Problem z v max keeway fact

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #209156
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    6,500obrotów i 38kmh coś jest nie tak skuter jest zablokowany orginał z 2007r
    ja mu max a on jedzie 38kmh
    jakie powiniem mniec obroty keeway i jaka prędkość
    zauwarzyłem ze mam koletor soncy popenkany

    #209157
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    dawidd964 napisał:

    koletor soncy

    to jest w aucie , w skuterze to masz króciec

    #209158
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    wie ktoś jaka jest tego przyczyna

    #209159
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mr.Jeremy, można by się nad ty zastanowić…no ale ok

    a to to się tak stało nagle że tyle jedzie?
    czy może robiło się to jakoś stopniowo w jakichś szczególnych okolicznosciach się tak stało?

    #209160
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kupiłem go 5 dni temu i tak juz było

    #209161
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a ten króciec jest tak lekko z góry spękany czy jest możliwość że ma spękania aż do środkaż
    i jak odpala łatwo?
    jaki kolor ma świecaż bo może zła regulacja gaźnika
    jest jeszcze taka możliwość że przekładnia jest nie wyrególowana i to jest dość prawdopodobne
    bo może powiedział żę seria a tam coś kombinował

    #209162
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Zagladales do wariatora? Skoro kręci się wysoko to z przełożeniem coś nie tak. Sprawdz własnie wario

    #209163
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jak przekładnie wyregulować

    #209164
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Zdejmij wario i prawdopodobnie jest tam plastikowe coś co nie pozwala się zbliżyć talerzom do siebie

    #209165
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ok a jak to nie pomoże to co daleją

    #209166
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Raczej nie ma innej opcji zeby bylo co innego. Skoro się wkręca wysoko to musi być to ew zła waga rolek

    #209167
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    może sprężyna jest za twarda, coś musiało być kombinowane, jak sprężyna jest za twarda to właśnie tak nie może jechać.

    #209168
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Sprezyna się nie blokuje skuterów

    #209169
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ale on jedzie 38!
    a to raczej za mało, może tan koleś coś kombinował i mu nie wyszło, i właśnie sprężyna teżby to mogła być,
    najlepiej rozbierz przekładnie i posprawdzaj wszystko i się wyjaśni.

    #209170
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Z postów wynika, że dawidd jest początkujący więc „posprawdzaj wszystko” nie za dużo mu powie.
    Musisz rozkręcić przekładnie czyli odkrecić pokrywę potem sprzęgło i wariator. No i potem sprzęgło i wariator rozbrajasz (rozkręcasz).
    Generalnie to musiałbyś wiedzieć jak co gdzie wygląda ale może foty coś pomogą jak wrzucisz tu …

    #209171
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no więc dawidzie, odkręcasz pokrywe i po lewej stronie ten wentylator to jest przeciwtalerz, za nim i za paskiem jest wariator dla twojej wiedzy za wariatorem znajduje się układ dzięki któremu odpalasz z rozrusznika,
    po prawej stronie po zdjęciu pokrywy widzisz dzwon sprzęgła za którym kryje się sprzęgło.

    i teraz jak będą za lekkie rolki to nic to ci nie bo musiał byś mieć inne, chyba że w bierzniach rolek znajduje się jakiś zbędny smar (może to powodować efekt lekkich rolek).

    jest jeszcze taki problem że żeby odkręcić wariator musisz go jakoś zablokować, i to samo z dzwonem,
    tyle że wariator można zablokować np wkręcając blokadę tłoka, blokując magneto (z drugiej strony silnika)

    #209172
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Musiałbyś poczytać parę poradników jak rozkręcać i w ogóle bo bez jakiejkolwiek wiedzy możesz to tylko zepsuć jeszcze bardziej ;{

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button