Problem z v max w zipp pro 80/50

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Problem z v max w zipp pro 80/50

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 10 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 7 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #113670 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 81

    Witajcie mam małe pytanie. Mój zipp leci tylko 65 km/h na cylindrze 80.
    Myślę że jest to spowodowane tym iż serwisant po wymianie cylindra prawdopodobnie nie zmienił dyszy głównej.
    Czy jeśli takową dyszę wymienię (z 70 na 80) to będzie konieczna regulacja gaźnika?
    Czy zrobią mi to w serwisie?
    O ile poprawi to v max mojej maszyny?
    Czy konieczne w takiej sytuacji jest zamontowanie stożkowego filtra powietrza?

    #113674 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe MrJakub654
    MrJakub654
    Użytkownik
    • Postów: 164

    Dysza, większa= więcej paliwa, czyli na zwyklym filtrze będzie mu brakować powietrza, polecam kupić dobrze obudowany stożek i bez tej przedłużki ( rurki ) zamontować go prosto przy gaźniku, co do dyszy to 90/95 będzie ok.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #113682 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    a czy przy tych 60 km/h masz maksymalne obroty silnika?

    #113683 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 81

    A zrobią mi to bez utraty gwarancji? I czy drogo mnie to wyniesie?
    Dysza + Stożek to koszt około 40 zł ale wyregulowanie gaźnika i wstawienie dyszy i stożka pewnie drugie tyle.

    #113684 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 81

    kuba90876 napisał:

    a czy przy tych 60 km/h masz maksymalne obroty silnika?

    Nie obroty nie są maksymalne

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #113689 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Gajewczak
    Gajewczak
    Użytkownik
    • Postów: 12

    A blokady masz ściągnięte ?

    Keeway Hurricane 50
    unlock
    ported
    7.0g Stage6
    1000rpm springs NARAKU
    central spring +30 GREEN
    Tecnigas Trek
    #113692 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 81

    Zipp pro nie posiada fabrycznie blokad. Nie piszcie też że źle go dotarłem. Na innych forach piszą że to wina zbyt małej dyszy.
    Trzeba ją wymienić na większą i wsadzić stożkowy filtr powietrza.
    Wtedy wzrasta v-max i przyśpieszenie. Bo na seryjnej dyszy silnik ma za mało mieszanki

    #113713 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe patryk2266
    patryk2266
    Użytkownik
    • Postów: 56

    Przy jakich obrotach osiągasz te 60km/h ?

    #113715 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    PRZELOZENIA I DYSZA TO MUSISZ ZMIENIC -DOBRAC

    4T FOREVER

    4T FOREVER

    #113718 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 81

    60 km/h przy 7 tys obrotów

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)
Odpowiedz do: Problem z v max w zipp pro 80/50
Informacje o Tobie: