Problem z Keeway arn !

Witam.Jestem nowy na forum.Przejdę jednak szybko do rzeczy.
Posiadam keeway arn 50 z roku 2009.Kupowany w salonie największym w mieście,którego nie polecam bo kradną i podmieniają części.Totalne partactwo co do serwisu..ok nie to jest istotne.Po zdjęciu blokad mój skuterek jedzie według swojego prędkościomierza maxymalnie 65 km/h z górki zdarzy się max ~72 km/h.ale ostatnio jechałem z gpsem w ręce i okazało się,że prędkość jest zaniżona o 10 km/h co oznacza te śmieszne 55km/h.Zmieniłem mu cylinder na 70 ccm od WM motors.wiem nie jest to może najdroższa firma ale mechanik mówi że cylek ładnie się prezentuje etc.no i właśnie.Cylinder nic nie dał.Skuter jedzie tyle samo.Licznik blokuje się na 65(55) km/h i ani drgnie jeśli chodzi o prostą.
Rolki na podstawowym wario zmienione na 4,5 g
wszystkie blokady z niego pozdejmowane.
gaźniczek wyregulowany z dyszą 90 prawdopodobnie co by lepsza mieszanka leciała.
Szukam pomocy już bardzo długo i nikt nie potrafi mi pomóc.Nie wiem jak wygląda sprawa z modułem ponieważ nie da się znaleźć pasującego.nie wiem czy jest odblokowany czy nie.Przetestowaliśmy z majstrem 10 modułów dedykowanych pod keewaya 2t i nic.nawet na nich nie odpala.
Dzwoniłem do keeway polska to też nie wiedzą czy moduł jest blokowany.
po obrotach nie sprawdzę bo nie ma obrotomierza..
Proszę o rady,jakieś sugestie.

wszystko ładnie pięknie ale czy odblokowales lub wymieniłes tlumik ?

tłumik seria.prawdopodobnie odblokowany na kolanku.
http://img.ctrlv.in/img/520f5f0ea0579.jpg

a skuter na stopkach jakie obroty kręci. lub jak jedziesz z górki to czujesz ze chciałby jechać szybciej a nie może bo coś go blokuje ?

dokładnie tak czuje.w skuterze drzemie moc ale tak jakby nie można jej uwolnić.wydaje mi się że obroty są całkiem całkiem.przyśpieszenie w skali 1-10 oceniam na 7.

Wygląda na to że jednak ma tą blokadę na module. Jeżeli chcę a nie może to tylko wymiana modułu wchodzi w grę.

ale nic do niego nie pasuje.gdybym miał jakiś pewny to bym kupił.już kasy straciłem na próbowanie..

koleś w innym serwisie mówił z calą pewnośćią,że moduły w keewayu już nie są blokowane.ale każdy wie swoje,jeśli jednak ktoś ma keewaya matrixa lub facta lub huricanna bo to wszystko to samo to proszę o jakieś linki lub nazwy modułów.żeby coś było pewne i działało

Blokady, z którymi spotkałem się w Keewayach, CPI, Generikach, i pochodnych 2T, to: tuleja wariatora, tulejka nad przepustnicą, zblokowany tłumik, kolanka wydechowe, moduł. Z dobraniem odblokowanego modułu może być problem ponieważ z impulsatora/cewki zasilającej często idą nie dwa, ale trzy kable do modułu. Ten trzeci to tzw. masa impulsatora. Do takiej instalacji można podłączyć każdy moduł, ale trzeba się pobawić kabelkami.

Polecam taki moduł zapłonowy, a jeżeli na nim nie odpali, to kwestia przepięcia kabelków we wtyczce.

http://www.motolux.pl/skutery/galerie/m/modul-2t-4t-zebrowany-hy_396.jpg

Rozbawiło mnie, to co napisałeś, że mechanikowi spodobał się cylinder firmy WM. Ciekawe, co mu się tak spodobało, opakowanie, czy widok czystego cylindra i tłoka. Mam nadzieję, że chociaż porobił fazki na oknach przed montażem. No i nie wiem, jak to będzie, gdy uda się go odblokować i silnik osiągnie wyższe o obroty. Znając jakość, a raczej jakoś tłoków WM, to może lepiej zostaw go zblokowanego.

ok możesz kolego podać jakiegoś allegrowego linka do tego modułu?

i jakieś info w takim razie co i jak podłączyć jeśli by nie działał.

tu znalazłem linka ale w specyfikacji nie ma żadnego keewaya
http://motor-x.pl/modul-c-d-i-tuning-chinskie-4t-2t-gy6-hy-06-zebr-,p.html

nie chcę spamować.Czy jest tu jakiś użytkownik keewaya i wie coś o module?

ref

kupiłem ten moduł co polecil użytkownik J23 i nie działa.możesz dać jakieś info jak przełączyć te kabelki?