini

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #58839
    ozyrysh
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Witam.
    Posiadam skuter Suzuki Zillion z 200 roku
    z silnikiem LC morini.
    W silniku zostały wymienione wszystkie części na sportowe.
    W układzie napędowym też. Jednak jako jedyna seryjna część zostało sprzęgło.
    Mój problem polega na tym że motorek ciężko przyspiesza do 20 km/h
    natomiast później już wygląda to lepiej. Czy winowajcą może być zużyte sprzęgło. Przy przyspieszaniu silnik tak jakby się dusił a później ładnie wychodzi na obroty aż do prędkości maks ok 100 km/h.
    Proszę o porady.

    #58857
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    A jaki jest przebieg na tym sprzęgle ? Możliwe że już jest zjechane i łapie od samego dołu obrotów przez co zamula na starcie.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #58895
    ozyrysh
    Użytkownik
    • Postów: 5

    no chyba jest od nowości czyli już ok 16 tys

    #58970
    ozyrysh
    Użytkownik
    • Postów: 5

    już znalazłem winowajcę. jest nim korektor momentu obrotowego. nie był od dawna smarowany i obudowa tych bolców prowadnic pękła i blokowała płynność pracy korektora. teraz pytanie. Jaki kupić. Porządny sportowy kosztuje ok 1000 zł.

    #58971
    ozyrysh
    Użytkownik
    • Postów: 5

    już znalazłem winowajcę. jest nim korektor momentu obrotowego. nie był od dawna smarowany i obudowa tych bolców prowadnic pękła i blokowała płynność pracy korektora. teraz pytanie. Jaki kupić. Porządny sportowy kosztuje ok 1000 zł.

    #58986
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    wszystko zależy od budżetu
    ja bym kupił używkę dla pewności że ten element był winny i zainwestował w regulowane sprzęgło i sportowy dzwon

    #59036
    ozyrysh
    Użytkownik
    • Postów: 5

    sprzęgło wygląda jeszcze w miarę, okładziny mają jeszcze 3-4 mm i na dzwonie nie ma takiego jakby rantu jak na tarczy samochodowej, na sprzęgle są czerwone sprężynki, mi to wygląda na korektor bo w środku jest on całkiem suchy i jak zdjąłem sprężynę i tym ruszałem to piszczało, dodam że skuter mam od 2 lat i zrobiłem ok 3 tys km,
    wymienię korektor na jakiś dobry i później ew sprzęgło, chcę doprowadzić skuter do stanu idealnego bo nie zamierzam go sprzedawać i nie chcę żeby mi robił przykrych niespodzianek, jeszcze jedno pytanie, czy jest na forum ktoś kto ma do sprzedania plastiki do mojego skutera? z tego co wiem podejdą plastiki od zwykłej katany bo to to samo a mała zmiana by nie zaszkodziła 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button