Problem z Odpalaniem – dostala sie oliwa do tylniego kola / bebna

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #179652 Reply
    Sky
    Uczestnik
    • 5
    • 12Postów:

    Witam mam taki problem…

    przypadkiem jak czyscilem tylne kolo z rdzy w spraju psiknalem kilka razy po feldze, ktora byla lekko odkrecona (poluzowalem ja na chwile) w hamulec bebnowy, po tym zabiegu okazalo sie ze substancja ta, smarujaca przedostala sie szczelina do srodka ;/
    i Panowie/anie slizga szczeki w srodku jak na rybich luskach
    po probie jazdy ledwo co dziala
    hamulec tylni…wyczyscilem bez wyciagania w srodku nitro scianki szczek + srodek kola tylnego bo tam tez bylo slisko odczekalem
    i jest troche lepiej hamulec dziala…

    jednak pojawil sie problem z odpalaniem ze startera ;/ wczesniej w ogole nie odpalal 😛 mianowicie ciagnie aku rozrusznik ladnie, ale rzadko kiedy chce zapalic 😛 wyglada mi to jak by bylo tam zwarcie lub nie wiem co…i dopiero od odpalenia noznie i chwile jak pojezdze to odpala na styk za pierwszym razem…

    foteczka w czym rzecz pozyczona/z gory dziekuje autorowi!

    http://i35.tinypic.com/f2lamx.jpg

    co moze byc przyczyna tego i co jeszcze musze zrobic, aby palil jak wczesniej na dotyk??? zeby to wyczyscic dokladnie to musze wyciagnac szczeki i wtedy czyscic? bo nie znam zasady dokladnie dzialania tego hamulca wraz zapalaniem ze startera – silnik mam 2T…

    dzieki za kazda pomoc…

    #179656 Reply
    Berg
    Uczestnik
    • 45
    • 817Postów:

    Co do zaolejonych (tłustych) szczęk i bębna, to żadne TRI i inne NITRO nie wyczyszczą ich dokładnie. Jest jednak na to stara metoda. Tym specyfikiem jest…. proszek do prania. Tak, proszek.
    Zdejmij koło, wyjmij szczęki, weź je do domu. W ciepłej wodzie rozpuść trochę proszku do prania, i szczoteczką (dość twarda, jak do szorowania rąk) dokładnie w tej wodzie wyszoruj szczęki. Po tym dokładnie je wytrzyj i wysusz. To samo zrób z bębnem hamulcowym wewnątrz – wyszoruj i wytrzyj i wysusz. Po umyciu szczęki będą w kolorze jak fabryczny i będą mocno chwytać. Musisz je parę razy użyć w czasie jazdy żeby się dopasowały. I po problemie.

    #179657 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 490Postów:

    są też specjalne płyny do zmywania z hamulców tłustych zabezpieczeń/konserwantów podczas montażu czy wymiany tarcz/bębnów albo po zaolejeniu np wyciekiem z amortyzatora

    #179673 Reply
    Sky
    Uczestnik
    • 5
    • 12Postów:

    Ciekawe dzieki za info bylem pewny ze da rade nitro – zrobie tak jak piszesz mam nadzieje ze sie uda bo lipa straszna z tym
    dam znac jak sie potoczyly sprawy…

    pozdrawiam i wielkie dzieki za pomocne rady!!!

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Problem z Odpalaniem – dostala sie oliwa do tylniego kola / bebna
Twoje informacje:




Back to top button