Problem z regulacją gaźnika 4T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Problem z regulacją gaźnika 4T

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #276204

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. W moim skuterze się zrobiło tak że…. Na zakręconej śrubie od mieszanki gaźnika skuter chodzi lepiej niż na pozostałych położeniach ale gdy dochodzi do wyższych obrotów to zaczyna strzelać coś (jakby nie przepalać) a jak odkręcą śrubkę to jest jeszcze gorzej i nie zapala za dobrze…. Mam założony filtr stożkowy (jak by co 😉 ) i mi śmigać 80….a teraz to nawet wolę nie pisać. Dyszy nie zmieniałem ale wcześniej na niej dobrze chodzić to chyba nie od tego… Powiedzcie co waszym zdaniem mogło się zwalić.

    #276205

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wywal stozek i reguluj i będzie git.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #276206

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ale na seryjniaku było jeszcze gorzej…. no bo powera nie miał takiego… a poza tym jeździłem dość długi czas na nim i dobrze było

    #276207

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jakmasz stozek to nie na seryjnej dyszy. Zobacz czy niedostaje lewego powiereza przy filtrze i przy króćcu.

    #276208

    Anonimowy
    • Postów: 0

    sprawdziłem… nie dostaje

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #276209

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Może masz mocno zabrudzony stożek i za mało powietrza dostaje – to by tłumaczyło dlaczego wcześniej dobrze dzialać. Czy strzela Ci też jak go regulujesz ale bez filtra powietrza. W ten sposób upewnisz się czy nie ma zatkanych „kanałów powietrznych”. A co dyszy to masz zapewne 85 (o ile to chinol). Wydaje mi się, że coś za mało benzyny może dostawać jak dalej tak się będzie się działo to weź go przedmuchaj, lub rozkręć… Wiesz wydaje mi się, że za dużo powietrza dostaje i chyba poprę kolegów wyżej. Trzeba dać większą dysze.

    #276210

    Anonimowy
    • Postów: 0

    W***** się na te p****** skuter….. Oddam go do mechanika. Pojeźdżę nim jeszcze rok i go sprzedam i kupić sobie jakiegoś nowego keeway’a czy coś byle nie chińskie.

    #276211

    Anonimowy
    • Postów: 0

    cinek-93 napisał:

    Pojeżdżę nim jeszcze rok i go sprzedam i kupić sobie jakiegoś nowego keeway’a czy coś byle nie chińskie.

    A keeway myślisz jakiej jest produkcji???? 😛

    #276212

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Słyszałem że węgierski tylko że jest [u:a60e5ab6f8]produkowany[/u:a60e5ab6f8] w chinach… edit: bo to chyba kingway jest chińczyk ja nie to mnie poprawcie

    #276213

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kingway i keeway to typowe chinczyki poczytaj na forum 😆 Ja bym tobie radzić kupić jakiegoś używanego aeroxa ,aprille sr lub nrg(mam ponad rok i jestem zadowolony :mrgreen: )

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie