Problem z Zipp Quantum

Witam. Posiadam Zippa Quantum 4T z 2011r. Problem jest tego typu:
Po uruchomieniu skutera na zimnym silniku, gdy odkręcam gaz, pojawia się (nieregularnie) dławienie silnika i utrata mocy. Z kolei gdy prze-gazuję skuter na zimnym silniku obroty jego spadają do minimum i po dłuższej chwili wracają do normy. Natomiast gdy sinik jest dobrze rozgrzany tych problemów nie ma. Proszę o pomoc...

to normalne ze jest zimno i potrzebuje troche czasu zeby zaskoczyc normalnie,jezeli chcesz to zmienic wkrec (to na zimne dni)srube mieszanki o 180-360 stopni,moze bedzie potrzebna korekta wolnych obrotow po tym zabiegu na lato wroc do obecnych ustawien

No dobrze. Ale te problemy występują w moim skuterze przez cały czas, niezależnie od pory roku...

Regulacja gaznika powinna rozwiązać Twój problem a po zimie napewno się przyda.

jezeli caly czas to albo rozkrecilo ci sie powietrze czyli to co pisalem albo gaznik jak pisal kolega wyzej do czyszczenia i regulacji
choc stawiam na sklad mieszanki na zimnym jak jest lipna takie sa objawy

Ok. Zastosuję "przegląd" gaźnika.
Dzięki.

ja z zippem Quantum 2t to od nowosci mam problemy.Wszystko sie psuje po koleji i pali jak ciezarówka

Witam po raz kolejny... :-)
Mam mały problem. Przy próbie odpalenia silnika z rozrusznika elektrycznego pojawia się charakterystyczne "pykanie" po naciśnięciu przycisku startera. Dzieje się tak dwa lub trzy razy itp., zanim normalnie rozrusznik ruszy. Dodam że akumulator jest nowy i rozrusznik też (bo mi się paskudnie zawieszał), więc wymieniłem na nowy.

to jeszcze sprawdź bendix , może trza tylko wyczyścić , tulejki na bendixie w jakim stanie , ewentualnie pozostał jeszcze przekaźnik rozrusznika - ale on rzadko nawala.

Jednak to był przekaźnik rozrusznika. Bendix jest w dobrym stanie.
Aż żal, że w skuterze, który ma nie całe dwa lata i nie był katowany - sypią się podzespoły. Ale czego oczekiwać po tandetnym chińczyku...
Pozdr. ...

Witam...
Otóż mam mały problem z moim kapryśnym chińczykiem.
Wymieniłem ostatnio pasek napędowy na nowy i wariator na taki sam -standardowy, tylko nowy bo z mojej winy uszkodziłem stary. Problem polega na tym, że skuter podczas jazdy zachowuje się jakby był "zablokowany", chociaż jest w zasadzie "odblokowany". Gaźnik jest wyregulowany itp. Nie wiem co to za ustrojstwo... Zastanawiam się czy nie założyć mu kitu tuningowego do 80cc ... Może to dodało by mu wigoru...