Problem z regulacją gaźnika 4T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Problem z regulacją gaźnika 4T

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 12 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #276204 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. W moim skuterze się zrobiło tak że…. Na zakręconej śrubie od mieszanki gaźnika skuter chodzi lepiej niż na pozostałych położeniach ale gdy dochodzi do wyższych obrotów to zaczyna strzelać coś (jakby nie przepalać) a jak odkręcą śrubkę to jest jeszcze gorzej i nie zapala za dobrze…. Mam założony filtr stożkowy (jak by co 😉 ) i mi śmigać 80….a teraz to nawet wolę nie pisać. Dyszy nie zmieniałem ale wcześniej na niej dobrze chodzić to chyba nie od tego… Powiedzcie co waszym zdaniem mogło się zwalić.

    #276205 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wywal stozek i reguluj i będzie git.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #276206 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ale na seryjniaku było jeszcze gorzej…. no bo powera nie miał takiego… a poza tym jeździłem dość długi czas na nim i dobrze było

    #276207 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jakmasz stozek to nie na seryjnej dyszy. Zobacz czy niedostaje lewego powiereza przy filtrze i przy króćcu.

    #276208 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    sprawdziłem… nie dostaje

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #276209 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Może masz mocno zabrudzony stożek i za mało powietrza dostaje – to by tłumaczyło dlaczego wcześniej dobrze dzialać. Czy strzela Ci też jak go regulujesz ale bez filtra powietrza. W ten sposób upewnisz się czy nie ma zatkanych „kanałów powietrznych”. A co dyszy to masz zapewne 85 (o ile to chinol). Wydaje mi się, że coś za mało benzyny może dostawać jak dalej tak się będzie się działo to weź go przedmuchaj, lub rozkręć… Wiesz wydaje mi się, że za dużo powietrza dostaje i chyba poprę kolegów wyżej. Trzeba dać większą dysze.

    #276210 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    W***** się na te p****** skuter….. Oddam go do mechanika. Pojeźdżę nim jeszcze rok i go sprzedam i kupić sobie jakiegoś nowego keeway’a czy coś byle nie chińskie.

    #276211 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    cinek-93 napisał:

    Pojeżdżę nim jeszcze rok i go sprzedam i kupić sobie jakiegoś nowego keeway’a czy coś byle nie chińskie.

    A keeway myślisz jakiej jest produkcji???? 😛

    #276212 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Słyszałem że węgierski tylko że jest [u:a60e5ab6f8]produkowany[/u:a60e5ab6f8] w chinach… edit: bo to chyba kingway jest chińczyk ja nie to mnie poprawcie

    #276213 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kingway i keeway to typowe chinczyki poczytaj na forum 😆 Ja bym tobie radzić kupić jakiegoś używanego aeroxa ,aprille sr lub nrg(mam ponad rok i jestem zadowolony :mrgreen: )

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
Odpowiedz do: Problem z regulacją gaźnika 4T
Informacje o Tobie: