Problem z jazdą keeway matrix 50 z silnikiem z cpi

Witam mam taki problem że mój skuter ma jakiś problem z jazdą jestem teraz całkowicie zielony z tego posiadam tam gaźnik dellorto 21 phbg Black edition cylinder dr.evo 70 wydech stage6 pro replica oraz wał wzmacniany aczkolwiek zapomniałem z czego to był wał mianowicie chodzi o to że jak skuter na chwilę pochodzi odpalony to pojedzie kąsek bez problemu przypnę tu link do filmu na YT by pokazać wam o co chodzi słychać to na końcu

Link do filmu: https://youtu.be/dpHheHPfBkM

a było dobrze wczesniej?

Trochę mało na tym filmie było słychać. Chodzi o to że po przejechaniu kilku metrów zaczyna słabnąć ? Czy poprostu gaśnie i nie jedzie. Możliwości jest wiele, zaczynając od słabej iskry, przez zła mieszankę czy zabrudzony gaźnik, aż po słabą kompresje.
A i możesz wyjaśnić o co chodziło z “to pojedzie kąsek bez problemu”

Jeżeli nie będę dodawał gazu i postoi chwilę zapalony to po powiedzmy 2 minutach jest w stanie przejechać 10 metrów bez odkręcania full manetki świece jak sprawdzaliśmy to była zabarwiona na kawe z mlekiem czyli regulacja jest dobrze zrobiona będę musiał Jeszcze sprawdzić czy gdzieś nie łapie lewego luftu i czy wszystkie uszczelki są dobre

Zaraz spróbuję dodać jeszcze jeden filmik na którym było bardziej to słychać

Link do 2 filmiku : https://youtu.be/aJdoua9t_Ug

Od złożenia problem taki już się ponoć pojawiał zmieniłem w nim świece wydech sprawdziłem czy wszystkie uszczelki są na miejscu na membranie nie było uszczelki tylko silikon
Silnik został odkupiony od kumpla który już ma jakiś staż w zajmowaniu się skuterami ale powiedział że sam nie wie już jaka jest przyczyna tego

pomiar kompresji, sprawdzenie filtrów, dobrze dobrany gaźnik i regulacja

Gaźnik dellorto 21 phbg dysza główna zmieniona z 72 na 96 brak różnicy
Cylinder dr.evo 70 sport i wał jakiś tam wzmacniamy do tego teraz wydech stage6 pro replica

przesadziłes i z gaznikiem i z dysza

Brzmi jak źle wyregulowany gaźnik, ale jak masz duszę 92 przy cylindrze 70 to możliwe że to przez to. Podobnie może się też dziać przy braku odpowiedniej kompresji bądź zużytej uszczelce ebonitowej przy gaźniku.
Zaczął bym od dokładnej regulacji gaźnika, przygladnij się też dokładnie podkładce ebonitowej, możesz spróbować wrócić do dyszy 72. Jeżeli masz stożek, a nie potrafisz regulować gaźnika, wróć do oryginalnego filtra i ustaw śrubkę na 1.5 obrotu. Jeżeli nic z tych rzeczy nie pomoże, zostaje ci tylko i wyłącznie zmierzenie kompresji

A to aby na pewno jest dellorto ? Jest to objaw braku paliwa

raczej nadmiaru. przeciez on tam ma gaźnik i dysze jak do czołgu