Problem z motorem przy dłuższej jeździe gaśnie

Włożyłem cylinder i tłok 70cc kupiłem go na allegro najtaniej za 120 zł i motor idzie ładnie 90 km/h ale przy dłuższej jeździe z taką prędkością zaczyna coś brzęczeć i brakuje mu mocy i nagle gaśnie przy 60-90 km/h co może być przyczyną. Wydaje mi się że silnik się przegrzewa bo kiedy trosze się ostudzi to można go odpalić i po dłuższej jeździe to samo.

Sam odpowiedziałeś sobie na zadane pytanie w poście.

A co mam zrobić żeby się nie przegrzewał ???

Robić przerwy jakieś 10-15 minut. Albo zamontuj sobie chłodnicę, ale to więcej roboty :)

A mozna odkrecic plastiki od cylindra i to da coś ????
Nie znam się dobrze na chłodzeniu skuterów ale wydaje mi się że jest chłodzony od strony zapłonu a jak bym dał tam jakiś wlot powietra to coś da ????

Na pewno też miałem taki problem w mojej CBR tylko to było 120-10 POtem kupilem cylek 180 + stozek i wal wzmocniony + nowe łozyska, zrobiłem tak jak ty tu napisałeś i z górki 190 aler duuuzej na płaskim max 176 POZDRAWIM

Słuchaj, taki cylinder, który kupiłeś za 120zł to się do niczego nie nadaje, daje moc i prędkość, ale nie wyrabia z temp. gdyż nie ma zbyt dobrego chłodzenia, jeżeli wym. już cylinder, to tak samo mogłeś zawory wyregulować, tłok zmienić, zależy jaki masz silnik, to dopasować szlif, kupiłeś tanio, to masz efekty.

Ja za roxa dałem 4700zł, w stanie bdb, tzn. plastik jeden był porysowany, ale nie zbyt mocno, dlatego facet trochę opuścił z ceny, silnik w stanie wręcz idealnym, przebieg 5000tys. km, katowany nie był, nie ma takich śladów bynajmniej, nowe opony, hamulce, świeżo po regulacji, nowy gaźnik, wszystko ze sobą spasowane, nic nie trzeszczy, nic nie lata, wszystko śmiga.
V-Max: 131 Km/h
Przyspieszenie: 0- 50: 5.16s
BRAK MUŁA, startuje od 5tys. obrotów, nic nie przymula, tak samo się zbiera za każdym razem, bdb chłodzenie, nie ma problemu z jazdą.
Kupiłem za 4700, włożyłem 200zł ( mechanik i olej ) i jeżdżę.