Problem z zalewaniem
- This topic has 23 odpowiedzi, 8 głosów, and was last updated 11 years, 4 months temu by hmm.
- AutorWpisy
- 12 listopada 2012 dnia 15:30 #87456
Czesc.mam taki problem.wydaje mi sie ze go zalewa .jezdze na pol manetki bo jak chce dodac gazu bardziej to dlawi go cos tak jakby go zalewalo .
12 listopada 2012 dnia 15:41 #87457wykrec i sprawdz jaki kollor ma swieca
12 listopada 2012 dnia 16:41 #87469Jak go zalewa to mieszanka paliwowo-powietrzna do regulacji (gaźnik).
12 listopada 2012 dnia 17:16 #87477Z jego opisu moge rowniez wywnioskowac ze skuter dostaje za malo paliwa a za duzo powietrza 🙂
12 listopada 2012 dnia 19:16 #87485Hmm.to moze byc to.znalazlem pekniety izolator miedzy kroccem sacym a glowica i jutro dziada wywale i wstawie nowy.ciekawe czy pomoze.chodzi mi poglowie tez sprzeglo
12 listopada 2012 dnia 19:21 #87486Ale sprzegla jeszcze nie rozbieralem i niewiem co tam moze byc zebsute
12 listopada 2012 dnia 19:26 #87488To czekaj masz 4T tak?
12 listopada 2012 dnia 19:35 #87490Tak to 4suw
12 listopada 2012 dnia 19:41 #87491W takim razie przepraszam za odp gdyz tyczyly sie one 2t a na 4t to sie nie znam.
12 listopada 2012 dnia 21:56 #87521Spoko.troche mnie meczy juz to ze szukam powodu tego stanu i ni cholery nie moge znalezc.to moze inaczej -jakie sa objawy uszkodzonego/zuzytego sprzegla? i jeszcze jedno- w gazniku sa 3 membrany(keihin 18) moze wiecie jaka role spelniaja dwie znich tzn jedna u dolu ktora jest na koncu blaszki zamocowanej do sprezyny(tam gdzie koniec linki gazu) a druga z boku gaznika pod mocowaniem uchwytu linki gazu(zeby sie do niej dostac trzeba odkrecic ten uchwyt)?
12 listopada 2012 dnia 22:22 #87522Skoro masz pęknięty króciec to zapewne on jest powodem Twoich problemów bo silnik łapie lewe powietrze.
13 listopada 2012 dnia 19:14 #87586Nie to nie od tego .sam izolator pekl tylko ale nie ma tragedii.wymienilem na nowy ale nic sie nie zmienilo.nastepne do sprawdzenia jest ssanie i sprzeglo
13 listopada 2012 dnia 19:43 #87597hmm sprawdz przwoedy paliwowe i w kalim stanie masz filtr powietrza
13 listopada 2012 dnia 19:59 #87609Paliwo leci dobrze filtr powietrza czysty.filtr paliwa mam od malucha .kilka miesiecy go mam ale niechce mi sie go zdjac bo takie wezyki fajne kupilem ze jak je zalozylem to ledwo ledwo weszly .jak chcialem zdjac go z filtra to sie rozciagal jak guma a nie zszedl :!
13 listopada 2012 dnia 20:23 #87619dobrze czytam???? masz filtr powietrza od malucha?
13 listopada 2012 dnia 20:29 #87621hmm napisał:
Paliwo leci dobrze filtr powietrza czysty.filtr paliwa mam od malucha .
Przeczytaj to jeszcze raz i pozniej pytaj go 😉 bo nie dobrze rozumiesz 🙂
13 listopada 2012 dnia 20:44 #87625Jak jeszcze troche ponaprawiam ten skuter to mechanikiem zostane k..wa no.
13 listopada 2012 dnia 20:47 #87627Mialo byc mechanikiem kwantowym 🙂
14 listopada 2012 dnia 09:10 #87661Tak mnie zastanawia jedna rzecz . wezyk od gaznika ktorym sie wylewa paliwo u dolu ,ten ktory jest przykrecony sruba do obudowy przekladni.niewiem do czego on sluzy i czy powinien byc otwarty?
14 listopada 2012 dnia 18:13 #87703hmm napisał:
Tak mnie zastanawia jedna rzecz . wezyk od gaznika ktorym sie wylewa paliwo u dolu ,ten ktory jest przykrecony sruba do obudowy przekladni.niewiem do czego on sluzy i czy powinien byc otwarty?
Zabezpieczenie przed zalaniem świecy -gdy do gaźnika dostanie się za dużo paliwa jego nadmiar wyleci tą właśnie rurką aby nie zalać silnika. Czyli zostaw to tak jak jest.
15 listopada 2012 dnia 13:26 #87801Czyli to ma za zadanie tak jakby leczyc a nie zapobiegac? ustawilem blaszke ktora trzyma plywak na zaworze iglicowym tak ze jest wygieta troche do dolu ustawiajac gaznik w pozycji roboczej.jednoczesnie wyregulowalem gaznik ponownie i swieca jest sucha po tych ok 15km jazdy.czyli gaznik zostawie w spokoju .bardziej prawdopodobne ze jednak pierscienie i cylinder sa do wymiany lub/i sprzeglo.taki maly silnik a tyle roboty zeby go naprawic.mam juz powoli tego dosc.
15 listopada 2012 dnia 15:26 #87813Hehe rozumiem ciebie ja od ponad tygodnia ze swoim walczę, jadąc przygasł ale odpalił ale jechać to już ni chu** a teraz to wgl nie pali wyje***** już całą energie z aku i teraz muszę się podłanczać na kable do samochodu, gaźnik mam sprawdzony filtr nowy przewody też i nadal bez zmian
15 listopada 2012 dnia 15:35 #87816a zobacz kranik podciśnieniowy – wyjmij wężyk paliwa i zobacz ile wyleci – jak mało około 50 ml to jest ok, ale jak więcej to ten zawór może być
15 listopada 2012 dnia 22:19 #87853Sprawdzalem kranik i niby nie leci duzo ale jak przez noc postoi to 3/4filtra jest czyli jakies 80 do 90ml benzyny
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.