Problem z Odpalaniem - dostala sie oliwa do tylniego kola / bebna

Witam mam taki problem...

przypadkiem jak czyscilem tylne kolo z rdzy w spraju psiknalem kilka razy po feldze, ktora byla lekko odkrecona (poluzowalem ja na chwile) w hamulec bebnowy, po tym zabiegu okazalo sie ze substancja ta, smarujaca przedostala sie szczelina do srodka ;/
i Panowie/anie slizga szczeki w srodku jak na rybich luskach
po probie jazdy ledwo co dziala
hamulec tylni...wyczyscilem bez wyciagania w srodku nitro scianki szczek + srodek kola tylnego bo tam tez bylo slisko odczekalem
i jest troche lepiej hamulec dziala...

jednak pojawil sie problem z odpalaniem ze startera ;/ wczesniej w ogole nie odpalal :P mianowicie ciagnie aku rozrusznik ladnie, ale rzadko kiedy chce zapalic :P wyglada mi to jak by bylo tam zwarcie lub nie wiem co...i dopiero od odpalenia noznie i chwile jak pojezdze to odpala na styk za pierwszym razem...

foteczka w czym rzecz pozyczona/z gory dziekuje autorowi!

http://i35.tinypic.com/f2lamx.jpg

co moze byc przyczyna tego i co jeszcze musze zrobic, aby palil jak wczesniej na dotyk??? zeby to wyczyscic dokladnie to musze wyciagnac szczeki i wtedy czyscic? bo nie znam zasady dokladnie dzialania tego hamulca wraz zapalaniem ze startera - silnik mam 2T...

dzieki za kazda pomoc...

Co do zaolejonych (tłustych) szczęk i bębna, to żadne TRI i inne NITRO nie wyczyszczą ich dokładnie. Jest jednak na to stara metoda. Tym specyfikiem jest.... proszek do prania. Tak, proszek.
Zdejmij koło, wyjmij szczęki, weź je do domu. W ciepłej wodzie rozpuść trochę proszku do prania, i szczoteczką (dość twarda, jak do szorowania rąk) dokładnie w tej wodzie wyszoruj szczęki. Po tym dokładnie je wytrzyj i wysusz. To samo zrób z bębnem hamulcowym wewnątrz - wyszoruj i wytrzyj i wysusz. Po umyciu szczęki będą w kolorze jak fabryczny i będą mocno chwytać. Musisz je parę razy użyć w czasie jazdy żeby się dopasowały. I po problemie.

są też specjalne płyny do zmywania z hamulców tłustych zabezpieczeń/konserwantów podczas montażu czy wymiany tarcz/bębnów albo po zaolejeniu np wyciekiem z amortyzatora

Ciekawe dzieki za info bylem pewny ze da rade nitro - zrobie tak jak piszesz mam nadzieje ze sie uda bo lipa straszna z tym
dam znac jak sie potoczyly sprawy...

pozdrawiam i wielkie dzieki za pomocne rady!!!