Problem z odpalaniem motocykla 125 ccm

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 Problem z odpalaniem motocykla 125 ccm

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe barnabeusz barnabeusz 2 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #628240
    Zdjęcie profilowe Paweł39
    Paweł39
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam serdecznie, mam problem z moim motocyklem. Jeżdżę cały dzień i pali bez problemu, gdy wstawię go do garażu na noc, rano nie ma iskry. Kręcę go na sucho koło 3 minut, później czekam od 2 do 3 godzin i odpala bezproblemowo. Co może mu dolegać? Pomóżcie.

    #629226
    Zdjęcie profilowe Wąski
    Wąski
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Może zawilgocone i/lub przytarte kable? Skoro rano nie ma iskry, a po jakimś czasie jest… Pokręcisz, podgrzejesz, potem osuszy się i zaczyna palić?!

     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #629843
    Zdjęcie profilowe Paweł39
    Paweł39
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Dziękuje za odpowiedz sprawdzę to 😀

    #629848
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 378

    ssanie, zawory, szczelność dolotu.
    Standardowo fajnie że nie napisałeś co to za motor – to bardzo ułatwia zgadywanie.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #629868
    Zdjęcie profilowe Wąski
    Wąski
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Myślę, że za brak iskry nie odpowiada ssanie, zawory i szczelność dolotu.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #629869
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 378

    to zależy kiedy sprawdza że nie ma iskry – czy już po tym jak go zalało czy też pierwsze co robi to wykręca świece, sprawdza iskrę i stąd wie że jej nie ma rano.
    A może tylko zgaduje że to dlatego że nie ma iskry.
    W zasadzie nic nie napisał wiec jest pełna dowolność w zgadywance – może czujnik neutrala, może ma czujnik bocznej stopki a może ma immobilizer i zajechany akumulator i immo nie jest w stanie odblokować zapłonu, a może ma elektryczną pompe paliwa lub elektrozawór paliwa i przy padniętym aku ona ma problemy z puszczeniem paliwa. A może to ma 15 lat i nic nie wymieniane od nowości… sparciałe kable, sparciała i popalona fajka, zdechła świeca. A może ma tam 2 cylindry i na żadnym nie ma iskry…
    Mówi że kręci na sucho.. a kopniak? A może to wtrysk i ten potrzebuje trochę prądu do zadziałania tu się sytuacja zmienia.

    Jakoś tak to jest na ogół że jak właściciel w końcu zacznie udzielać informacji to się okazuje że nie wspomniał o kilku ważnych rzeczach, kilka źle nazwał a kilka mu się tylko wydawało.
    I bardzo często jest tak że problem wcale nie jest tam gdzie się wydawało właścicielowi że jest.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #630093
    Zdjęcie profilowe Paweł39
    Paweł39
    Użytkownik
    • Postów: 3

    W motorze jest wszystko wymienione oraz nowe a nazywa się on Panon Prince chińskie gówno:D

    #630530
    Zdjęcie profilowe barnabeusz
    barnabeusz
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Hehe, to tutaj możesz mieć prawdziwą wyliczankę. Mój pierwszy strzał w kierunku kabli. Sprawdź też czy paliwo dochodzi. Kiedyś nie było takich problemów w starym motorze były tylko cztery opcje: świeca, kabel, cewka i dopływa paliwa…

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie