Problem z v-max w Peugeot Jet Force C-tech 2011r

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problem z v-max w Peugeot Jet Force C-tech 2011r

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe kamkasz kamkasz 5 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #126880
    Zdjęcie profilowe witi97
    witi97
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Witam mam peugot jet force c-tech ściagnelem blokady na tłumiku dwie rurki na wariatorze i ta rurka z filtra powietrza i jedzie mi 65-70 nie wiem dlaczego nie chce mi zamknął zegarów przebieg ma mało 3000km
    wydalem na niego duzo kasy wiec troche musze wymagac od tego skutera proszę o odpowiedzi pozdrawiam

    #126881
    Zdjęcie profilowe kamil2055
    kamil2055
    Użytkownik
    • Postów: 128

    Może jest jeszcze moduł zablokowany co blokuje obroty , a wykręciłeś ta śrubkę z gaźnika ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #126888
    Zdjęcie profilowe Dziadek100
    Dziadek100
    Użytkownik
    • Postów: 802

    Jetforce nie ma blokowanego modułu.Blokady są na tłumiku (ślepa kiszka),tulejka wariatora oraz taka blaszka przykręcana z tyłu wariatora na trzy śrubki i nic więcej.Największym problemem w jetforcach jest sam gaznik o gardzieli 12 mm,w sumie on jest za mały nawet na 50-tkę i dlatego nie spodziewaj się jakiś super osiągów.Poza tym sam seryjny tłumik nie ma nic wspólnego ze sportowym tłumikiem,on jest również powodem słabych osiągów.

    #126905
    Zdjęcie profilowe witi97
    witi97
    Użytkownik
    • Postów: 10

    ale powinien jedzic chociaz 80 km/h

    #144804
    Zdjęcie profilowe kamkasz
    kamkasz
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Sorry że odświeżam tak stary temat, ale też mam jeta i też bym chciał się pozbyć blokad, uciąłem katalizator i kiszke z tłumika, zmieniłem filtr paliwa, bo wydawał mi się trochę mały. I tu moje pytanie: Ile mi poleci jak zdejmę te blokady z wariatora ???

    Ps. Jesteście pewni że nigdzie na gaźniku itp nie ma więcej blokad ?

    Ps2. Jaki byście polecali gaźnik do jeta seryjnego + tłumik laser x pro (jeszcze go nie ma ale będzie)

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie