Problem z mocą i prędkością Peugeot SV50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #641413 Reply
    Pavlo
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    Witam jak w temacie skuter jedzie max 30 km/h.brak nocy czyszczony regulowany gaźnik nic nie dał. Podaję link do filmu mojego autorstwa jak to wygląda:

    #641420 Reply
    Pavlo
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    Czy może to być moduł CDI lub może zawór membranowy? Proszę o pomoc

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #641427 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 272
    • Postów: 21 327

    raczej nie. obadał bym cylinder, luzy zaworowe naped, gaźnik

    #641446 Reply
    Pavlo
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    Gaźnik sprawdzony, czyszczony, ustawiony. To jest 2T więc zaworów brak. Jest odcięty przewód od dozowania leje paliwo z olejem ale króciec od gaźnika jest zabezpieczony więc powietrza nie łapie. Na stopkach wariator chodzi szybko a koło widać że prędkości nie ma.

    #641448 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 272
    • Postów: 21 327

    na stopkach to nie ma żadnego obciążenia.

    #641450 Reply
    Pavlo
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    No właśnie a i tak kręci się wolno. Wariator?

    #641452 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 272
    • Postów: 21 327

    jeżeli mimo szczerych chęci i braku obciążenie silnik i tak się kręci wolno to znaczy że jest coś nie tak z silnikiem.
    A jeżeli silnik się wkręca tak jak powinien tylko przełożenie się odpowiednio nie zmienia (pasek nie wchodzi na góre wariatora a na dół korektora – to zacznij przegląd napędu. Może rolka staneła bokiem, może wariator sie zacina na tulei, może pekł ślizg na wariatorze a może zacina się korektor.
    A może silnik jest tak słaby że po prostu nie ma siły tym zakręcić.
    Jeżeli silnik jest słaby to jest cała czapka przyczyn z powodu których może być słaby – najczęściej to kompresja – ale nie tylko.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Problem z mocą i prędkością Peugeot SV50
Twoje informacje:




Back to top button