Problem z silnikiem Miranelli 2T po zmianie 50cc na 90cc

Witam
Jestem kompletnie zielony w tym temacie dlatego znalazłem się tutaj. Szukam pomocy po zmianie cylindra w MBK XPower 2003. Po zamontowaniu kitu z ebaya motor ciężko odpalić zazwyczaj bateria szybciej padnie…jak odpali to nie poleci wecej niż 20 mil na godzinę zatem moje pytanie brzmi czy muszę wymieniać jeszcze jakieś podzespoły??czy to tylko sprawa wyregulowania gaznika, chciałem zapytać zanim oddam do mechanika żeby mnie nie wykrecil. Zmieniłem gaźnik na większy 17,5mm https://m.ebay.co.uk/itm/152714443533#vi__app-cvip-panel
I link do kitu zakupinego:
https://m.ebay.co.uk/itm/BIG-BORE-90cc-CYLINDER-HEAD-CARBURETTOR-KIT-for-MBK-X-POWER-MINARELLI-AM6-50-/322740585764?txnId=1803574991011

jeżeli w zestawie (dziadowskim tak swoją drogą) masz gaźnik 21mm a ty pchasz 17,5 to masz problemy. Ja w zdrowych 70cm miałem 19mm i wcale to nie był przerost formy nad treścią.
Na zestawy Big Bore (a 90cm to już taki) to gaźniki 21-24mm a jak dobry zestaw to i na 28 mozna się porywać.
Jeżeli oczywiście zmontowane to jest poprawnie

Wymień czym prędzej gaźnik, on jest przyczyną nie odpalania, masz za małą gardziel w gaźniku, cylek dużo pije przy 90cm. Nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa na bieżąco. Tylko pytanie ile Twój silnik pożyje przy takim cylindrze, nie lepiej jest kupić np 125cm?, Miałem doczynienia nie raz z takimi silnikami na 80-90 przy baku 5litrów odwiedza się czesto stacje benzynową :), wskaźnik paliwa pokjazuje co innego a w baku pusto:) Ale Cię nie zniechecam, po prostu doswiadczenie ze mnie wychodzi, zmień gaźnik. Pozdrawiam

I daj filtr paliwa o większej przepustowosci, nie mały jak na 50cm, też to dławi przepływ.

co akurat nie ma żadnego znaczenia bo paliwo do gaźnika nie musie się lać strumieniem wiec filterek od 50cm wystarcza nawet do 650cm