Problem z kmx 125

Witam. Jestem nowy to mój pierwszy temat. Mam problem z moim KMX 125. Co jakiś czas poza miastem przy prędkościach 100-120 nagle traci moc , zwalnia , są odczucia jak by lapał lewe powietrze albo kończyło się paliwo. Wtedy muszę redukować z 6 na 5 chwilę jest dobrze i znowu zwalnia i wtedy z 5 na 4 muszę go pilowac na full żeby jechał. Popuszczam gaz do minimum to chwilę jesy dobrze i Za chwilę znowu. Ciężko to ogólnie opisać bo jest to dosyć dziwne. Nowy filtr powietrza nowy zestaw naprawczy gaźnika. Nie dzieje się to zawsze Ale czasami. Proszę o pomoc.

To nie jest loteria i raczej na oko nic nie zgadniemy :wink: Spróbuj regulować gaznik i sprawdzić szczelność dolotu na początek :wink:

Mam kolegę mechanika i regulowal gaźnik i obejrzał w miarę całe moto i mówi że dziwne. Mam takie objawy rzadko i zawsze na wysokich biegach 5 i 6.

A może gazinik jest gdzieś przytkany ? Jak kolega jest mechanikiem to Ci go elegancko rozłoży i wyczyści :wink:. My a przynajmniej ja raczej nic nie poradzimy bo nie mamy tego przed oczmi poza tym jeśli mechanik który wie jak ten moto się zachowuje i wie o co chodzi stwierdza że jest to dziwne to raczej tak nie zgadniemy :smiling_face: ale pisz co i jak może wspólnymi siłami coś wymyślimy :wink:

Gaźnik sprawdzony wszystko w porządku. Dziś też mnie to spotkało. Jechałem na 5 biegu 110 km/h wbilem 6 chwilę jechałem i zaczął zwalniać dosyć szybko.

Ale spadają obroty silnika czy obroty są w porządku a maszyna zwalnia ?

Obroty i całą prędkość dosyć szybko. 110 , 100, 90,80 I muszę redukować i pilowac żeby w ogóle jechał

Hmm dziwne to… Już kończą mi się pomysły :smile:

Moze z filtrem paliwa cos nie tak,moze przeplyw jest w nim zakłócony . Szybciej paliwo z filtra wychodzi,niz do niego wchodzi…moze takie moje przemyslenie na coś Cie naprowadzi…

Ale ja nie mam filtru paliwa. Jeszcze co zauważyłem to prawie na każdym biegu oprócz jedynki przy 7 tyś obrotów łapie dziurę tak jakby na chwilę. Przejdzie 7 tyś i dalej ciągnie normalnie

Odpowietrzenie zbiornika paliwa masz ?moze sprowokuj silnik do zgasniecia,zatrzymaj sie szybko,i odkrec korek,jak fuknie/ zassa powietrze …mozliwe ze to to.

Lub jedz z niedokreconym :))

Jeździć na odkreconym wlewie paliwa ? Spróbuje dzisiaj później napisze

Ale nie całkowicie,tak troszke tylko,zeby powietrze sie swobodnie dostawalo ale zeby korek siedzial na zbiorniku. Jezeli nadal bedzie sie tak działo,tzn ze to nie wina zatkanego odpowiecznika baku :slight_smile:

Mam jeszcze jedną informację. Pamiętam jakiś czas temu ściągnąłem bak bo coś tam chciałem sprawdzić nie pamiętam i może ten wężyk się odczepil ? Pamiętam że ostatnio jeden wężyk mi wisiał i nie był do niczego podczepiony to go wyrzucilem. Może mieć wpływ?

Problem rozwiązany ? Możesz napisac dla potomności co było ?

Jeszcze nie rozwiązany. Wczoraj padało mocno A dzisiaj siedzę w pracy do 19. Wrócę to sprawdzę ten wężyk

To sprawdzaj i mów co i jak :wink:

od tej dziurki idzie wężyk na dół motocykla i jest drożna bo dmuchalem. Co tu jeszcze zrobić?

Zmieniłem świecę była od nowości wyglądała strasznie i jest trochę poprawy. Moto zamiast zwalniać to zaczyna tak szarpać. Ciągnie i przestaje ciągnie i przestaje i tak Ciągle na 6 biegu przy ponad 110.