problem z rozrządem i odpaleniem

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #17827 Reply
    maciekmiklaszewski
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    mam taki problem a mianowicie wymieniałem tłok i pierścienie wszystko poskładałem tak jak trzeba wyregulowałem zawory i guzik nie chciał odpalić bardzo długo lecz po jakimś czasie zaczął zaskakiwać i odpalił ale na krótko po kilku nieudanych próbach sprawdziłem zawory i sie przerazilem na początku norma 0 luzu to ok ale coś mnie tchneło i przekręciłem o 360stopni a na zaworze ssącym około 5 milimetrów (0,5cm) luzu co może być przyczyną? Chyba wałek nie jest krzywy tak mi się wydaje że jeżeli by się skrzywił to w tym położeniu cały czas powinna być taka sama przerwa proszę o pomoc

    #17900 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 2 152
    • Postów: 2 166

    podstawowe pytanie masz 4T czy 2T

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #17901 Reply
    maciekmiklaszewski
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    4t

    #17926 Reply
    matuzalem
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 10
    • Postów: 12

    A skąd w 2T zawory ? 😀
    Nie rozumiem norma 0 luzu ok. ❓
    Co przekręciłeś o 360 st. ❓

    #17933 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • Postów: 304
    • Postów: 307
    #17948 Reply
    maciekmiklaszewski
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    matuzalem napisał:

    A skąd w 2T zawory ? 😀
    Nie rozumiem norma 0 luzu ok. ❓
    Co przekręciłeś o 360 st. ❓

    wałek rozrządu rzecz jasna

    nic nie pokręciłem już to czytałem kilka razy

    #18260 Reply
    maciekmiklaszewski
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    pomoże ktoś ????
    czy taki luz jest normalny?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: problem z rozrządem i odpaleniem
Twoje informacje:




Back to top button