Problem z regulacją

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problem z regulacją

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe andrzej2910 andrzej2910 6 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #57643
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Dzięki za odpowiedz
    Skuter najlepiej chodzi jeśli śrubka mieszanki jest wykręcona o tylko pół obrotu a skuter i tak jedzie tylko 55km/h a powinien o wiele więcej. Przestawienie iglicy coś pomoże czy trzeba zmienić dysze na większa? Dodam ze jest jeszcze zwężka w filtrze powietrza ale jeśli ją wyjmę to będzie jeszcze gorzej? Dodam ze przy ponad 55km/h słychać dziwne dźwięki albo w silniku albo w napędzie, takie jak by stukanie.
    Czy ta niska prędkość to wina gaźnika czy moze czegoś innego? Skuter przy zmianie modułu powinien jechac 75km/h bo wiecej blokad nie ma.
    Pozdrawiam

    #57802
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    f5

    #57803
    Zdjęcie profilowe andrzej2310
    andrzej2310
    Użytkownik
    • Postów: 315

    Wywal zawężkę daj większą dyszę przynajmniej 10% od seryjnej, a co do modułu może zły założyłeś i jest odcinka obrotów przy 55km/h.

    Honda PCX 125.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Barton daje 400 zł do wykorzystania na akcesoria

    Kup motocykl Barton Cafe Racer lub Barton Travel, zarejestruj zakup i skonfiguruj dla siebie pakiet dodatków o wartości 400 zł gratis.
    #57830
    Zdjęcie profilowe Bartolini
    Bartolini
    Użytkownik
    • Postów: 373

    Ja nie wiem, czy tak trudno napisać markę/model skutera? Przecież to tak jakby opisać na elektrodzie problem telewizora i nie napisać jaki model i firma…
    Nic nie opisałeś, bo nawet nie wiadomo jaki cylek itp. Na tej podstawie moja rada brzmi: kup nowy skuter!

    #57904
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Skuter to barton energy 2t. Moduł jest dobry bo kupowałem go w serwisie bartona i mowili ze na 100% bedzie dobry. Skuter oczywiscie seria, nic nie zmieniane. Na stopkach wkręca się na wysokie obroty wiec nie jest zablokowany moduł tylko ze jak go przygazuje na stopkach to przy 7.5 tys wroci na sekundke na 7tys troszke strzeli z tlumika a potem juz sie wkreca na wieksze oboty ale to pewnie wina złej regulacji gaźnika.

    #57909
    Zdjęcie profilowe Bartolini
    Bartolini
    Użytkownik
    • Postów: 373

    Sprawdź i wyreguluj gaźnik, poza tym sprawdź czy nie masz na wario dystansu. Napisz jak to wygląda po sprawdzeniu wario.

    #57928
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Zajmę sie dokladniej gaźnikiem bo troche probowałem go regulowac ale jak go nie ustawiałem to i tak nie jechał szybciej niz 55 niby ladnie przyspiesza ale tylko do 55 z gory z trudem wycisnąłem 70km/h. Da sie jakos sprawdzic czy mam na wario dystans bez zdejmowania wario? czy bedzie go widac bez zdejmowania? A mozliwe zeby temu wszystkiemu byla winna świeca?
    Pozdrawiam.

    #57939
    Zdjęcie profilowe babet78
    babet78
    Użytkownik
    • Postów: 9

    nie bedzie widac dystansu musisz wario sciagnac

    jesli chodzi o strzelanie z tlumika
    to masz za bogata mieszanke
    regulacja gaznika pomoze
    poczytaj na forCH BO NA MOJE OKO MASZ ZLE WYREGULOWANY GAZNIK
    ale jesli chodzi o v-max to tez od gaznika
    powinien jechac 70 nawet z dystansem
    to tylko podkladka pod wario ale jeszcze sprawdz tuleje z wariatora
    bo mozliwe ze jest dluzsza i wario nie otwiera sie do konca
    mialem taki problem w chinczyku 4t (tuleja byla dluzsza o 4 mm )

    #58278
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Juz wiem dlaczego jest taki niski v-max. Skuter na stopkach po wkreceniu na 8k strzela troche z tłumika i obroty mu przy tym troche spadaja i wlasnie jak jade 55km/h to jest 8k. Co moze byc przyczyna tego strzelania i ze nie chce wejsc na wieksze obroty? świeca, zabrudzony filtr paliwa czy co moze jakas inna przyczyna? probowałem regulowac skład mieszanki i jak by jej nie ustawic zawsze przy 8k strzela z tłumika i obroty spadaja.
    Pozdrawiam

    #58289
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Teraz sprawdziłem i jak dam na 3/4 manetki to skuter na stopkach wkreci sie na 9k bez strzelania a jak dam na full to czasem i przy 7k strzela

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie