Problem z prędkością Kymco Activ 72ccm

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #160822
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • 28Postów:

    W swoim Kymco Activ 50 wymieniłem cylinder na 72ccm, głowice na 110ccm, zębatkę z 13z na 14z. Z tyłu mam 41z i trochę wypolerowałem króciec. Niestety jego v-max wynosi 65 km/h przy dosyć słabym przyśpieszeniu. Próbowałem też jeździć bez filtra ale to nic nie pomogło bo myślałem że dostaje za mało powietrza. Kolor świecy jest idealny. Dysze mam 65 bo na więkrzej nie chce chodzić. Czy to wina za małego gaźnika?

    #160825
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • 44Postów:

    gaźnik to podstawa i filtr powietrza musisz dostosować bo będzie się dusił nie wiem czy to dobre rozwiązanie z cylindrem i głowicą 110 przecież to wszystko powinno być spasowane pod względem pojemności możesz mieć iskrę zupełnie w innym miejscu niż być powinna a po drugie musi być odpowiednie ciśnienie w komorze spalania

    #160826
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • 28Postów:

    Głowica jest prawie identyczna jak głowica 72ccm. Zawory mają taką samą średnice, jedynie komora sprężania jest o 2mm większa. Wcześniej miałem to cylindra 72 założoną głowice 50. Po założeniu 110ccm bez zmian

    #160829
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • 44Postów:

    może być inaczej wyprofilowana głowica 110 wysokość elektrod od świecy jest w innym miejscu ale ja bym jeszcze pocudował z filtrem powietrza to że zdjąłeś filtr to nic nie daje bo może mieć za dużo powietrza no i regulacja gaźnika bardzo ważne!

    #160831
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • 28Postów:

    No właśnie gaźnik jest idealnie wyregulowany. Świeca ma jasno brązowy kolor a na obroty sie dobrze wkręca

    #160832
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • 44Postów:

    a blokady masz wszystkie zdjęte?

    #160833
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • 28Postów:

    Przed zmianą na 72 leciał 70km/h a czasami 75km/h więc raczej blokad nie ma

    #160834
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • 44Postów:

    to zacznij od filtra powietrza

    #160836
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • 44Postów:

    a na tych zębatkach jak ci startuje ma siłę ?

    #160837
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • 28Postów:

    jak miałem 13z to był zrywny i dosyć dobrze się rozpędzał ale rozpędzałem się tylko do 60km/h. Na 14z ma dużo słabsze przyśpieszenie i jedzie 65km/h

    #160838
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • 44Postów:

    jeszcze może być wina przełożeń w skrzyni

    #160840
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • 28Postów:

    Nie mam pojęcia co mam dalej robić. Jadąc te 65 silnik nie ma wysokich obrotów i powinien te 70 na prostej osiągnąć. Czy to możliwe że gaźnik wytwarza za mało mieszanki?

    #160841
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • 44Postów:

    musiał byś podstawić na próbę większy gaźnik moźe coś zmieni ale myślę że to kwestia przełożeń w skrzyni żebyś dał nawet cylek 110 to będzie mocny ale prędkość ta sama będzie

    #160842
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • 28Postów:

    Popytam kolegów czy mają pożyczyć większy gaźnik i stożek. Spróbowały bym jeszcze założyć zębatke do tyłu 38z

    #160845
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • 44Postów:

    przy tej zębatce jeszcze bardzej go osłabisz

    #160846
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • 28Postów:

    Pewnie tak ale można spróbować. Wydaje mi się że to wina gaźnika. Musze zobaczyć jaką mam średice gardziela

    #160847
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • 28Postów:

    Zmierzyłem średnice otworu w gaźniku wychodzącego w stronę króćca. To 13mm

    #160852
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • 44Postów:

    czyli pod 50

    #160853
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • 44Postów:

    min.17,5 lub 19

    #160952
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • 28Postów:

    Kolega pożyczy mi na jutro większy gaźnik i króciec i splanuje głowice 110 i powinno w końcu być dobrze.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button