Problem z odpalaniem, spalaniem
Dodaj nowy temat na forumTagi: problem z odpalaniem, spalaniem
Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Wacik 6 lata, 7 miesiące temu.
- AutorWpisy
- 12 maja 2013 o 15:18 #119806
Witam.
Mam skuter 2t Daelim s-five 9k przebiegu. Skuter ma problem z odpalaniem, gasnie nierówno chodzi. Trzeba go dluugo kopać aż wkoncu zagrzeje się i mozna nim jechac. Dysza w gaźniku to 83. Od zakupu byla 75 ale skuter strasznie mulił. Jechał 55 km/h i tracił moc. Kupiłem dysze 80 i jest to samo. Dopiero na 83 jedzie 75, ale nadal jest problem z odpalaniem. Zrobiłem diagnoze ssania. Działa sprawdzałem podpinajac pod aku. Iglica sie wysuwa. Ciekawostką jest to, że jak odłącze kabel od ssania to motor odpala normalnie i jedzie juz po 20 sec. jak włącze kabel ssania ( automat) to zaczyna mulic i dusić nierówno chodzić. Sprawdziłem również zawór membranowy, ale nie wydaje się uszkodzony. Blaszki dolegaja przświtu nie widze, chociaż mam białe membranki ale jak zasysam powietrze to przepuszcza( nie wiem czy tak ma być czy nie) i jest słaba reakcja na manetke. W dodatku skuter ma iglice na poziome opuszczoną na max i wyregulowany gaźnik mimo to pali 5-6l / 100 km !!!!!
Prosze o pomoc !!!
12 maja 2013 o 15:22 #119808Nie możliwe żeby palił 5-6l Dokładnie wyreguluj gaźnik i zmień świece.
______________________________________________________________________________________
Komar 2352 – 1979r
Peugeot XR6 2007r
Simson S51 – 1988rCzytajREKLAMAKup motocykl Triumph i zyskaj do 25%
Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.12 maja 2013 o 16:10 #119818Świeca jest nowa NGK. No moze 4-5l Ale powyżej 4 napewno. Głównie chodzi mi o to odpalanie. musze czekac 10 minut zanim wystartuje i nieźle się nakopać.
12 maja 2013 o 16:11 #119819Dając większą dysze skuter pali więcej daj iglice na środek
12 maja 2013 o 16:20 #119825No wiem. Właśnie w tym problem ze musi być dysza 83 zeby on wogole jechał. Dlaczego ? filtry powietrza wyczyszczony, filtr benzy nowy + wyczyszczony gazior. Lewego powietrza nie łapie bo sprawdzałem z mechanikiem z miesiac temu, kompresja jest ponad 8 barów WTF ? a na jaki środek ? na szczerbinkę niżej czy 2 ? jeżeli mam na najwyższej ?
12 maja 2013 o 16:21 #119826aha i dodam jeszcze, ze na dyszy 80 w każdym położeniu iglicy jest muł przy 50-60 km/h !!
13 maja 2013 o 15:49 #119983Jakieśrady macie jeszcze ???
- AutorWpisy
Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie