problem ze skuterem Suzuki zillion 2000r lc morini

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery problem ze skuterem Suzuki zillion 2000r lc morini

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe ozyrysh ozyrysh 7 lata temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #58839
    Zdjęcie profilowe ozyrysh
    ozyrysh
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Witam.
    Posiadam skuter Suzuki Zillion z 200 roku
    z silnikiem LC morini.
    W silniku zostały wymienione wszystkie części na sportowe.
    W układzie napędowym też. Jednak jako jedyna seryjna część zostało sprzęgło.
    Mój problem polega na tym że motorek ciężko przyspiesza do 20 km/h
    natomiast później już wygląda to lepiej. Czy winowajcą może być zużyte sprzęgło. Przy przyspieszaniu silnik tak jakby się dusił a później ładnie wychodzi na obroty aż do prędkości maks ok 100 km/h.
    Proszę o porady.

    #58857
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    A jaki jest przebieg na tym sprzęgle ? Możliwe że już jest zjechane i łapie od samego dołu obrotów przez co zamula na starcie.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #58895
    Zdjęcie profilowe ozyrysh
    ozyrysh
    Użytkownik
    • Postów: 5

    no chyba jest od nowości czyli już ok 16 tys

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj na nowo motocykle 125 FB Mondial

    Poznaj FB Mondial HPS 125. Najbardziej stylowy motocykl na prawo jazdy B.Niezwykła dbałość o detale oraz ergonomiczna pozycję jazdy sprawiają, że jazda jest przyjemnością i sprawia, że każdy może dosięgnąć marzeń. To motocykl, wykonany w duchu klasyki, który zapewnia najwyższe bezpieczeństwo, a dzięki zaawansowanej technologii jest niezawodny.
    #58970
    Zdjęcie profilowe ozyrysh
    ozyrysh
    Użytkownik
    • Postów: 5

    już znalazłem winowajcę. jest nim korektor momentu obrotowego. nie był od dawna smarowany i obudowa tych bolców prowadnic pękła i blokowała płynność pracy korektora. teraz pytanie. Jaki kupić. Porządny sportowy kosztuje ok 1000 zł.

    #58971
    Zdjęcie profilowe ozyrysh
    ozyrysh
    Użytkownik
    • Postów: 5

    już znalazłem winowajcę. jest nim korektor momentu obrotowego. nie był od dawna smarowany i obudowa tych bolców prowadnic pękła i blokowała płynność pracy korektora. teraz pytanie. Jaki kupić. Porządny sportowy kosztuje ok 1000 zł.

    #58986
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    wszystko zależy od budżetu
    ja bym kupił używkę dla pewności że ten element był winny i zainwestował w regulowane sprzęgło i sportowy dzwon

    Kymco B&W 170
    #59036
    Zdjęcie profilowe ozyrysh
    ozyrysh
    Użytkownik
    • Postów: 5

    sprzęgło wygląda jeszcze w miarę, okładziny mają jeszcze 3-4 mm i na dzwonie nie ma takiego jakby rantu jak na tarczy samochodowej, na sprzęgle są czerwone sprężynki, mi to wygląda na korektor bo w środku jest on całkiem suchy i jak zdjąłem sprężynę i tym ruszałem to piszczało, dodam że skuter mam od 2 lat i zrobiłem ok 3 tys km,
    wymienię korektor na jakiś dobry i później ew sprzęgło, chcę doprowadzić skuter do stanu idealnego bo nie zamierzam go sprzedawać i nie chcę żeby mi robił przykrych niespodzianek, jeszcze jedno pytanie, czy jest na forum ktoś kto ma do sprzedania plastiki do mojego skutera? z tego co wiem podejdą plastiki od zwykłej katany bo to to samo a mała zmiana by nie zaszkodziła 😉

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie