Problem z odkręceniem wariatora! POMOCY

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #250439
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Nie mogę odkręcić wariatora chociaż założyłem blokadę tłoka. Próbuję odkręcić z całej siły klucz się gnie a śruba nie odkręca. Co radzicie oczywiście wcześniej zapsikałem WD40.

    Zły dział, przenoszę.

    #250440
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    pojedz do wulkanizacji i ladnie popros pana zeby ci odkrecil kluczem pneumatycznym

    #250441
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    W dobrą stronę odkrecaszł! tnz. w lewo

    #250442
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Odkręcam w lewo i nawet nie drgnie. :-/

    #250443
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Zrób blokadę koła wariatora z łańcucha a nie z blokady tłoka bo ci tłok pęknie. Spróbój odkręcić kluczem nasadowym a nie płaskim.

    #250444
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Ja nie mam tej zębatki z przodu jak w Peugeot.

    #250445
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    jak nie masz zębatkiż? za wariatorem musisz mieć taki talerz z ząbkami to jak się trochę znasz to zrób blokade waria a jak nie to kup
    a jeśli chodzi o tą blokade tłoka to patrico ma racje bo może ci wał pęknąć
    a te twoje klucze to pewnie kupiłeś w supermarkecie za 5zł bo jakbyś kupił klucze w sklepie z narzędziami to by się nie giął a wario jak najlepiej się odkręca grzechotką

    #250446
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Jest jeszcze jeden patent, dzieki któremu odkręcisz to…. Zablokuj z drugiej strony magnet, żeby się nei ruszał…. Wystarczy 5 minut roboty i odkręcony (5 minut z przygotowaniem wszystkiego)… Wystarczą 2 zwykłe klucze i coś żeby do mangeta weszło… Tyle…

    #250447
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Z tyłu mam zębatkę ale jak zrobić tam blokadę a klucze mam NEO więc nie najgorsze.

    #250448
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    poszukaj na forum, by 100 razy o blokadach wariatroa

    #250449
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    jak masz chęci i narzędzia to zrób coś w tym stylu: http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=102&osCsid=e0a9272b19c65e101c132101d079c339

    najlepiej z płaskownika żeby się nie wygieło ale jakbyś miał jakąś blache taką co najmniej 2mm to tez by mogła być

    #250450
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    a i neo to lipa, stanley się klania

    #250451
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Wcale neo to nie lipa ja kupowalem te neo i za mały komplet grzechotki i nasadek zaplacilem prawie 400 zł. Wiec nie gadaj głupot i nic mi się z nimi nie dzieje. AA co do odkrecenia waria to tak jak mowia wszyscy muszisz zrobić blokade waria. Albo isc do wulkanizatora i niech odreci. Ale lepiej niech nie dokraca spowrotem bo moze gwint Ci się na wle zerwac wiem z wlasnego doswiadczenia.

    A klucze mam takie:
    http://www.neo-tools.com/PL/katalog/mechaniczne/zestawy_kluczy_nasadowych/08-618.html

    Ale jak się chce oczkowym lub płaskim odkracac to kazdy się wygnie 😛

    #250452
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Tak jak inni piszą idz do wulkanizatora albo do kogoś kto ma pneumata i nie ma bata żebyś nim nie odkręcił.

    Myslę że wszystko jasne. ZAMYKAM

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button