problem z przyspieszeniem oraz odpalaniu na zimnym silniku

Witam,
W zimę motorower przeszedł remont nowy rozrząd, olej, regulacja zaworów, filtr powietrza, klocki, opony, elektryka itp…
Borykam się z problemem, ponieważ motorower cięzko odpala na zimnym silniku pomimo włączenia ssania, a jak odpali momentalnie gaśnie. Podczas jazdy nie kręci się wyżej niz 7tys obrotów (tak wiem to chiński silnik i nie ma co dużo oczekiwać), ale przed remontem krecił sie powyżej 10tys i przez to predkość momentalnie spadła, nie da sie jechac wiecej niz licznikowe 62km/h. Pytanie do was czy może byc to spowodowane zła regulacja zaworów. Jak macie swoje propozycje prosze pisać. Jestem przysłowiowym domorosłym mechanikiem, wiec próbuje sobie radzić w takich sytuacjach, ale w niektórych nie umiem.

zła regulacja zaworów, zła regulacja gaźnika, inny filtr o innej przepuszczalności, przestawiony rozrząd lub błedy w montażu. Jak widzisz przyczyn może być sporo

a przestawiony rozrzad ma jakies inne objawy niż trudnosci z odpalaniem i spadek mocy?

Jeszcze zaobserwowalem, że co jakiś czas z tlumika (przelot) wydobywa sie pojedyncze jakby to nazwać ,pierdniecie" podczas pracy silnika, może to wskazać usterkę?

a ten wydech na przelot to sobie zrobiłes przy okazji tego remontu?

Przelot jest założyny od ponad roku i nigdy nie miałem styczności z takim dźwiękiem. Na wyzszych obrotach on albo sie niweluje albo jest zagluszany przez wydech po prostu go nie słychać

jeżeli od czasu do czasu pierdnie może to oznaczać wypadanie zapłonu… Obejrzyj iskrownik czy coś się nie obluzowało, podmień moduł zapłonowy i sprawdzaj. Miałem podobnie ale w 2t, czasem potrafił nawet z wydechu strzelić, okazało się, że magneto się rozlatało, przesunęły się magnesy i doszło do przesunięcia fazowego. Skuter przestał się wkręcać na obroty, zaczął mulić itd

Napewno wezmę to pod uwagę dzięki za pomoc <3

Padło na wymianę całej jednostki napędowej, przy okazji na trochę wiekszą i wszystko śmiga. Dzięki za pomoc i widzimy się na drogach. LWG