Problem z zalewaniem

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #87456
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    Czesc.mam taki problem.wydaje mi sie ze go zalewa .jezdze na pol manetki bo jak chce dodac gazu bardziej to dlawi go cos tak jakby go zalewalo .

    #87457
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    wykrec i sprawdz jaki kollor ma swieca

    #87469
    Baniak
    Użytkownik
    • 1
    • 102Postów:

    Jak go zalewa to mieszanka paliwowo-powietrzna do regulacji (gaźnik).

    #87477
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    Z jego opisu moge rowniez wywnioskowac ze skuter dostaje za malo paliwa a za duzo powietrza 🙂

    #87485
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    Hmm.to moze byc to.znalazlem pekniety izolator miedzy kroccem sacym a glowica i jutro dziada wywale i wstawie nowy.ciekawe czy pomoze.chodzi mi poglowie tez sprzeglo

    #87486
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    Ale sprzegla jeszcze nie rozbieralem i niewiem co tam moze byc zebsute

    #87488
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    To czekaj masz 4T tak?

    #87490
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    Tak to 4suw

    #87491
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    W takim razie przepraszam za odp gdyz tyczyly sie one 2t a na 4t to sie nie znam.

    #87521
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    Spoko.troche mnie meczy juz to ze szukam powodu tego stanu i ni cholery nie moge znalezc.to moze inaczej -jakie sa objawy uszkodzonego/zuzytego sprzegla? i jeszcze jedno- w gazniku sa 3 membrany(keihin 18) moze wiecie jaka role spelniaja dwie znich tzn jedna u dolu ktora jest na koncu blaszki zamocowanej do sprezyny(tam gdzie koniec linki gazu) a druga z boku gaznika pod mocowaniem uchwytu linki gazu(zeby sie do niej dostac trzeba odkrecic ten uchwyt)?

    #87522
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    Skoro masz pęknięty króciec to zapewne on jest powodem Twoich problemów bo silnik łapie lewe powietrze.

    #87586
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    Nie to nie od tego .sam izolator pekl tylko ale nie ma tragedii.wymienilem na nowy ale nic sie nie zmienilo.nastepne do sprawdzenia jest ssanie i sprzeglo

    #87597
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    hmm sprawdz przwoedy paliwowe i w kalim stanie masz filtr powietrza

    #87609
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    Paliwo leci dobrze filtr powietrza czysty.filtr paliwa mam od malucha .kilka miesiecy go mam ale niechce mi sie go zdjac bo takie wezyki fajne kupilem ze jak je zalozylem to ledwo ledwo weszly .jak chcialem zdjac go z filtra to sie rozciagal jak guma a nie zszedl :!

    #87619
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    dobrze czytam???? masz filtr powietrza od malucha?

    #87621
    danielek155
    Użytkownik
    • 24
    • 78Postów:

    hmm napisał:

    Paliwo leci dobrze filtr powietrza czysty.filtr paliwa mam od malucha .

    Przeczytaj to jeszcze raz i pozniej pytaj go 😉 bo nie dobrze rozumiesz 🙂

    #87625
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    Jak jeszcze troche ponaprawiam ten skuter to mechanikiem zostane k..wa no.

    #87627
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    Mialo byc mechanikiem kwantowym 🙂

    #87661
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    Tak mnie zastanawia jedna rzecz . wezyk od gaznika ktorym sie wylewa paliwo u dolu ,ten ktory jest przykrecony sruba do obudowy przekladni.niewiem do czego on sluzy i czy powinien byc otwarty?

    #87703
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    hmm napisał:

    Tak mnie zastanawia jedna rzecz . wezyk od gaznika ktorym sie wylewa paliwo u dolu ,ten ktory jest przykrecony sruba do obudowy przekladni.niewiem do czego on sluzy i czy powinien byc otwarty?

    Zabezpieczenie przed zalaniem świecy -gdy do gaźnika dostanie się za dużo paliwa jego nadmiar wyleci tą właśnie rurką aby nie zalać silnika. Czyli zostaw to tak jak jest.

    #87801
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    Czyli to ma za zadanie tak jakby leczyc a nie zapobiegac? ustawilem blaszke ktora trzyma plywak na zaworze iglicowym tak ze jest wygieta troche do dolu ustawiajac gaznik w pozycji roboczej.jednoczesnie wyregulowalem gaznik ponownie i swieca jest sucha po tych ok 15km jazdy.czyli gaznik zostawie w spokoju .bardziej prawdopodobne ze jednak pierscienie i cylinder sa do wymiany lub/i sprzeglo.taki maly silnik a tyle roboty zeby go naprawic.mam juz powoli tego dosc.

    #87813
    Omegos1996
    Użytkownik
    • 10
    • 120Postów:

    Hehe rozumiem ciebie ja od ponad tygodnia ze swoim walczę, jadąc przygasł ale odpalił ale jechać to już ni chu** a teraz to wgl nie pali wyje***** już całą energie z aku i teraz muszę się podłanczać na kable do samochodu, gaźnik mam sprawdzony filtr nowy przewody też i nadal bez zmian

    #87816
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    a zobacz kranik podciśnieniowy – wyjmij wężyk paliwa i zobacz ile wyleci – jak mało około 50 ml to jest ok, ale jak więcej to ten zawór może być

    #87853
    hmm
    Użytkownik
    • 11
    • 67Postów:

    Sprawdzalem kranik i niby nie leci duzo ale jak przez noc postoi to 3/4filtra jest czyli jakies 80 do 90ml benzyny

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button