Problem z starterem pomocy ! zipp BT49QT-12

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #295253
    Mateusz Izbicki
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam tak jak w temacie skuter nie pali z startera, z kopki za pierwszym, dokładniej polega problem na tym że: włączam zapłon standardowo hamulec i naciskam starter i nic ? kompletna cisza ? gdy amatorsko włożę klucz w przekaźnik to normalnie ładnie rozrusznik kreci, słychać jak wał się obraca ale nie myśli o odpaleniu, na innym forum ktoś pisał ze świeca albo ze akumulator ale świece mam nową, iskra jest a gdyby akumulator był słaby to chyba by nie kręcił ? akumulator jest w sumie nowy, jeżdżę na kopce wiedz kiedy on ma się rozładować, jestem pełny nadziei ze mi pomożecie 😉

    #295260
    Mateusz Olszak
    Użytkownik
    • Postów: 43

    Możesz rozjaśnić o co chodzi z włożeniem klucza w przekaźnik? Skoro po przekręceniu stacyjki i wciśnięciu przycisku od rozruchu nie słychać nawet przekaźnika, to są 2 opcje albo uszkodzony przekaźnik, albo coś nie tak z kablami prowadzącymi od stacyjki lub przycisku do rozrusznika 🙂 Jeżeli nawet na krótko nie pali to akumulator może kręcić zbyt wolno.

    Skuter może nie palić z rozrusznika z powodu słabej kompresji, przy kopniaku tłok spręża bardziej powietrze, ponieważ szybciej dochodzi do GMP – zwiększając kompresje.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #295265
    Mateusz Izbicki
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Czyli gdybym włożył akumulator z auta i włożył klucz w przekaźnik to powinien odpalić tak ? chodzi mi o włożenie klucza w pobliskie styki biegunowe

    #295266
    Mateusz Olszak
    Użytkownik
    • Postów: 43

    Tak, im szybciej zakręcisz wałem tym lepiej przy odpalaniu. Ale sprawdziłbym na twoim miejscu kompresję, bo skoro nawet z buta ciężko odpalić to coś jest nie tak.

    Zapomniałem dodać – regulacja gaźnika? Może masz nieodpowiednią mieszankę?

    #295751
    Mateusz Izbicki
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Zapomniałem napisać, wina była startera, z akumulatorem to nwm skąd ta bajka, ledwo co kreci ale odpali czy naładowany czy rozładowany aby miał tylko siłę dwa razy wałem przekręcić i odpali. A tak z innej beki, skąd wywnioskowałeś że słabo pali z kopki ? przecież napisałem ze pali z pierwszego a co do zaworów
    i kompresji to mam całą górę nową, w sumie zawory nie są docierane ale jak leci ponad 80 to kompreha jest

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button