Problem z olejem 2T

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #118317 Reply
    Mystek
    Użytkownik
    • Postów: 191

    Mianowicie na docieraniu cyla s6streetrace mieszałem 1;40 (25ml na litr) za chwile na olej nie zarobię :D. Po okresie docierania też leję taką dla pewności, ale ostatnio zauważyłem że bezpośrednio przy mocowaniu wydechu z cylindrem wycieka czarny niespalony olej, skuter też kopci nawet na ciepłym że hej. Mówią że jak za dużo oleju to też źle, a za mało przy 70cc to zatrzesz… to sam już nie wiem jak mieszać. Zastanawiam się nad 1;50 bo już go dotarłem (500km)ale czy to nie za mało?

    #118326 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Silniki dwusuwowe przeważnie powinny mieć 1:50. Spróbuj przejść na 1:45, a potem 1:50 jeżdżąc ostrożnie.

    Jeśli masz możliwość kupować oleje Valvoline to może spróbuj ich. Na opakowaniu jest napisane, że leje się je 1:100. Czyli jakby litr za pół ceny.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Problem z olejem 2T
Twoje informacje:




Back to top button