Problem z pasem.

Witam.Ostatnio pękł mi pas napedowy wiec załozylem nowy po zmontowaniu wszystkiego odpaleniu skuter zaczął dziwnie parkotac i gasnąc po dodaniu gazu a v-max zmniejszyl sie o jakies 20 km/h.Mysle ze to zle załozony pas ale nie jestem pewien.
PS:Z filtra powietrz wydobuwa sie dziwny dym.Smierdzi spaloną gumą.

zobacz jeszcze jak wyglada wariator czy nie ma jakis znieksztaucen ze sprzeglem tez zobacz bo paska nie idzie zle zalozyc

Zdjąłem wczoraj pokrywe i nic nie widze zeby wario i sprzeglo mialo jakies znieksztalcenia. Na wario tylko jest taki plastik ze skrzydelkami i niektorych nie ma ale watpie zeby to byla przyczyna.

matizek324 napisał:

PS:Z filtra powietrz wydobuwa sie dziwny dym.Smierdzi spaloną gumą.

No i to jest zastanawiające, dym w filtrze powietrza wskazuje że pali się coś, co nie powinno się palić. Nie zgadnę na odległość w czym jest problem, ale proponuję żebyś dał skuter mechanikowi do obejrzenia.

Odswiezam temat bo ostatnio mialem troche czasu zająć sie skuterkiem.Tak wiec po odpaleniu skutera i zdjeciu pokrywy sprzęgło zrobilo sie bardzo gorące nie wiem dlaczego wydaje mi sie ze cos moze byc ze sprzeglem ale co.Z gory dzieki za odpowiedz :)

zdemontuj sprzęgło i sprawdź łożysko igiełkowe , tam mógł się kawałek gumy dostać - całe sprzęgło też wyczyść - musisz je rozebrać

Ok ale jak najlepiej sprzeglo odkrecic bo nie mam dostepu do klucza hydraulicznego.

zwykłym oczkowym , tylko zablokuj dzwon by się nie obracał ,
ja jak zmieniałem sprzęgło to dzwon trzymałem jedną ręką a drugą jebłem młotkiem w koniec klucza - parę razy i poszło ( to niczym udar )

Proboje jak tu kolega wyzej napisal i nic zaczynam tylko obrabiac srube.Moze jakies inne pomysly.

matizek324 napisał:

Proboje jak tu kolega wyzej napisal i nic zaczynam tylko obrabiac srube.Moze jakies inne pomysly.

Tu masz podpowiedź:
http://www.skuterfan.pl/?a=sklep.artykul&id=4

Moze inne pomysly bo nie mam około 100 zl na taką blokade.

oczkowym kluczem obrabiasz nakrętkę ? czyli ona już musiała być zjechana albo za duży klucz wziołeś , spróbuj gedorem - to klucz nasadowy - klucz nie śmie być luźny na nakrętce bo zawsze objedzie , jak już za dużo objechałeś to tera musisz doszlifować nakrętkę lub ją ściąć i nową dać.

No nareszcie sie udalo odkrecic ale tam w tym lozysku nic nie ma wszytko jest ok ladnie sie obraca.A moze cos z wariatorem ?

sprzęgło też rozebrałeś ? agentmb dał ci podpowiedź w linku jak rozebrać sprzęgło , wyglancuj wszystko łącznie z wariatorem - gdzieś musi być przyczyna przegrzewania się ,- no chyba że założyłeś pasek o innych wymiarach , pasek musisz dać taki sam ( wymiar ) co ostatnio był założony .

Tylko ze ostatni byl w takim stanie ze nic sie nie dalo z niego odczytac :/

no jak ty nie wiesz jaki masz mieć pas to ja ci nie pomogę bo jasnowidzem nie jestem , te a może założyłeś go do góry dupą ( ząbkami na zewnątrz ) ?

No az takim laikiem nie jestem jak bylem w sklepie to najpierw kupilem mniejszy pas bo to jest ogolnie maly skuter ale ten nie pasowal wiec poszedlem wymienic gosciu dal mi wiekszy i powiedzial ze ten musi pasowac no to zalozylem i pasowal wiec mysle ze jest dobry.

w sklepie to i gówno wcisną jak się nie znasz , wystarczy parę mm. i już nie wejdzie na maxa albo luzem będzie latał , odpal i zdejmij pokrywę - stopniowo wkręcaj obroty , na wario ma być u samej góry a na sprzęgle na samym dole wtedy jest ok potem już obroty pracują

Jutro jak wroce ze szkoly to dam znac

jaka marke masz tego skuta?