Problem z odpalaniem skutera 2t 70cc przerobiony z 50 cc

Witam. Otóż jest problem bo skuter mi nie odpala. Iskra jest, paliwo dochodzi do swiecy tylko ją zalewa, stwierdziłem że tak jakby się paliwo cofało do filtra powietrza. Proszę o pomoc, z góry dziękuję. Dodam jeszcze że skuter wczesniej odcinało przy prędkości 30 km/h później przy 20 km/h później niżej i doszło do tego że jak odpalelem to chodzil a jak mu gazowalem to gasł a później już wcale nie odpalał

przebieg tego cylindra, stan?
odpala na samostarcie?
dolot na 100% szczelny?
zmierz kompresje (manometrem a nie palcem) i jak jest prawidłowa sprawdź stan zaworka membranowego.

wykrec srube od obrotow jak to zrobisz wkrecaj co 2 obroty i w tym czasie probuj odpalic (czyli wkrecasz odpalasz jak nie odpali to wkrecasz) wez tez inna swiece lub ta obecna co masz wyczysc w paliwie zaloz na nia podkladke i zakrec wyczysc filtr powietrza

Sprawdziłem zawór membranowy i blaszki są mocno odgiete,a tak nie powinno byc. Myślę że to jest chyba ten powód. Co do cylindra dopiero co wymieniany 400 km zrobione. Jak zadziała dam znać

kompresja do zmierzenia bo może gar padł.
gaźnik do zweryfikowania bo może uszkodzony

Czyli gdyby nie było kompresji to co by było w nim zepsute?

cylinder, uszczelnienia

Cylinder dopiero co wymieniany. Uszczelnienia na czym? Chodzi o to że tak jakby za dużo paliwa dostawał i nwm co zrobić

400km to nie jest dopiero co. zresztą nawet jak był wymieniany wczoraj to nie znaczy że wszystko z nim w porządku.
za dużo paliwa to może być własnie z powodu marnej kompresji. im niższa kompresja tym łatwiej się zalewa

A czytałem też gdzieś że może też być wina kranika paliwowego jeżeli jest zepsuty. Czy to też może być prawdopodobne?

jakby był zepsuty że by nie puszczał paliwa to by ci nie zalewało silnika, jakby był zepsuty tak że by ciągle puszczał to by się przelewało gaźnikiem jeżeli by w nim zawór iglicowy nie trzymał.

Dlaczego zamiast sprawdzić podstawowe i elementarne rzeczy o których ci pisze wymyślasz nowe