Problem z v max keeway fact
- This topic has 16 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 11 years, 5 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
11 stycznia 2011 dnia 18:10 #209156
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
6,500obrotów i 38kmh coś jest nie tak skuter jest zablokowany orginał z 2007r
ja mu max a on jedzie 38kmh
jakie powiniem mniec obroty keeway i jaka prędkość
zauwarzyłem ze mam koletor soncy popenkany11 stycznia 2011 dnia 18:43 #209157Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
dawidd964 napisał:
koletor soncy
to jest w aucie , w skuterze to masz króciec
11 stycznia 2011 dnia 19:06 #209158Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wie ktoś jaka jest tego przyczyna
11 stycznia 2011 dnia 20:22 #209159Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
mr.Jeremy, można by się nad ty zastanowić…no ale ok
a to to się tak stało nagle że tyle jedzie?
czy może robiło się to jakoś stopniowo w jakichś szczególnych okolicznosciach się tak stało?11 stycznia 2011 dnia 20:32 #209160Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
kupiłem go 5 dni temu i tak juz było
11 stycznia 2011 dnia 20:37 #209161Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a ten króciec jest tak lekko z góry spękany czy jest możliwość że ma spękania aż do środkaż
i jak odpala łatwo?
jaki kolor ma świecaż bo może zła regulacja gaźnika
jest jeszcze taka możliwość że przekładnia jest nie wyrególowana i to jest dość prawdopodobne
bo może powiedział żę seria a tam coś kombinował11 stycznia 2011 dnia 20:54 #209162Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Zagladales do wariatora? Skoro kręci się wysoko to z przełożeniem coś nie tak. Sprawdz własnie wario
11 stycznia 2011 dnia 21:04 #209163Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
jak przekładnie wyregulować
11 stycznia 2011 dnia 21:07 #209164Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Zdejmij wario i prawdopodobnie jest tam plastikowe coś co nie pozwala się zbliżyć talerzom do siebie
11 stycznia 2011 dnia 21:17 #209165Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ok a jak to nie pomoże to co daleją
11 stycznia 2011 dnia 21:21 #209166Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Raczej nie ma innej opcji zeby bylo co innego. Skoro się wkręca wysoko to musi być to ew zła waga rolek
11 stycznia 2011 dnia 21:58 #209167Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
może sprężyna jest za twarda, coś musiało być kombinowane, jak sprężyna jest za twarda to właśnie tak nie może jechać.
12 stycznia 2011 dnia 17:53 #209168Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Sprezyna się nie blokuje skuterów
12 stycznia 2011 dnia 19:32 #209169Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ale on jedzie 38!
a to raczej za mało, może tan koleś coś kombinował i mu nie wyszło, i właśnie sprężyna teżby to mogła być,
najlepiej rozbierz przekładnie i posprawdzaj wszystko i się wyjaśni.12 stycznia 2011 dnia 21:20 #209170Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Z postów wynika, że dawidd jest początkujący więc „posprawdzaj wszystko” nie za dużo mu powie.
Musisz rozkręcić przekładnie czyli odkrecić pokrywę potem sprzęgło i wariator. No i potem sprzęgło i wariator rozbrajasz (rozkręcasz).
Generalnie to musiałbyś wiedzieć jak co gdzie wygląda ale może foty coś pomogą jak wrzucisz tu …12 stycznia 2011 dnia 21:28 #209171Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no więc dawidzie, odkręcasz pokrywe i po lewej stronie ten wentylator to jest przeciwtalerz, za nim i za paskiem jest wariator dla twojej wiedzy za wariatorem znajduje się układ dzięki któremu odpalasz z rozrusznika,
po prawej stronie po zdjęciu pokrywy widzisz dzwon sprzęgła za którym kryje się sprzęgło.i teraz jak będą za lekkie rolki to nic to ci nie bo musiał byś mieć inne, chyba że w bierzniach rolek znajduje się jakiś zbędny smar (może to powodować efekt lekkich rolek).
jest jeszcze taki problem że żeby odkręcić wariator musisz go jakoś zablokować, i to samo z dzwonem,
tyle że wariator można zablokować np wkręcając blokadę tłoka, blokując magneto (z drugiej strony silnika)12 stycznia 2011 dnia 22:06 #209172Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Musiałbyś poczytać parę poradników jak rozkręcać i w ogóle bo bez jakiejkolwiek wiedzy możesz to tylko zepsuć jeszcze bardziej ;{
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.