! Forum Tuning problem z V-max

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #625983
    Zdjęcie profilowe Mejdzorr
    Mejdzorr
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam,
    posiadam Speedfighta 2 206 wrc z tłumikiem giannelli silencers ( http://www.psntuning.co.uk/admin/modules/image.php/Exhaust.%20GIANNELLI%20SMILE%20E-MARKED%20EXHAUST.jpg?width=300&height=300&image=/admin/images/parts/1320766101.png takie coś)
    po zdjęciu blokad miałem nadzieję że poleci te 70km/h ale na 60 staje i więcej leci tylko z górki, mam pytanie co mógłbym jeszcze wymienić żeby osiągnąć większą prędkość, z przyspieszeniem raczej nie ma problemu chociaż od czasu do czasu zdarza mu się dziwnie „zamulić” na kilka sekund, dodam jeszcze że został on przerobiony na chłodzenie powietrzem.

    #625984
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 953

    ponieważ nie napisałeś co wymieniłeś to trudno jest napisać co byś mógł jeszcze zrobić.
    Przerobiony na chłodzenie powietrzem – czyli co? – zajechany oryginalny cylinder yamahy i wstawiony chiński gównolit z allegro w wersji AC? No to może to max jego możliwości.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #625985
    Zdjęcie profilowe Mejdzorr
    Mejdzorr
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Szczerze mówiąc nie wiem jak został przerobiony na chłodzenie powietrzem, tak go po prostu kupiłem, jedyną blokadę jaką zauważyłem to były przykręcone blaszki na wariatorze, wymieniłem rolki i pasek, nie wiem też jaki cylinder tam jest, swoją zabawę dopiero zaczynam, poprzedni właściciel wspominał coś o gaźniku, że prawdopodobnie przez to skuter od czasu do czasu łapie muła, co mógłbym zmienić/sprawdzić żeby poprawić osiągi? Gaźnik został wyregulowany, lecz nadal czasami go zamuli.
    Zdziwiło mnie to że nawet pod górkę leci spokojnie 60 km/h, i dodam że te 60 osiąga z manetką do połowy odkręconą, jak odkręcę na maksa to tylko tyle że głośniej chodzi.

    #625986
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 953

    mało o nim wiesz a podajesz danych jeszcze mniej. „Wymieniłem rolki”… na jakie? Nie ma produktu „rolki”. One maja wagę. Może zbyt lekkie wsadziłeś i stąd taka prędkość. Masz coś nadłubane. Musisz dojść co, zrobić standardową diagnostykę kompresja, regulacja..itd)

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie