Problem z Jet Force

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problem z Jet Force

Ten temat zawiera 14 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe SzYmCi SzYmCi 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #133624
    Zdjęcie profilowe SzYmCi
    SzYmCi
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Witam

    Mam duży problem..

    Wczoraj zakupiłem sobie nową dyszę do skutera , nie wiem dokładnie jaki rozmiar , była troszkę większa niż ta co była fabrycznie założona.. Dlaczego nie znam rozmiaru ? Kupiłem ją w InterCars , nie mieli tam podanego rozmiaru , mieli po prostu taką dyszę więc kupiłem , skoro była większa to założyłem , rozkręciłem gaźnik od skutera , po zdjęciu gaźnika dostałem się do komory pływakowej , wykręciłem dyszę główną i wkręciłem nową , wyglądały tak samo , różniły się tylko tym , że nowa miała troszkę większą dziurkę ..

    Po skręceniu wszystkiego postanowiłem odpalić skuter , najpierw odpalił na 2 sekundy i zgasł , pewnie dlatego , że nie było jeszcze paliwa w gaźniku , po kilku kopach skuter załapał i zapalił , chodził dosyć stabilnie , postanowiłem się więc przejechać , jednak gdy dodałem troszkę gazu skuter zgasł , jak by z zadławienia , dodam jeszcze , że strasznie dymił , z rury wydechowej leciał bardzo gęsty biały dym , pomyślałem o regulacji gaźnika , najpierw podkręciłem obroty i uruchomiłem silnik , chodził dosyć stabilnie , po dodaniu gazu oczywiście zgasł , dlatego znowu uruchomiłem silnik i poczekałem aż się rozgrzeje , następnie wkręciłem do końca śrubę regulacji i uruchomiłem silnik , gdy zacząłem ją wykręcać w pewnym momencie (Chyba po 2,5 pełnych obrotów) silnik zaczął chodzić głośniej , lepiej , przykręciłem troszkę obroty , w tym momencie chodził tak samo jak wcześniej przed wymianą dyszy , z wydechu przestał lecieć gęsty biały dym, wszystko wyglądało normalnie , pomyślałem , że jestem w domu , ale jednak , po dodaniu gazu skuter jak by się zadławił i po chwili zgasł , dodatkowo w tym momencie poleciał znowu biały dym , koleina próba , wszytko normalnie chodzi ale po dodaniu gazu znowu nagle biały dym i jak by się dusi i gaśnie … To tak jak by nie miał paliwa albo mieszanki , ja nie znam się na tym tak dobrze , ale tak mi się wydaje , dysza miała zwiększyć ilość paliwa , ale co teraz , czegoś jest za mało ? Za dużo ?

    Był bym bardzo wdzięczny za pomoc 😉

    Z góry wielkie dzięki 😀

    Pozdro ;D

    #133626
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Skoro jest więcej paliwa to powinieneś dodać więcej powietrza, czyli regulacja gaźnika. Śrubką od wolnych obrotów tego nie wyregulujesz.

    http://www.skuterowo.com/jak-wyregulowac-gaznik/

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #133633
    Zdjęcie profilowe SzYmCi
    SzYmCi
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Spróbuję 😉

    #133635
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    A ja myślę, że przesadziłeś z rozmiarem dyszy, na oko to sobie możesz wiesz… 🙂

    #133653
    Zdjęcie profilowe SzYmCi
    SzYmCi
    Użytkownik
    • Postów: 15

    A co jak jest za duża ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #133658
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    zalewa go, ciężka regulacja, wróć do starej dyszy , to będzie najlepsze wyjście.

    #133665
    Zdjęcie profilowe SzYmCi
    SzYmCi
    Użytkownik
    • Postów: 15

    W takim razie będę musiał kupić nową dyszę , ponieważ jestem na tyle głupi że starą gdzieś już zgubiłem … Powie mi ktoś jaka dysza była by dobra do mojego Jeta ? Mam fabryczny gaźnik , wszystko jest fabryczne , jeszcze nic nie wymieniałem , będę myślał o wariatorze Malossi , wydechu , w przyszłości może i nawet o gaźniku Dellerto (Nie pamiętam jak to się dokładnie piszę ;P) i filtru stożkowym ;D

    Proszę mi podać jakiś dobry rozmiar dyszy i gwint , albo link do allegro na przykład z jakąś dobrą dyszą 😉

    #133669
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    jeżeli dobrze mi się wydaje to kup parę dysz zaczynając od 70 do 85 , a gwint , weź tą dysze i oni ci już dadzą dobry gwint

    #133675
    Zdjęcie profilowe SzYmCi
    SzYmCi
    Użytkownik
    • Postów: 15
    #133685
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie