Problem z prędkością Kymco Activ 72ccm
- This topic has 19 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 9 years, 8 months temu by
paweltras.
- AutorWpisy
- 30 marca 2014 dnia 09:23 #160822
W swoim Kymco Activ 50 wymieniłem cylinder na 72ccm, głowice na 110ccm, zębatkę z 13z na 14z. Z tyłu mam 41z i trochę wypolerowałem króciec. Niestety jego v-max wynosi 65 km/h przy dosyć słabym przyśpieszeniu. Próbowałem też jeździć bez filtra ale to nic nie pomogło bo myślałem że dostaje za mało powietrza. Kolor świecy jest idealny. Dysze mam 65 bo na więkrzej nie chce chodzić. Czy to wina za małego gaźnika?
30 marca 2014 dnia 09:35 #160825gaźnik to podstawa i filtr powietrza musisz dostosować bo będzie się dusił nie wiem czy to dobre rozwiązanie z cylindrem i głowicą 110 przecież to wszystko powinno być spasowane pod względem pojemności możesz mieć iskrę zupełnie w innym miejscu niż być powinna a po drugie musi być odpowiednie ciśnienie w komorze spalania
30 marca 2014 dnia 09:38 #160826Głowica jest prawie identyczna jak głowica 72ccm. Zawory mają taką samą średnice, jedynie komora sprężania jest o 2mm większa. Wcześniej miałem to cylindra 72 założoną głowice 50. Po założeniu 110ccm bez zmian
30 marca 2014 dnia 09:49 #160829może być inaczej wyprofilowana głowica 110 wysokość elektrod od świecy jest w innym miejscu ale ja bym jeszcze pocudował z filtrem powietrza to że zdjąłeś filtr to nic nie daje bo może mieć za dużo powietrza no i regulacja gaźnika bardzo ważne!
30 marca 2014 dnia 09:52 #160831No właśnie gaźnik jest idealnie wyregulowany. Świeca ma jasno brązowy kolor a na obroty sie dobrze wkręca
30 marca 2014 dnia 09:54 #160832a blokady masz wszystkie zdjęte?
30 marca 2014 dnia 09:59 #160833Przed zmianą na 72 leciał 70km/h a czasami 75km/h więc raczej blokad nie ma
30 marca 2014 dnia 10:00 #160834to zacznij od filtra powietrza
30 marca 2014 dnia 10:04 #160836a na tych zębatkach jak ci startuje ma siłę ?
30 marca 2014 dnia 10:11 #160837jak miałem 13z to był zrywny i dosyć dobrze się rozpędzał ale rozpędzałem się tylko do 60km/h. Na 14z ma dużo słabsze przyśpieszenie i jedzie 65km/h
30 marca 2014 dnia 10:13 #160838jeszcze może być wina przełożeń w skrzyni
30 marca 2014 dnia 10:29 #160840Nie mam pojęcia co mam dalej robić. Jadąc te 65 silnik nie ma wysokich obrotów i powinien te 70 na prostej osiągnąć. Czy to możliwe że gaźnik wytwarza za mało mieszanki?
30 marca 2014 dnia 10:40 #160841musiał byś podstawić na próbę większy gaźnik moźe coś zmieni ale myślę że to kwestia przełożeń w skrzyni żebyś dał nawet cylek 110 to będzie mocny ale prędkość ta sama będzie
30 marca 2014 dnia 10:45 #160842Popytam kolegów czy mają pożyczyć większy gaźnik i stożek. Spróbowały bym jeszcze założyć zębatke do tyłu 38z
30 marca 2014 dnia 11:00 #160845przy tej zębatce jeszcze bardzej go osłabisz
30 marca 2014 dnia 11:04 #160846Pewnie tak ale można spróbować. Wydaje mi się że to wina gaźnika. Musze zobaczyć jaką mam średice gardziela
30 marca 2014 dnia 11:34 #160847Zmierzyłem średnice otworu w gaźniku wychodzącego w stronę króćca. To 13mm
30 marca 2014 dnia 12:01 #160852czyli pod 50
30 marca 2014 dnia 12:02 #160853min.17,5 lub 19
31 marca 2014 dnia 13:16 #160952Kolega pożyczy mi na jutro większy gaźnik i króciec i splanuje głowice 110 i powinno w końcu być dobrze.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.