Problem z Jet Force

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #133624
    SzYmCi
    Użytkownik
    • 3
    • 15Postów:

    Witam

    Mam duży problem..

    Wczoraj zakupiłem sobie nową dyszę do skutera , nie wiem dokładnie jaki rozmiar , była troszkę większa niż ta co była fabrycznie założona.. Dlaczego nie znam rozmiaru ? Kupiłem ją w InterCars , nie mieli tam podanego rozmiaru , mieli po prostu taką dyszę więc kupiłem , skoro była większa to założyłem , rozkręciłem gaźnik od skutera , po zdjęciu gaźnika dostałem się do komory pływakowej , wykręciłem dyszę główną i wkręciłem nową , wyglądały tak samo , różniły się tylko tym , że nowa miała troszkę większą dziurkę ..

    Po skręceniu wszystkiego postanowiłem odpalić skuter , najpierw odpalił na 2 sekundy i zgasł , pewnie dlatego , że nie było jeszcze paliwa w gaźniku , po kilku kopach skuter załapał i zapalił , chodził dosyć stabilnie , postanowiłem się więc przejechać , jednak gdy dodałem troszkę gazu skuter zgasł , jak by z zadławienia , dodam jeszcze , że strasznie dymił , z rury wydechowej leciał bardzo gęsty biały dym , pomyślałem o regulacji gaźnika , najpierw podkręciłem obroty i uruchomiłem silnik , chodził dosyć stabilnie , po dodaniu gazu oczywiście zgasł , dlatego znowu uruchomiłem silnik i poczekałem aż się rozgrzeje , następnie wkręciłem do końca śrubę regulacji i uruchomiłem silnik , gdy zacząłem ją wykręcać w pewnym momencie (Chyba po 2,5 pełnych obrotów) silnik zaczął chodzić głośniej , lepiej , przykręciłem troszkę obroty , w tym momencie chodził tak samo jak wcześniej przed wymianą dyszy , z wydechu przestał lecieć gęsty biały dym, wszystko wyglądało normalnie , pomyślałem , że jestem w domu , ale jednak , po dodaniu gazu skuter jak by się zadławił i po chwili zgasł , dodatkowo w tym momencie poleciał znowu biały dym , koleina próba , wszytko normalnie chodzi ale po dodaniu gazu znowu nagle biały dym i jak by się dusi i gaśnie … To tak jak by nie miał paliwa albo mieszanki , ja nie znam się na tym tak dobrze , ale tak mi się wydaje , dysza miała zwiększyć ilość paliwa , ale co teraz , czegoś jest za mało ? Za dużo ?

    Był bym bardzo wdzięczny za pomoc 😉

    Z góry wielkie dzięki 😀

    Pozdro ;D

    #133626
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Skoro jest więcej paliwa to powinieneś dodać więcej powietrza, czyli regulacja gaźnika. Śrubką od wolnych obrotów tego nie wyregulujesz.

    http://www.skuterowo.com/jak-wyregulowac-gaznik/

    #133633
    SzYmCi
    Użytkownik
    • 3
    • 15Postów:

    Spróbuję 😉

    #133635
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    A ja myślę, że przesadziłeś z rozmiarem dyszy, na oko to sobie możesz wiesz… 🙂

    #133653
    SzYmCi
    Użytkownik
    • 3
    • 15Postów:

    A co jak jest za duża ?

    #133658
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    zalewa go, ciężka regulacja, wróć do starej dyszy , to będzie najlepsze wyjście.

    #133665
    SzYmCi
    Użytkownik
    • 3
    • 15Postów:

    W takim razie będę musiał kupić nową dyszę , ponieważ jestem na tyle głupi że starą gdzieś już zgubiłem … Powie mi ktoś jaka dysza była by dobra do mojego Jeta ? Mam fabryczny gaźnik , wszystko jest fabryczne , jeszcze nic nie wymieniałem , będę myślał o wariatorze Malossi , wydechu , w przyszłości może i nawet o gaźniku Dellerto (Nie pamiętam jak to się dokładnie piszę ;P) i filtru stożkowym ;D

    Proszę mi podać jakiś dobry rozmiar dyszy i gwint , albo link do allegro na przykład z jakąś dobrą dyszą 😉

    #133669
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    jeżeli dobrze mi się wydaje to kup parę dysz zaczynając od 70 do 85 , a gwint , weź tą dysze i oni ci już dadzą dobry gwint

    #133675
    SzYmCi
    Użytkownik
    • 3
    • 15Postów:
    #133685
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    Jeżeli piszę ze pasuje do peguota to kupuj.

    #133703
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    Jeśli masz gażnik Gurtner to fabryczna dysza jest w rozmiarze 54.Jeśli założysz dysze którą koledzy proponują to za chiny nie wyregulujesz gażnika bo na przeszkodzie stoi jeszcze filtr powietrza.Zapomniałeś jeszcze o waznej kwestii nietypowej śrubce do regulacji składu mieszanki,śrubokrętem nie wyregulujesz gażnika.Tego specjalnego kluczyka nigdzie nie można kupić,chyba że sprzeda Ci go serwis Peugeota.Tak po prawdzie to zmiana dyszy na większą nic Ci nie da poza problemami z regulacją i większym spalaniem.Aby to miało jakiś sens wymień gażnik na 17,5 mm.

    #134445
    SzYmCi
    Użytkownik
    • 3
    • 15Postów:

    W sumie to teraz nie zależy mi nawet na tym żeby zwiększyła się moc , prędkość , tylko na tym , żeby skuter znowu działał ;P Zamówiłem dyszę 76 , mam nadzieje , że będzie dobra ;P

    #135144
    SzYmCi
    Użytkownik
    • 3
    • 15Postów:

    Okey , więc założyłem nową dyszę 76 , skręciłem wszystko i spróbowałem odpalić silnik , bez problemu odpalił , dałem mu 5 minut żeby się rozgrzał i w ogóle.. Chodził normalnie , jak kiedyś , postanowiłem więc dodać troszkę gazu , na początek wszystko okey , lecz gdy dodałem jeszcze więcej skuter jak by zaczął się dusić (Jak by brakowało mu paliwa).

    Czyli chodzi normalnie , gdy dodaje mu gazu przez 0.5 sekundy normalnie jak by miał już jechać i nagle zaczyna jak by brakować paliwa , ale nie gaśnie cały czas chodzi , tylko , że na pełnym gazie jest jak bym w ogóle nie dodawał , gdy puszczam manetkę gaśnie …

    Po próbie regulacji podobnie..

    O co chodzi ?

    #135147
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    Poczytaj dwa posty wyżej.Po co zabierasz się za wymianę dyszy jak nie masz kluczyka do regulacji składu mieszanki ?.Nie będzie Ci silnik działać poprawnie na tak dużej dyszy.

    #135156
    SzYmCi
    Użytkownik
    • 3
    • 15Postów:

    W takim razie nie widze innego rozwiązania niż zakup dyszy 54 ..

    tak też zrobię ..

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button