Problem z modułem w skuterze.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #50115 Reply
    Jakub100001
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 569
    • Postów: 582

    Witam,

    Na Allegro kupiłem taki moduł: http://allegro.pl/modul-romet-767-odblokowany-cdi-tuning-2t-i2099334155.html

    Po wymianie modułu postawiłem skuter na stopce centralnej. Skuter bez problemu odpalił i wkręcał się na dużo wyższe obroty niż na seryjnym module. Postanowiłem się przejechać i bzyk strasznie wolno przyśpieszał. Po osiągnięciu 30km/h dusił się. Nawet dając manetkę do oporu zwalniał. Po jakimś czasie udało mi się go rozpędzić do prędkości 53km/h i ponownie zaczął się dusić . Dodam, że na seryjnym zablokowanym module skuter rozpędzał się do 60km/h. W czym tkwi problem ?

    #50128 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Skoro na tym module tak jest to przełóż spowrotem stary moduł i sprawdź. Jeśli wszystko wróci do normy to będziesz znał winowajce.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #50133 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    A weź spróbuj przytkać dziurkę od filtra jak jedziesz.

    #50134 Reply
    Jakub100001
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 569
    • Postów: 582

    Ale co to ma w ogóle dać ? Przepływ powietrza jest skoro na zablokowanym problemu nie było. Moduł kupiłem w autoryzowanym serwisie ROMET MOTORS (nawet na kopercie była pieczątka). Bez problemu CDI pasowało do wtyczki i jak pisałem wcześniej na stopce centralnej wkręcał się na wysokie obroty bez żadnych przerywań. Natomiast przyspieszenie spadło o jakieś 60%. Jutro zrobię przejażdżkę na oryginalnym module i dam znać.

    P.S Kupiłem sobie ogranicznik prędkości na przełącznik i mam do Was takie pytanko. W instrukcji jest napisane żeby połączyć przewód prowadzący z impulsatora do tego ogranicznika. Niestety ja nie posiadam pojedynczych kabli tylko jedno gniazdko które łączy się z modułem. Czy mam od tego przewodu odpiąć ten kabelek i jakiego koloru on jest?

    #50272 Reply
    Jakub100001
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 569
    • Postów: 582

    Sorki za ppp. Wczoraj zmieniając moduł na ten seryjny zauważyłem, że jeden kabelek nie jest dopięty do kostki która wchodzi do modułu. Postanowiłem go dopiąć, a ten tak mocno się zablokował , że nie było możliwości go dopięcia, więc postanowiłem go wyciągnąć i po chwili oderwał się kabel od takiej wtyczki:

    Czy jest jakaś możliwość połączenia kabla z tą wtyczką ?. Dodam, że teraz skuter nie odpala.

    #50275 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Musisz wyjąć z wtyczki konektor i zacisnąć w nim kabel lub przylutować go.

    #50287 Reply
    Bojan
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 62
    • Postów: 69

    Ja mam 2 moduły tuningowe od chinczyka 4t i do tego jeden oryginalny i dobrze jezdzil tylko na oryginale

    #50324 Reply
    Jakub100001
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 569
    • Postów: 582

    Niestety tego konektora nie uratowałem ponieważ tak się zniekształcił, że nie chciał wejść do kostki. Czy jesteście mi w stanie powiedzieć jaki jest dokładnie typ, bo jutro zamierzam taki konektor zakupić.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Problem z modułem w skuterze.
Twoje informacje:




Back to top button