problem z olejem!!!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #117462 Reply
    sebek734
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Potrzebuję pomocy!!
    ostatnio jechałem skuterkiem i nagle zaczął schodzić z obrotów.
    po zatrzymaniu zgasł, okazało sie że wyrzygał olej do filtra powietrza.Czy ktoś może mi podpowiedzieć cóż się stało.Nie chcę dawać go do mechanika bo mi zaczną wymieniać pół silnika a może to tylko jakaś uszczelka.Proszę o pomoc.

    #117463 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Jeśli jest to 2T, to normalne. Wytrzyj filtr z oleju i śmigaj, tylko nie garuj za bardzo 😉

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #117468 Reply
    sebek734
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    to jest 4t i nigdy filtr nie był zalany,oczywiście brudził sie ale teraz to mi olej sie wylał po otwarciu filtra

    #117469 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Pewnie ma przedmuchy. Musi mieć duży przebieg, albo był katowany..

    #117559 Reply
    sebek734
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    to co teraz mam zrobić????????

    #117688 Reply
    sebek734
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    co zrobić z silnikiem który ma przedmuchy???

    #117707 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Trzeba zmienić pierścienie i/lub olej silnikowy na gęstszy.

    #117726 Reply
    sebek734
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    a jaki może być koszt takich pierścieni??

    #117727 Reply
    sebek734
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    chciałbym naprawić ten silnik dobrze, żeby nie okazało sie że wymiana oleju to za mało i sie silnik zatrze.

    #117729 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Mnie pierścienie kosztowały 12 zł, a u Ciebie pewnie jakieś 20. Możesz kupić cały zestaw silnikowy jeśli chcesz zrobić to dobrze.

    Zanim wejdziemy w kosztu powiedz mi czy nie miałeś może po prostu za dużo oleju w silniku? A może za rzadki olej? Na jakim jeździsz? Ile go było na bagnecie?

    #117874 Reply
    sebek734
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    A czy ktoś wymieniał sam pierścienie???
    Przydał by się jakiś instruktaż lub info na ten temat.

    #117906 Reply
    Grzesieksc
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 17
    • Postów: 18

    W takim przypadku wymiana samych pierscieni na zbyt dlugo niepomoze, najlepiej wymienic caly cylinder i tlok na nowy.

    #117958 Reply
    sebek734
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    A gdybym kupił cały zestaw to tuningu 4T 70 lub 80cc3 czy będzie normalnie pasował? Bo kupiłem teraz pierścienie wraz z nowym tłokiem ale skoro najlepiej było by wymienić to z cylindrem to może lepiej od razu 70cc3 wstawić. A po za tym mam problem z dwiema śrubami przy cylindrze, zapiekły się na amen. Zna ktoś sposób na ich odkręcenie??

    #117981 Reply
    Michalk001
    Uczestnik
    • 12
    • Postów: 1 634
    • Postów: 1 646

    Duży klucz i ostrożność przy odkręcaniu. Zestaw o ile będzie przeznaczony do twojego silnika na pewno będzie pasował.

    #117998 Reply
    sebek734
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    A gdybym kupił cały zestaw to tuningu 4T 70 lub 80cc3 czy będzie normalnie pasował? Bo kupiłem teraz pierścienie wraz z nowym tłokiem ale skoro najlepiej było by wymienić to z cylindrem to może lepiej od razu 70cc3 wstawić. A po za tym mam problem z dwiema śrubami przy cylindrze, zapiekły się na amen. Zna ktoś sposób na ich odkręcenie??

    #118587 Reply
    sebek734
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    A gdybym kupił cały zestaw to tuningu 4T 70 lub 80cc3 czy będzie normalnie pasował? Bo kupiłem teraz pierścienie wraz z nowym tłokiem ale skoro najlepiej było by wymienić to z cylindrem to może lepiej od razu 70cc3 wstawić. A po za tym mam problem z dwiema śrubami przy cylindrze, zapiekły się na amen. Zna ktoś sposób na ich odkręcenie??

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: problem z olejem!!!
Twoje informacje:




Back to top button