hej,mam problem z piersieniami.mam pierscien czarny kwadrat i srebny stozkowy . jaki pierscien do dolnego rowka <u>tłoka</u> a który do gornego? patrzylem na necie i kwadrat powinien isc do góry a na dół srebny tylko ze u mnie nie czarny jest za duzy i nie moze wejsc w rowek a jak dam odwrotnie to wszytko git wchodzi . pomocy
O jakim pojeździe mowa ? Może wada fabryczna tłoka ?
peugeot jet force 50 c tech
taki kupilem: https://allegro.pl/oferta/tlok-nominalny-peugeot-jet-force-jetforce-ctech-50-9008035559?reco_id=4a66dea8-5de9-11ea-8d5b-246e9677fd88&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&
Ten pierścien w ogóle nie wchodzi do rowka czy po włożeniu wystaje ?
przy nasunieciu na ten rowek i nacisnieciu powinien sie chowac w tym rowku ale nie chowa sie jakby cos go blokowało
Po pierwsze jeżeli cylinder używany jakiś czas to nie kupuje się tłoka nominalnego tylko z delikatnym nadwymiarem bo cylinder się ściera i zamki mogą się nie zamykać a po drugie kup jakiś porządniejszy tłok. W tym chińczykom mogła się ręka ześlizgnąć i wyszło, że pierścień nie pasuje. To co kupiłeś to plastelina
dzieki za pomoc
Wymieniasz tłok z cylindrem czy sam tłok ? Jeżeli sam tłok to zrób to porządnie, oddaj cylinder do szlifowania i niech Ci od razu dopasują tłok Meteora, Airsala lub inny porządny. Nalatasz sporo kilometrów i będziesz zadowolony, wymiana samego tłoka z pierścieniami da Ci efekt na chwilę.
W niektórych dwusuwach pierścienie maja kształt trapezowy i pasują do rowka tłoka tylko w jednym położeniu. Jeśli po montażu pierścień nie chowa się w rowku tłoka, to należy go zdjąć i po prostu zamontować druga stroną (góra-dół pierścienia).