Problem z skuterem Rex Escape 50

Witam !
Mam bardzo poważny problem z moim skuterem Rex Escape 50 (widoczny na zdjęciu profilowym) . Z tego co wyczytałem w internecie mają one dwusuwowe silniki Yamahy . Przechodząc do problemu , mój skuterek nie może odpalić , konkretnie nie dochodzi benzyna . Trzymałem go na rozruszniku 10 minut (z przerwami) . Próbowałem go odpalić z kopki , lecz bez oczekiwanego rezultatu . Skuter zwykle po długich postojach ciężko odpalał ale po chwili męczenia działał . Proszę o pomoc .

Pod długich postojach większość ciężko odpala bo odparowywuje paliwo z gaźnika i musi się on na nowo zalać. W 2T jest jeszcze kwestia tego że w komorze pływakowej jest mieszanka z olejem która się po pewnym czasie rozwarstwia i gęsty olej ląduje na dole i dysza zaciąga sam olej. Dobrze jest go pobujać po dłuższym postoju. To zabełta trochę zawartość komory pływakowej.
.

jeżeli mimo kopania i kręcenie świeca jest sucha i nie pomoże nawet wstępnie rozruch na samostarcie i potem próba odpalania normalnie i jak benzyna nie dochodzi do cylindra na 100% (a jest iskra) to się sprawdza układ paliwowy zaczynają od rzeczy najprostszych
- czy pomoże odpalanie z otwartym wlewem zbiornika (to znaczy że wtedy nie działa otwór dopowietrzający zbiornik)
- czy kranik podciśnieniowy lub elektrozawór na drodze zbiornik-gaźnik przepuszcza paliwo
- czy gaźnik jest tym paliwem zalany.
Jeżeli się okaże że dotąd jest wszystko w porządku to teraz trzeba wymyślić dlaczego paliwa nie zasysa z gaźnika. No i tu:
- lewe powietrze na króćcu, nieszczelność (ma też związek ze sterowaniem kranikiem podciśnieniowym)
- zapchana dysza główna gaźnika lub dysza ssania
- uszkodzony zawór membranowy
- zajechany cylinder z minimalaną kompresją
- wywalone uszczelniacze w karterach (czasem widać wyciek)
.
trzeba sprawdzać.