Problem z regulacją gaźnika.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problem z regulacją gaźnika.

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe torosel torosel 4 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #165733
    Zdjęcie profilowe torosel
    torosel
    Użytkownik
    • Postów: 48

    Witam posiadam skuterek 50ccm 4t z japońskim gaźnikiem i mam problem odnośnie regulacji gaźnika ponieważ reguluje go zgodnie z poradnikami i skuterek na ciepłym silniku chodzi idealnie ale po przestoju ok 30 min lub dłuższym albo jak jest zimny to nie odpala bez gazu i gdy odpali to muszę przytrzymać go na gazie aż załapie ssanie i gdy wyłączy ssanie to na schodzi na małe obroty aż zgaśnie.Ale wystarczy że pokręcę trochę go na gazie ok 1 min i wszystko idealnie. Jest to zbyt mało paliwa czy powietrza albo coś innego proszę o pomoc.

    #165764
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Patrząc na Twój nick oraz japoński gaźnik, zgaduję, że masz skuterek z rodziny Torosa, możliwe, że nawet taki jak ja, czyli F16. Również mam na pokrywie membrany gaźnika napis Japan, ale coś wątpię w jego prawdziwość. Co do gaźnika, to przykręć śrubę od wolnych obrotów. To ta znajdująca się w mechanizmie od linki gazu w gaźniku. Jest skierowana ku górze. Musisz tak ustawić skuterek, aby utrzymywał równe obroty na zimnym silniku. Po ustawieniu najlepiej przejechać się kawałek i skontrolować stan świecy. Przy idealnym ustawieniu będzie miała kolor kawy z mlekiem.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
    #165768
    Zdjęcie profilowe torosel
    torosel
    Użytkownik
    • Postów: 48

    No właśnie skuterek na ustawione dość wysokie obroty a gaźnik ostatnio regulowałem i jest kolor zbliżony do kawy z mlekiem i tak jak pisałem wyżej skuterek chodzi idealnie równiutko no ale problem pojawia sie po przestoju lub jak jest zimny po prostu po odpaleni tak chodzi jakby nie mógł czegoś przerobić lub jakby mu czegoś brakowało i po 5 sek dopiero podnosi obroty i załącza ssanie i po ssaniu nagle coraz niższe obroty i gaśnie i tak jak pisałem troche pokręcić kołem na gazie i chodzi normalnie.Ma ktoś jakieś rady? jedyne co zrobiłem to zmieniłem świece na ngk r filtr powietrza czysty, paliwa też, gaźnik raczej brudny nie jest bo mam dopiero 1500km.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    TRIUMPH DOBRY MOTOCYKL W DOBREJ CENIE

    Wybierz swój fabrycznie nowy motocykl Triumph i kup go za okazyjnie niską cenę. Oferta ograniczona. Pozostały ostatnie sztuki z rocznika 2018!
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie