Problem z prędkością Kymco Activ 72ccm

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Kymco Problem z prędkością Kymco Activ 72ccm

Ten temat zawiera 19 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paweltras paweltras 6 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #160822
    Zdjęcie profilowe paweltras
    paweltras
    Użytkownik
    • Postów: 28

    W swoim Kymco Activ 50 wymieniłem cylinder na 72ccm, głowice na 110ccm, zębatkę z 13z na 14z. Z tyłu mam 41z i trochę wypolerowałem króciec. Niestety jego v-max wynosi 65 km/h przy dosyć słabym przyśpieszeniu. Próbowałem też jeździć bez filtra ale to nic nie pomogło bo myślałem że dostaje za mało powietrza. Kolor świecy jest idealny. Dysze mam 65 bo na więkrzej nie chce chodzić. Czy to wina za małego gaźnika?

    #160825
    Zdjęcie profilowe pif1
    pif1
    Użytkownik
    • Postów: 44

    gaźnik to podstawa i filtr powietrza musisz dostosować bo będzie się dusił nie wiem czy to dobre rozwiązanie z cylindrem i głowicą 110 przecież to wszystko powinno być spasowane pod względem pojemności możesz mieć iskrę zupełnie w innym miejscu niż być powinna a po drugie musi być odpowiednie ciśnienie w komorze spalania

    pif1
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #160826
    Zdjęcie profilowe paweltras
    paweltras
    Użytkownik
    • Postów: 28

    Głowica jest prawie identyczna jak głowica 72ccm. Zawory mają taką samą średnice, jedynie komora sprężania jest o 2mm większa. Wcześniej miałem to cylindra 72 założoną głowice 50. Po założeniu 110ccm bez zmian

    #160829
    Zdjęcie profilowe pif1
    pif1
    Użytkownik
    • Postów: 44

    może być inaczej wyprofilowana głowica 110 wysokość elektrod od świecy jest w innym miejscu ale ja bym jeszcze pocudował z filtrem powietrza to że zdjąłeś filtr to nic nie daje bo może mieć za dużo powietrza no i regulacja gaźnika bardzo ważne!

    pif1
    #160831
    Zdjęcie profilowe paweltras
    paweltras
    Użytkownik
    • Postów: 28

    No właśnie gaźnik jest idealnie wyregulowany. Świeca ma jasno brązowy kolor a na obroty sie dobrze wkręca

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #160832
    Zdjęcie profilowe pif1
    pif1
    Użytkownik
    • Postów: 44

    a blokady masz wszystkie zdjęte?

    pif1
    #160833
    Zdjęcie profilowe paweltras
    paweltras
    Użytkownik
    • Postów: 28

    Przed zmianą na 72 leciał 70km/h a czasami 75km/h więc raczej blokad nie ma

    #160834
    Zdjęcie profilowe pif1
    pif1
    Użytkownik
    • Postów: 44

    to zacznij od filtra powietrza

    pif1
    #160836
    Zdjęcie profilowe pif1
    pif1
    Użytkownik
    • Postów: 44

    a na tych zębatkach jak ci startuje ma siłę ?

    pif1
    #160837
    Zdjęcie profilowe paweltras
    paweltras
    Użytkownik
    • Postów: 28

    jak miałem 13z to był zrywny i dosyć dobrze się rozpędzał ale rozpędzałem się tylko do 60km/h. Na 14z ma dużo słabsze przyśpieszenie i jedzie 65km/h

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie