Problem z v-max w Peugeot Jet Force C-tech 2011r

Witam mam peugot jet force c-tech ściagnelem blokady na tłumiku dwie rurki na wariatorze i ta rurka z filtra powietrza i jedzie mi 65-70 nie wiem dlaczego nie chce mi zamknął zegarów przebieg ma mało 3000km
wydalem na niego duzo kasy wiec troche musze wymagac od tego skutera proszę o odpowiedzi pozdrawiam

Może jest jeszcze moduł zablokowany co blokuje obroty , a wykręciłeś ta śrubkę z gaźnika ?

Jetforce nie ma blokowanego modułu.Blokady są na tłumiku (ślepa kiszka),tulejka wariatora oraz taka blaszka przykręcana z tyłu wariatora na trzy śrubki i nic więcej.Największym problemem w jetforcach jest sam gaznik o gardzieli 12 mm,w sumie on jest za mały nawet na 50-tkę i dlatego nie spodziewaj się jakiś super osiągów.Poza tym sam seryjny tłumik nie ma nic wspólnego ze sportowym tłumikiem,on jest również powodem słabych osiągów.

ale powinien jedzic chociaz 80 km/h

Sorry że odświeżam tak stary temat, ale też mam jeta i też bym chciał się pozbyć blokad, uciąłem katalizator i kiszke z tłumika, zmieniłem filtr paliwa, bo wydawał mi się trochę mały. I tu moje pytanie: Ile mi poleci jak zdejmę te blokady z wariatora ???

Ps. Jesteście pewni że nigdzie na gaźniku itp nie ma więcej blokad ?

Ps2. Jaki byście polecali gaźnik do jeta seryjnego + tłumik laser x pro (jeszcze go nie ma ale będzie)