Problem z wtryskiem

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #190198 Reply
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 18
    • Postów: 21

    Problem z paleniem powraca co jakiś czas. Wcześniej padł regulator napięcia. Kody błędów pokazały aktualnie, że problem to wtrysk. Zmierzyłem jego impedancje i wyszła 15,5 [Ohma] gdzie wg książki powinno być 14,5 +/- 0,7 przy 20stopniach Celsjusza. Czy różnica 0,3 [ohma] kwalifikuje już wtryskiwacz do wymiany ?
    Na aktualnym regulatorze napięcia – podobno pochodzi z cb250 – ładowanie na wolnych wynosi około13,75V. Po przekręceniu kluczyka nie zawsze słychać prace pompy paliwa. Po prostu się nie załącza. W czym może być problem nie załączania sie pompy zawsze po przekręceniu kluczyka ?

    #190205 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 113
    • Postów: 21 168

    przekaźnik pompy

    #190357 Reply
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 18
    • Postów: 21

    Też na to stawiałem w którejś tam kolejności. Dzięki za utwierdzenie mnie w tym 🙂
    A czy ładowanie na wolnych nie jest za niskie troche przypadkiem ?

    #190382 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    Ładowanie ma być przede wszystkim prawidłowe w trakcie jazdy, a więc przy wyższych obrotach… Na wolnych obrotach w zasadzie akumulator nie jest ładowany…

    #190526 Reply
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 18
    • Postów: 21

    A jak to w sprytny sposób sparwdzić jakie jest maksymalne ładowanie podczas faktycznej jazdy ?

    #190530 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    Stawiasz na centralnej stopce… podpinasz miernik… odpalasz… i dodajesz gazu… jak wejdzie na obroty, tylne koło będzie się kręciło, a Ty odczytujesz, co pokazuje miernik… tylko zrób to przy włączonych światłach… i tyle…
    Nie musisz gimnastykować się z miernikiem w trakcie jazdy… ;)))

    #190601 Reply
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 18
    • Postów: 21

    Prezd chwilą rzokreciłem wszytsko i juz jestem w 100% pewny, że przekaźnik od pompy jest walnięty. I teraz tak, szukać tylko oryginału czy w jakiś sposób można dorwać jakiś zamiennik ? Mój przerywacz jest 4 pinowy.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Problem z wtryskiem
Twoje informacje:




Back to top button