Problem z loncinem 200 4T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problem z loncinem 200 4T

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 5 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #676085 Odpowiedź

    Filipp Popiel
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Witam,
    posiadam loncin 200, po remoncie odpalił, lecz silnik chodzi na wysokich obrotach, (nie na najwyższych, gdzie może tak być po remoncie i trzeba szybko zgasić), zawory były regulowane dwa razy 0.15-0.10 / Gaźnik dwa razy czyszczony i nic to nie zmienia (rolgaz się nie zacina, ssanie wyłączone), po prostu albo chodzi na takich wyższych i się grzeje szybko, albo puszczam gaz i zaczyna gasnąć. Czy może to jakaś regulacja śruby mieszanki? Po wyczyszczeniu wykręciłem ją o 1.5 obrotu.

    #676093 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 124

    to wykręć o 2,5 obrotu i od tego punktu reguluj. To nie jest tak że to ma być „na sztywno” tyle albo tyle.
    Najczęściej producent silnika/gaźnika podaje jaki jest „wyjściowy” zakres do regulacji. U mnie to jest np 1.7 obr a nie 2.5
    Ale to i tak jest dopiero punkt wyjścia do regulowania.
    U ciebie zachowuje sie własnie tak jakby miał albo za mało paliwa albo nieszczelny dolot (wiec zasysa więcej powietrza i ma za mało paliwa) – wiec skutek bardzo podobny. Pamietaj że uboga mieszanka to też zbyt wysoka temperatura spalania – co jest niebezpieczne dla silnika

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #676103 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 604

    U mnie punktem wyjścia dla regulacji są 4 obroty i dopiero od tego się reguluje. Weź sobie np paliwo do spryskiwacza i rozpyl w okolice króćca ssącego, jeżeli obroty się zmienią to szukaj nieszczelności dolotu. Miałem taką sytuację, że za nic nie mogłem wyregulować gaźnika, winna okazała się uszczelka pokrywki przepustnicy…zwyczajnie jej nie było i były cyrki. I tak jak kolega wyżej wspomina to wysokie obroty i szybkie grzanie się silnika to objaw zbyt ubogiej mieszanki. Chciałbym Ci tylko nadmienić, że iglica również służy do regulacji silnika 😉

    Nie pomagam na priv 😉
    #676125 Odpowiedź

    Filipp Popiel
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Wykręciłem śrubkę mieszanki sporo i pomogło, lecz to nie to samo jak przed remontem

    #676128 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 124

    pomogło na co? napisz coś.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #676133 Odpowiedź

    Filipp Popiel
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Nie wchodzi na takie wysokie obroty, w efekcie nie grzeje się aż tak

    #676134 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 124

    czyli kierunek jest słuszny tylko za słabo. kombinuj dalej, zmieniaj dysze..itd reguluj jednym słowem

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
Odpowiedz do: Problem z loncinem 200 4T
Informacje o Tobie: