Problem z wtryskiem
- This topic has 6 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 8 years, 4 months temu by
bachor666.
- AutorWpisy
- 11 maja 2015 dnia 15:17 #190198
Problem z paleniem powraca co jakiś czas. Wcześniej padł regulator napięcia. Kody błędów pokazały aktualnie, że problem to wtrysk. Zmierzyłem jego impedancje i wyszła 15,5 [Ohma] gdzie wg książki powinno być 14,5 +/- 0,7 przy 20stopniach Celsjusza. Czy różnica 0,3 [ohma] kwalifikuje już wtryskiwacz do wymiany ?
Na aktualnym regulatorze napięcia – podobno pochodzi z cb250 – ładowanie na wolnych wynosi około13,75V. Po przekręceniu kluczyka nie zawsze słychać prace pompy paliwa. Po prostu się nie załącza. W czym może być problem nie załączania sie pompy zawsze po przekręceniu kluczyka ?11 maja 2015 dnia 17:21 #190205przekaźnik pompy
13 maja 2015 dnia 17:57 #190357Też na to stawiałem w którejś tam kolejności. Dzięki za utwierdzenie mnie w tym 🙂
A czy ładowanie na wolnych nie jest za niskie troche przypadkiem ?13 maja 2015 dnia 22:50 #190382Ładowanie ma być przede wszystkim prawidłowe w trakcie jazdy, a więc przy wyższych obrotach… Na wolnych obrotach w zasadzie akumulator nie jest ładowany…
15 maja 2015 dnia 18:40 #190526A jak to w sprytny sposób sparwdzić jakie jest maksymalne ładowanie podczas faktycznej jazdy ?
15 maja 2015 dnia 19:17 #190530Stawiasz na centralnej stopce… podpinasz miernik… odpalasz… i dodajesz gazu… jak wejdzie na obroty, tylne koło będzie się kręciło, a Ty odczytujesz, co pokazuje miernik… tylko zrób to przy włączonych światłach… i tyle…
Nie musisz gimnastykować się z miernikiem w trakcie jazdy… ;)))16 maja 2015 dnia 15:48 #190601Prezd chwilą rzokreciłem wszytsko i juz jestem w 100% pewny, że przekaźnik od pompy jest walnięty. I teraz tak, szukać tylko oryginału czy w jakiś sposób można dorwać jakiś zamiennik ? Mój przerywacz jest 4 pinowy.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.