problem z odpalaniem skutera

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) problem z odpalaniem skutera

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #208378

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam, od pewnego czasu mój skuter ma problemy z rannym odpalaniem. bardzo często próbie odpalania zalewa mi się, aby go odpalić często muszę zatykać filtr powietrza i odpalać z kopniaka ponieważ nie ma mowy aby odpalił z rozrusznika. jeśli silnik jest ciepły skuter odpala na dotknięcie. Jeżeli ktoś wie co to może być proszę aby o tym napisał.

    #208379

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ziomek przestań trollować , bo źle to się dla ciebie skończy , nie usuwam tematu bo akurat udało ci się trafić , wkońcu do opowiedniego działu

    ziomek popierwsze co to za skuter ,po drugie opisz od kiedy tak się dzieje i czy po jakiejs naprawie nagle czy z dnia na dzień co raz gorzej , opcji są tysiące , może być przytarty cyl może być rozwalone ssanie może być tylko brudna gombka filtra , może być zła regulacja , stara świeca, opcji są setki

    #208380

    Anonimowy
    • Postów: 0

    możesz mieć zepsute ssanie,
    zawalony gaźnik,
    zawalony filtr paliwa,
    przytarty cylek,
    złą regulacja gaźnika,
    lewe powietrze może gdzieś łapać,

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kliknij i wygraj wyprawę po Ameryce z Motul

    Weź udział w konkursie Motul i przeżyj niezapomnianą przygodę. Wygraj wyprawę motocyklową marzeń po Ameryce, wodoodporny plecak lub jeden z 500 zestawów Motul. Masz czas tylko do końca czerwca!

    #208381

    Anonimowy
    • Postów: 0

    mój skuter to piaggio zip 1996r. zaczęło to się dziać jakiś rok temu nagle poszedłęm rano odpalić skutera i miał ciężko do tego czasu odpalał na dotyk. Gombke filtra wymieniałemw sięrpniu 2010r. wymieniałęm śiece i też nic a kiedy regulowałem gaźnik to albo były zawysokie albo zaniskie obroty.

    #208382

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ale jak albo za niskie albo za wysokie, bo jakby był za wysokie cały czas i żadnym sposobem nie dało by się wyregulować to bierze lewe,
    ale na moje oko to to będzie ssanie, tam masz automatyczne nie?
    może się kabelki gdzieś przerwały czy coś takiego, też kiedyś miałem poprzerywane poogarniałem to i palił ładnie do czasu kolejnej rozbiórki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    #208383

    Anonimowy
    • Postów: 0

    czyli przytarty cylinder na 90% odpada bo z dnia na dzień było by co raz gorzej , może uszleka pod cylem lub głowicą padła, może krucieć jest gdzieś spękany , i ma lewe , albo ssanie , jak masz elektryczne to odkręć je od gaźnika i nie wiem w którym momencie to zaskakuje czy po przekręceniu kluczyka czy przy odpalaniu silnika , ale obserwuj te igiełke od ssania czy porusza się góra dół

    #208384

    Anonimowy
    • Postów: 0

    marcin129 napisał:

    muszę zatykać filtr powietrza i odpalać z kopniaka ponieważ nie ma mowy aby odpalił z rozrusznika. jeśli silnik jest ciepły skuter odpala na dotknięcie

    wrona – wątpię, że to wina cylka …

    #208385

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ha nie doczytałem , na 90% jest to ssanie

    #208386

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ssanie mam automatycznie

    #208387

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie szkodzi ale mogło je szlak trafić

    albo ssanie , jak masz elektryczne to odkręć je od gaźnika i nie wiem w którym momencie to zaskakuje czy po przekręceniu kluczyka czy przy odpalaniu silnika , ale obserwuj te igiełkę od ssania czy porusza się góra dół

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie