Problem z regulacją gaźnika TGB 303RS

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problem z regulacją gaźnika TGB 303RS

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 6 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #127974
    Zdjęcie profilowe Sparrow93
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Witam!
    Dziś zdjąłem blokadę z filtra powietrza i następnie wyregulowałem gaźnik… Wydaje mi się, ze gaźnik wyregulowałem tak jak trzeba (dokręciłem śrubę od mieszanki do końca i odkręcałem obserwując obroty, jeżeli obroty zaczęły spadać to wróciłem do poprzedniego punktu; potem ustawiłem obroty biegu jałowego). Potem pojechałem się przejechać i nie wyglądało to najlepiej…(skuter miał strasznego muła, przerywał i nie chciał przekroczyć 20km/h). Kombinowałem trochę metodą prób i błędów i skuter najlepiej jeździł na bogatszej mieszance (świeca czarna, czuć paliwo w spalinach). Nie rozumiem dlaczego tak się dzieje i nie ukrywam, że zależy mi na jak najniższym spalaniu. Proszę o szybką pomoc!

    Sparrow
    #127981
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Kolejny pacjent co sobie „blokadę” zdjął. A może trzeba było zdjąć blokadę z kół (takie czarne, gumowe, na brzegach felgi), bo podobno wtedy lepiej jeździ?

    Sory, że się unoszę ale jak pomimo przypominania ktoś ciągle zdejmuje nie istniejącą blokadę to krew mnie zalewa i górny lewy ząb zaczyna boleć. Ta zwężka to nie blokada i załóż ją jak najszybciej, Sparrow. Ona reguluje ilość podawanego do gaźnika powietrza. Tego się nie wyciąga jeśli ma się cylinder 50. Bo jak wyjmiesz to nie wyregulujesz.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Zimowy przegląd w ASO Honda do 25% taniej

    Nie czekaj w kolejce na serwis wiosną. Skorzystaj z zimowego przeglądu w ASO Honda i zyskaj do 25% na olej, części i serwis.W akcji biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Honda. Umów się na wizytę u lokalnego dealera pomiędzy 14 października, a 21 grudnia 2019.
    #128000
    Zdjęcie profilowe Sparrow93
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Wielkie dzięki za radę, włożyłem to z powrotem i jest git 😉 Mam jeszcze jedną sprawę. Otóż zastanawiam się nad zdjęciem blokady z modułu i tu dwa pytania:
    1. Kolega powiedział mi żeby jej nie zdejmować bo wtedy można łatwo zatrzeć silnik. Czy to prawda?
    2. Wystarczy przeciąć jakiś kabelek, czy trzeba wymienić moduł?

    Sparrow
    #128002
    Zdjęcie profilowe Kotli111
    Kotli111
    Użytkownik
    • Postów: 41

    Sparow to prawda, silnik dostaje duzo wiekrzych obrotow , idzie go zatrzec jak sie nie umie tym operowac jezeli bedziesz mu dawac nontoper dzien w dzien full to sie zatrze , po drugie , jezeli masz rózowy kabelek to odetnij go ale tak zeby wrazie jesli nic ci on nie pomoze to na wszelki wypadek go podlaczyc , wiesz ja bym z np allegro „odblokowanego” modulu nie kupowal , bo wiesz jak to jest modul jak modul wyglada tak samo , moze byc odblokowany a moze i nie ..

    #128052
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Jeśli to 4T to powinien mieć rózowy kabelek i trzeba go odłączyć. Jeśli 2T trzeba zmienić moduł na odblokowany. Należy jednak kupić go w sklepie i nie marki WM Motor (Wilmat). Należy używać lepszego oleju i nie pałować cały czas ile fabryka dała. Jak to się mówi – wszystko dla ludzi ale z głową.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie