Problem z loncinem 200 4T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problem z loncinem 200 4T

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 miesięcy temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #676085

    Filipp Popiel
    Użytkownik
    • Postów: 17

    Witam,
    posiadam loncin 200, po remoncie odpalił, lecz silnik chodzi na wysokich obrotach, (nie na najwyższych, gdzie może tak być po remoncie i trzeba szybko zgasić), zawory były regulowane dwa razy 0.15-0.10 / Gaźnik dwa razy czyszczony i nic to nie zmienia (rolgaz się nie zacina, ssanie wyłączone), po prostu albo chodzi na takich wyższych i się grzeje szybko, albo puszczam gaz i zaczyna gasnąć. Czy może to jakaś regulacja śruby mieszanki? Po wyczyszczeniu wykręciłem ją o 1.5 obrotu.

    #676093
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 120

    to wykręć o 2,5 obrotu i od tego punktu reguluj. To nie jest tak że to ma być „na sztywno” tyle albo tyle.
    Najczęściej producent silnika/gaźnika podaje jaki jest „wyjściowy” zakres do regulacji. U mnie to jest np 1.7 obr a nie 2.5
    Ale to i tak jest dopiero punkt wyjścia do regulowania.
    U ciebie zachowuje sie własnie tak jakby miał albo za mało paliwa albo nieszczelny dolot (wiec zasysa więcej powietrza i ma za mało paliwa) – wiec skutek bardzo podobny. Pamietaj że uboga mieszanka to też zbyt wysoka temperatura spalania – co jest niebezpieczne dla silnika

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Pokochaj całą rodzinę Suzuki GSX-S

    Sezon w Suzuki trwa przez cały rok. Dlatego już teraz skorzystaj z wyjątkowej oferty na zakup dowolnego motocykla z rodziny GSX-S z rabatem do 5000 zł!Przyjmij zaproszenie do naszego grona dzięki GSX-S 125 na prawo jazdy B. Polub inspirowanego sportowymi emocjami GSX-S 750. Pokochaj bezkompromisowego GSX-S 1000.Advertisement
    #676103
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 335

    U mnie punktem wyjścia dla regulacji są 4 obroty i dopiero od tego się reguluje. Weź sobie np paliwo do spryskiwacza i rozpyl w okolice króćca ssącego, jeżeli obroty się zmienią to szukaj nieszczelności dolotu. Miałem taką sytuację, że za nic nie mogłem wyregulować gaźnika, winna okazała się uszczelka pokrywki przepustnicy…zwyczajnie jej nie było i były cyrki. I tak jak kolega wyżej wspomina to wysokie obroty i szybkie grzanie się silnika to objaw zbyt ubogiej mieszanki. Chciałbym Ci tylko nadmienić, że iglica również służy do regulacji silnika 😉

    Szumi
    #676125

    Filipp Popiel
    Użytkownik
    • Postów: 17

    Wykręciłem śrubkę mieszanki sporo i pomogło, lecz to nie to samo jak przed remontem

    #676128
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 120

    pomogło na co? napisz coś.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #676133

    Filipp Popiel
    Użytkownik
    • Postów: 17

    Nie wchodzi na takie wysokie obroty, w efekcie nie grzeje się aż tak

    #676134
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 120

    czyli kierunek jest słuszny tylko za słabo. kombinuj dalej, zmieniaj dysze..itd reguluj jednym słowem

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie