Problem z jazdą keeway matrix 50 z silnikiem z cpi

Witam mam taki problem że mój skuter ma jakiś problem z jazdą jestem teraz całkowicie zielony z tego posiadam tam gaźnik dellorto 21 phbg Black edition cylinder dr.evo 70 wydech stage6 pro replica oraz wał wzmacniany aczkolwiek zapomniałem z czego to był wał mianowicie chodzi o to że jak skuter na chwilę pochodzi odpalony to pojedzie kąsek bez problemu przypnę tu link do filmu na YT by pokazać wam o co chodzi słychać to na końcu

Link do filmu: https://youtu.be/dpHheHPfBkM

a było dobrze wczesniej?

Trochę mało na tym filmie było słychać. Chodzi o to że po przejechaniu kilku metrów zaczyna słabnąć ? Czy poprostu gaśnie i nie jedzie. Możliwości jest wiele, zaczynając od słabej iskry, przez zła mieszankę czy zabrudzony gaźnik, aż po słabą kompresje.
A i możesz wyjaśnić o co chodziło z “to pojedzie kąsek bez problemu”

Jeżeli nie będę dodawał gazu i postoi chwilę zapalony to po powiedzmy 2 minutach jest w stanie przejechać 10 metrów bez odkręcania full manetki świece jak sprawdzaliśmy to była zabarwiona na kawe z mlekiem czyli regulacja jest dobrze zrobiona będę musiał Jeszcze sprawdzić czy gdzieś nie łapie lewego luftu i czy wszystkie uszczelki są dobre

Zaraz spróbuję dodać jeszcze jeden filmik na którym było bardziej to słychać

Link do 2 filmiku : https://youtu.be/aJdoua9t_Ug

Od złożenia problem taki już się ponoć pojawiał zmieniłem w nim świece wydech sprawdziłem czy wszystkie uszczelki są na miejscu na membranie nie było uszczelki tylko silikon
Silnik został odkupiony od kumpla który już ma jakiś staż w zajmowaniu się skuterami ale powiedział że sam nie wie już jaka jest przyczyna tego

pomiar kompresji, sprawdzenie filtrów, dobrze dobrany gaźnik i regulacja

Gaźnik dellorto 21 phbg dysza główna zmieniona z 72 na 96 brak różnicy
Cylinder dr.evo 70 sport i wał jakiś tam wzmacniamy do tego teraz wydech stage6 pro replica

przesadziłes i z gaznikiem i z dysza