problem z odpaleniem skuter 4t nowy rozrzad

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #198704 Reply
    kingway80cc
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 35
    • Postów: 50

    witam . mam taki problem z glowica . otoz to ze jak obracam magnetem idzie wszystko ladnie a w pewnym momencie musze naduzyc sily zeby obrocic magneto. otworzylem pokrywe od zaworow sprawdzilem luz zaworowy wszystko ok sciagnalem glowice, cylinder sprawdzajadz pierscienie czy nic sie nie uszkodzilo ale jest wszystko w najlepszym porzadku. poskladalem spowrotem wszystko jak bylo ale pokrywy nie przykrecalem. bo chcialem zobaczyc co jest nie tak , zaczalem znow obracac magnetem i zauwazylem ze jak mloteczek naciska na zawor ssacy zaczyna sie wlasnie ze musze uzyc sily zeby obrocic kolo. zastanawiam sie czy to nie czasem wadliwy produkt, bo jak kiedys kupilem nowa glowice to nie bylo tak. nw moze musi sie wyrobic sprezyna …poradzcie mi co moze byc nie tak ..

    #198718 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 380
    • Postów: 21 435

    ale po co drugi post o tym samym ?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #198724 Reply
    kingway80cc
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 35
    • Postów: 50

    bo jakby raczyl ktos pomoc to by bylo super…

    #198726 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 380
    • Postów: 21 435

    ale to jest raczej normalne że w chwili kiedy dochodzi nacisk wałka rozrządu na dźwigienkę zaworową to opór wzrasta – przecież musisz i siłe sprężyny pokonać. Nikt ci nie stwierdzi po opisie czy to właściwa siła czu nadmierna – stąd brak odpowiedzi.
    Możesz zdjąć głowice i zobaczyć czy zawory poprawnie pracują, nie klinują się .. itd

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: problem z odpaleniem skuter 4t nowy rozrzad
Twoje informacje:




Back to top button