Problem z odpaleniem skuter 1.5 roku stal na dworzu

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Problem z odpaleniem skuter 1.5 roku stal na dworzu

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 7 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Szopson
    Szopson
    Użytkownik

Witam proszę o pomoc, jestem laikiem w temacie skuterów a od paru lat posiadam jeden: tradycyjny chiński 4 suw. Nazwa tu chyba nie ma znaczenia bo to wszystko wydaje mi się ze na jedno kopyto robione:) A wiec tak w zeszłym roku na wiosnę poszły mi Łożyska w komorze rozrządu (tak to się chyba nazywa) od tamtej pory przesiedziałem przed kompem:P teraz chciał bym troszkę poszaleć na bzyku:P Łożyska wymieniłem po czym kręcił a nie odpalał ni z kopa ani z automatu. akumulator naładowałem tez nic. dziś wymieniłem świece oraz filtr paliwa, stare paliwo ściągnołem ( w dużej części paliwa znajdowała się woda). Proszę o pomoc, dodam że skuter jest bez blokady i przerobiony w serwisie na wyższa pojemność, jak macie jakieś pomysły pomóżcie a naj lepiej prosił bym o wytłumaczenie problemu łopatologicznie:P Krok po kroku:) nie chciał bym oddawać go do serwisu bo mnie zeżrą:(

Zdjęcie profilowe Hiszpan36
    Hiszpan36
    Użytkownik

Miernik i sprawdź najpierw czy prąd wszędzie dochodzi. troszkę latania po kablach.

[URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/47141] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/47141/icon3.png[/IMG][/URL]
    Benzer Yankee

Bezpieczeństwo to podstawa, tak samo moje jak i innych uczestników, dlatego:
    Nie oszczędzam prądu, jeżdże na długich światłach
    Jeżeli Wyrywam jako pierwszy ze świateł upewniam się czy jakiś przygłup nie wleciał na czerwonym.
    Uważam na otwierające się drzwi w korkach a zwłaszcza na taxówkarzy.

Czytaj
    REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK