Peugeot Jet Force : problem z filtrem powietrza

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Peugeot Jet Force : problem z filtrem powietrza

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 6 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #128005
    Zdjęcie profilowe SzYmCi
    SzYmCi
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Witam

    Nie dawno kupiłem sobie skuter , Peugeot Jet Force , jest to mój koleiny skuter , kupiłem go od znajomego , ma przejechane około 9000 km.

    Postanowiłem założyć na początek nowy wariator i pasek , wariator oczywiście Malossi Multivar , pasek także Malossi , później miał być filtr i właśnie tutaj jest problem.

    Kupiłem sobie więc nowy filtr stożkowy , tym razem raczej nie firmowy , może jakaś mniej znana firma , firma ta to RMS , filtr powietrza to Racing D38 , dość tani , ponieważ zbieram na wydech Laser X Pro , albo Leo Vinci lub jeszcze coś innego..

    Może przejdźmy do problemu.

    Dziś przyszedł filtr , postanowiłem go założyć i przetestować , więc zdjąłem stary filtr i założyłem ten , po pierwsze , bardzo zaczął „pierdzieć” , lecz pewnie tak ma być , bo o to chodzi , bo skuter pobiera teraz bezpośrednio powietrze czy jakoś tak 😉

    Nie ważne , po odpaleniu jak mówię , strasznie „pierdzi” i oczywiście strasznie przymula , pomyślałem o regulacji gaźnika , dlatego wkręciłem na maksa śrubkę od mieszanki i zapaliłem skuter , gdy śruba była wkręcona na maksa skuter chodził najlepiej , lecz gdy dawałem gazu najpierw strasznie przymulał , dlatego kręciłem w drugą stronę , czyli odkręcałem , lecz nim dalej odkręcałem tym gorzej chodził , dlatego założyłem od nowa stary filtr , strasznie przy tym wszystkim się namęczyłem , w sumie nie chciałem stracić pieniędzy , dlatego postanowiłem napisać właśnie tutaj , nie wiem co zrobić , co mógłbym zrobić ?

    Na stronie na której kupiłem , było napisane do których skuterów pasuje , dlatego kupiłem.

    Skuter po prostu się dławi , nie wiem czego ma za dużo , powietrza czy paliwa czy mieszanki , nie znam się jeszcze aż tak.

    Z góry bardzo dziękuję , naprawdę zależy mi na jakiejś radzie.

    Pozdro 😀

    #128012
    Zdjęcie profilowe SzYmCi
    SzYmCi
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Pomoże ktoś 😉 ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #128017
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    Wymiana filtra na stożek często wiąże się z wymianą dyszy na większą.
    Spróbuj od tego. Chociaż ja na Twoim miejscu wywalił bym stożek, bo podejrzewam, że to zwykły siatkowy/metalowy a nie gąbkowy i założył wydech jeśli musisz i ewentualnie pomyślał o wymianie cylindra.

    #128018
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Założyłeś stożek i nie mogłeś/nie umiałeś wyregulować, kiedy wróciłeś do normalnego filtru to wszystko działa? Nie wiem gdzie widzisz problem?

    #128019
    Zdjęcie profilowe SzYmCi
    SzYmCi
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Dzięki za odpowiedź 😉
    Tak myślałem właśnie o wymianie dyszy , jutro będę miał okazje kupić bo jadę do miasta moim Jetem , bo dysza to pewnie 1-2 zł , a przesyłka 20 , dlatego kupię sobie jutro , jeżeli to nie zadziała to na razie pomyślę o wydechu , tylko jeszcze nie wiem który , może ten Laser X Pro , a później cylinder 70cc , następnie jakiś lepszy filtr , taki firmowy , porządny i jak mi coś tam jeszcze zostanie to może kupie nowy gaźnik , przeciw talerz i dzwon , potem to tylko zmiany wizualne , czyli pomaluje sobie plastiki na czarno zielone i na razie pewnie wystarczy 😀

    Tak naprawdę wcześniej miałem Chinczyka , na start , teraz coś lepszego , może nie jestem jeszcze tak w tym obeznany , z czasem się z tym zapoznam 😀

    Dzięki za odpowiedź jeszcze raz 😀

     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #128020
    Zdjęcie profilowe SzYmCi
    SzYmCi
    Użytkownik
    • Postów: 15

    A co do cylindra , jeżeli w papierach mam napisane 50cc , to jak zmieniam na 70cc to jest jakaś kara ? Czy oni nawet nie mogą mi tego sprawdzić i się nie dowiedzą jeżeli nie powiem , że mam 70cc ?

    #128022
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    Teoretycznie powinieneś przy zmianie cylindra zgłosić to w wydziale komunikacji i przerejestrować na motocykl. Teoretycznie. Bo praktycznie, nikt tego nie robi i nikt nie wnika. Zakładasz cylinder i jeździsz.
    Jeśli wyjdzie na jaw, generalnie kara czeka Cię taka sama jak jazda odblokowaną 50-tką.

    #128023
    Zdjęcie profilowe SzYmCi
    SzYmCi
    Użytkownik
    • Postów: 15

    To znaczy regulowałem , lecz to nic nie dawało , pomagał mi nawet kolega który jest bardzo dobry w tych sprawach , ale nic , potem założyłem stary i musiałem regulować od nowa do starego , ten wyregulowałem bez problemu.

    #128025
    Zdjęcie profilowe SzYmCi
    SzYmCi
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Dobra rozumiem , dzięki za odpowiedź 😀

    Zaryzykuje , lecz najpierw wydech potem reszta 😉

    Wariator już jest i dużo dał , w sumie to może lżejsze rolki by się przydały.

    #128053
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Tak, stozki to do większych pojemności i razem z większą dyszą. Założenie takiego filtru działa jak wyjęcie zwężki.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie