Problem z regulacją gaźnika TGB 303RS

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #127974
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 297Postów:

    Witam!
    Dziś zdjąłem blokadę z filtra powietrza i następnie wyregulowałem gaźnik… Wydaje mi się, ze gaźnik wyregulowałem tak jak trzeba (dokręciłem śrubę od mieszanki do końca i odkręcałem obserwując obroty, jeżeli obroty zaczęły spadać to wróciłem do poprzedniego punktu; potem ustawiłem obroty biegu jałowego). Potem pojechałem się przejechać i nie wyglądało to najlepiej…(skuter miał strasznego muła, przerywał i nie chciał przekroczyć 20km/h). Kombinowałem trochę metodą prób i błędów i skuter najlepiej jeździł na bogatszej mieszance (świeca czarna, czuć paliwo w spalinach). Nie rozumiem dlaczego tak się dzieje i nie ukrywam, że zależy mi na jak najniższym spalaniu. Proszę o szybką pomoc!

    #127981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Kolejny pacjent co sobie „blokadę” zdjął. A może trzeba było zdjąć blokadę z kół (takie czarne, gumowe, na brzegach felgi), bo podobno wtedy lepiej jeździ?

    Sory, że się unoszę ale jak pomimo przypominania ktoś ciągle zdejmuje nie istniejącą blokadę to krew mnie zalewa i górny lewy ząb zaczyna boleć. Ta zwężka to nie blokada i załóż ją jak najszybciej, Sparrow. Ona reguluje ilość podawanego do gaźnika powietrza. Tego się nie wyciąga jeśli ma się cylinder 50. Bo jak wyjmiesz to nie wyregulujesz.

    #128000
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 297Postów:

    Wielkie dzięki za radę, włożyłem to z powrotem i jest git 😉 Mam jeszcze jedną sprawę. Otóż zastanawiam się nad zdjęciem blokady z modułu i tu dwa pytania:
    1. Kolega powiedział mi żeby jej nie zdejmować bo wtedy można łatwo zatrzeć silnik. Czy to prawda?
    2. Wystarczy przeciąć jakiś kabelek, czy trzeba wymienić moduł?

    #128002
    Kotli111
    Użytkownik
    • 1
    • 41Postów:

    Sparow to prawda, silnik dostaje duzo wiekrzych obrotow , idzie go zatrzec jak sie nie umie tym operowac jezeli bedziesz mu dawac nontoper dzien w dzien full to sie zatrze , po drugie , jezeli masz rózowy kabelek to odetnij go ale tak zeby wrazie jesli nic ci on nie pomoze to na wszelki wypadek go podlaczyc , wiesz ja bym z np allegro „odblokowanego” modulu nie kupowal , bo wiesz jak to jest modul jak modul wyglada tak samo , moze byc odblokowany a moze i nie ..

    #128052
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Jeśli to 4T to powinien mieć rózowy kabelek i trzeba go odłączyć. Jeśli 2T trzeba zmienić moduł na odblokowany. Należy jednak kupić go w sklepie i nie marki WM Motor (Wilmat). Należy używać lepszego oleju i nie pałować cały czas ile fabryka dała. Jak to się mówi – wszystko dla ludzi ale z głową.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button