Problem z przyspieszeniem

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #213156 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 861Postów:

    W sumie od momentu gdy zacząłem tuning skutera jest problem z przyspieszeniem zwłaszcza przy ruszaniu skuter ma objaw jakby ślizgał pasek zawyje a zbiera się dość wolno tak od 20km/h jedzie już ok i nie pomagają zmiany sprężynek ani rolek minimalne różnice są ale o dynamicznym starcie spod świateł można zapomnieć a w 2 osoby to już w ogóle co zrobić centralna +30% i rolki 5,5gr na tym setupie jest najlepiej ale nie tak jak powinno być widzę że inne nawet słabsze skutery po przykręceniu gazu aż wyrywa a moją sfere nie
    sprzęgło w stanie bardzo dobrym rms racing pro przetarcie papierem nie pomaga dzwon nowy ma miesiąc nie jest nawet przybrudzony spężynki dałem właśnie takie bardzo twarde i wtedy jeszcze gorzej ślizga pasek ma 4tyś przejechane DAYCO firmowy 724×17,5 co jeszcze może być czy wariator polini SC już się kończy po 8tyś km? nie ma żadnych przebarwień ani nic odziwo jak były seryjne części zwłaszcza wydech skuter wyrywał na koło o co chodzi?

    #213157 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 861Postów:

    daj centralkę +15% TR albo malossi białą i do tego rolki jakieś 7-8g. do tego jeszcze jakieś miękkie sprężynki sprzęgła i dopiero napisz jak jest..

    #213158 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 861Postów:

    Adverion napisał:

    daj centralkę +15% TR albo malossi białą i do tego rolki jakieś 7-8g. do tego jeszcze jakieś miękkie sprężynki sprzęgła i dopiero napisz jak jest..

    rolki 7,5 gr były za ciężkie testowałem skuter ledwo ruszał ale 6,5 gr sprawdze i centralną jakąś 15% ciekawe w tym kierunku jeszcze nie badałem ale po wariatorze widać ze pasek sięślizga i to mocno

    #213159 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 861Postów:

    na tej sprężynie rozumiem dawałeś tamte rolki ? to na +15% TR było by dużo lepiej z tymi samymi rolkami… najlepiej jak byś dał białą malossi albo TR +15% tyle że TR po rozgrzaniu się skutera i trasie 10km traci twardość i jest taka lekka lipa… przynajmniej u mnie tak było no ale mój skuter to ciągle kręci kolosalne obroty…

    #213160 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 861Postów:

    Adverion napisał:

    na tej sprężynie rozumiem dawałeś tamte rolki ? to na +15% TR było by dużo lepiej z tymi samymi rolkami… najlepiej jak byś dał białą malossi albo TR +15% tyle że TR po rozgrzaniu się skutera i trasie 10km traci twardość i jest taka lekka lipa… przynajmniej u mnie tak było no ale mój skuter to ciągle kręci kolosalne obroty…

    mam sprężyne top racinga 22% i na niej testuje mam też 30% ale różnice są niewielkie faktem jest że skuter przy rozpędzaniu ma wysokie obroty i potem mu spadaja ale nie ma żadnych zamuleń tylko kiepskie przyspieszenie sprzęgło nie ślizga więc pozostaje pasek nie da się też zrobić „zrywa ” nawet na mokrym asfalcie zawyje i powoli pojedzie pokombinuje z cięższymi rolkami i zobaczymy co będzie napisze w najbliższym czasie

    aaa i jeszcze jedno czy może być coś nie tak z korektorem momentu czy one się zużywają?

    #213161 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 861Postów:

    korektor moze się jedynie urwaz (przeciwtalerz) tak jak u mnie ale to wtedy będzie z bardzo malch obrotów ruszal tylko

    #213162 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 861Postów:

    a zaraz bo ty masz 70ccm…
    to daj najtwardszą centralkę jaką masz i rolki jakieś ciężki i zobacz co się będzie działo… i sprężynki sprzęgła jakieś miękkie na próbę

    #213163 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 861Postów:

    Adverion napisał:

    a zaraz bo ty masz 70ccm…
    to daj najtwardszą centralkę jaką masz i rolki jakieś ciężki i zobacz co się będzie działo… i sprężynki sprzęgła jakieś miękkie na próbę

    ]

    ok centralka najtwardsza i rolki 6,2gr nie ślizga przyspiesza odczuwalnie lepiej obroty dużo niższe niż były ale rusza trochę ze zbyt małych obrotów spróbuje jeszcze niebieskie sprężynki
    dzisiaj wrzucam obrotomierz zobacze jakie będzie miał obroty z jakich +- powinien ruszac i na jakich się rozpędzać przy full sporcie?

    Ok obrotomierz załozony rusza z 5900rpm a rozpędza się przyy 8900 czy to dobrze Vmax ma przy 10500rpm ale jeszcze troszkę słabo rysza brkuje mu tzw zrywu co robić?

    #213164 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 861Postów:

    jak słabo rusza to jeszcze twardsze sprężynki ;p Teraz ruszy z 5900obr to zanim wkręci się do tych 8900 przy których się rozpędzxa i pewnie ma największego kopa to trochę czasu minie przez co trochę muli ;p
    Daj twardsze spręzynki, ja bym dał na pewno ;d
    Ogólnie nie wiem przy jakich ten cylinder obrotach ma max moc, ale jeśli ma przy np. 10tyś to czy nie powinieneś tak wyregulować żeby się w tych obrotach rozpędzał? miałby wtedy największą moc co by było odczuwalne na pewno przy podjazdach pod górkę itd.

    #213165 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 861Postów:

    Mafioz napisał:

    jak słabo rusza to jeszcze twardsze sprężynki ;p Teraz ruszy z 5900obr to zanim wkręci się do tych 8900 przy których się rozpędzxa i pewnie ma największego kopa to trochę czasu minie przez co trochę muli ;p
    Daj twardsze spręzynki, ja bym dał na pewno ;d
    Ogólnie nie wiem przy jakich ten cylinder obrotach ma max moc, ale jeśli ma przy np. 10tyś to czy nie powinieneś tak wyregulować żeby się w tych obrotach rozpędzał? miałby wtedy największą moc co by było odczuwalne na pewno przy podjazdach pod górkę itd.

    ok tak zrobie tylko że wtedy mi ślizga pasek przy ruszaniu i nie mogę sobie z tym poradzić najtwardszą sprężyne mam top Racing 30% ale jeszcze widać za miękka jest co dać twardszego? bote hebo to podobno nawet +90 jest miękka

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Problem z przyspieszeniem
Twoje informacje:




Back to top button