problem z paskiem klinowym jak podmienić koło żeby mi wszedł

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis problem z paskiem klinowym jak podmienić koło żeby mi wszedł

Ten temat zawiera 32 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe madi madi 9 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 33 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #30351 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kamax92
    kamax92
    Użytkownik
    • Postów: 23

    poszedł mi pasek i niewiem jak założyć nowy jest dobry ale niechce mi wejść musze chyba podmienić koło tak gdzieś przeczytałem czy coś żeby go wydłużyć ale niemam pojecia jak to zrobić bardzo prosze o pomoc

    #30354 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kamax92
    kamax92
    Użytkownik
    • Postów: 23

    proszę o pomoc

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #30355 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Pasek zakładasz najpierw na reduktor momentu obrotowego (za sprzęgłem) potem wkładasz tulejkę i wkładasz na wał korbowy. Można sobie pomóc śrubokrętem wkładając tulejkę na śrubokręt, zahaczyć śrubokręt o wgłębienie w wale i naciągając pasek wcisnąć go na wał.

    Router WS 50 2013
    #30358 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kamax92
    kamax92
    Użytkownik
    • Postów: 23

    możesz trochę jaśniej pasek mam założony na tylne koło ale nieche mi wejść na przód może jakieś foto

    #30361 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Nie chce mi się pokrywki zdejmować by foto robić. Wariator jest na tulejce. Zdejmij ją z wału korbowego i włóż na trzpień śrubokręta gwiazdkowego. Teraz włóż na tulejkę pasek napędowy. Śrubokręt wsadź we wgłębienie w wale korbowym i lekko dociśnij. Następnie naciągnij śrubokrętem pasek – ciągniesz rączką śrubokręta w stronę kierownicy pamiętając, że koniec śrubokręta ten z gwiazdką ma siedzieć w wale. Tulejkę nakładasz na wał korbowy i wsuwasz pod wariator. Prościej się chyba nie da.

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #30362 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kamax92
    kamax92
    Użytkownik
    • Postów: 23

    czyli tak mam wyjać tą *tulejke wsadzić pasek i siła wcisnać

    #30364 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kamax92
    kamax92
    Użytkownik
    • Postów: 23

    czyli tak mam wyjać tą *tulejke wsadzić pasek i siła wcisnać

    #30365 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kamax92
    kamax92
    Użytkownik
    • Postów: 23

    czyli tak mam wyjać tą *tulejke wsadzić pasek i siła wcisnać

    #30366 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kamax92
    kamax92
    Użytkownik
    • Postów: 23

    czyli tak mam wyjać tą *tulejke wsadzić pasek i siła wcisnać

    #30367 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kamax92
    kamax92
    Użytkownik
    • Postów: 23

    czyli tak mam wyjać tą *tulejke wsadzić pasek i siła wcisnać

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 33 łącznie)
Odpowiedz do: problem z paskiem klinowym jak podmienić koło żeby mi wszedł
Informacje o Tobie: