Problem z Romet RXL 50 4T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problem z Romet RXL 50 4T

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kuba11 Kuba11 7 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Kuba11
    Kuba11
    Użytkownik

Siema, właśnie dziś sobie umyłem mojego Rometa i postanowiłem się przejechać. Odpaliłem z nóżką i prawdopodobnie przez przypadek wcisnąłem drugi raz nóżkę już na odpalonym silniku (nie wiem dokładnie czy był odpalony, bo miałem kask na głowie). Problem polega na tym, że nóżka od odpalania się zablokowała (nie da się jej kopnąć). Mogę odpalić rozrusznikiem elektrycznym, lecz gdy skuter wejdzie na wyższe obroty zaczyna coś głośno rzęzić (żeby przestało muszę zgasić silnik). Boje się, że podczas jazdy coś się może zepsuć/urwać na dobre. Proszę o pomoc, gdyż jestem zielony w tym temacie.

LIBERTA PER GLI ULTRAS!
    Zdjęcie profilowe MarSen
    MarSen
    Użytkownik

Odkręć pokrywę i sprawdź co się stało. Mogły jakieś ząbki się złamać, różnie to bywa.

——————————–
    Pozdrawiam oraz życzę szerokości!

Czytaj
    REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    Zdjęcie profilowe zdziarbar
    zdziarbar
    Użytkownik

a raczej to spreżyna od kopajki do wymiany pewnie gdy wejdzie na obroty to delikatnie opada kopajka i halasuje w przekladni

Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
    Zdjęcie profilowe Kuba11
    Kuba11
    Użytkownik

A czy mogę przejechać parę kilometrów (ok. 10 km) do mechanika? Przy spokojnej i wolnej jeździe nic się nie stanie?

LIBERTA PER GLI ULTRAS!
    zdziarbar
    Użytkownik