Problem z gotowaniem sie silnika i innych czesci

witam
mam problem w ince sprint 4T 50cm
Na zimnym silniku chodzi normalnie ma kopa ale nie mocnego jak kiedyś
jak rozgrzany jest to jedzie wolniej w czym tu wina? w Dzwonie i wariatorze i pasek? przekładna ciepła jak hu.. i silnik tez kiedyś robiłem dziennie np 140km w jeden dzień a teraz ledwo 15km robi i maleją osiągi lub gaśnie i nie da się odpalić go przez 20min a i pod górkę tez wolniej jedzie całkiem 25-35km a kiedyś pod ta sama jechał 45-50km sam jeżdżę nim bez pasażera przebieg 11tys km nie w rok go mam proszę o szybka pomoc bo jeżdżę do pracy nim a i jak jest to wina sprzęgła i wariatora i paska to taki zestaw za 140zl dobry?
http://moto.allegro.pl/wariator-pasek-sprzeglo-skuter-4t-zestaw-tuning-i1624249131.html

zanim kupisz otwórz przekładnie i zobacz co tam sie dzieje. olej sprawdzałeś?

jak tak traci moc to raczej bym szukał w silniku niż przekładni

nie sprawdzałem w przekładni ale w instrukcji pisze 12tys km wymiana to wymieniać bd a w silniku nie trzeba wymieniać jeszcze oleju

Trzeba wymienić pasek i rolki wariatora. W silniku wymiana oleju co 2 tyś, niektóre chińskie firmy zalecaja wymianę co 1 tyś. km.

Moje kłopoty ze zamulaniem rozwiązało otwarcie magneta i porządne przeczyszczenie.
Jeździł normalnie tylko dostawał muła i pod gorę 25-30 teraz 50-55 spokojnie.
Do środka dostała mi się woda i pojawiła się korozja na rdzeniach cewki, było tam tez masakrycznie dużo pyłu pi piachu.
Spróbuj tego możne będzie lepiej

Mój gaśnie po długiej jeździe i nagłym zatrzymaniu. W weekend będę montował dodatkowe radiatory pod spód silnika (żeby olej miał mniejszą temperaturę) i na głowicę zaworów - nie zaszkodzi a może tylko ją ochłodzić odrobinę. Myślałem o przerabianiu go na LC ale nie byłby to żaden wieś tuning. Ogólnie plan jest prosty i wszystko poszło by sprawnie ale... obliczenie obrotów pompy, ilości płynu chłodzącego, pojemności płaszcza wodnego, wydajności chłodnicy przerośnie mnie szybko. Oczywiście bez tego też bym to zrobił ale po co skoro nie będzie to optymalne...

Mniejsza z tym, małe radiatory na pewno mu nie zaszkodzą. Oczywiście zdejmowane na zimniejsze dni.

Wymieniłem olej w przekładni kopiłem rolki 4,5g i pasek ma wysokie obroty ale wolniej jedzie.Dalej się grzeje ale nie gaśnie silnik a i pod górę wolno jedzie a na prostej i z góry daje rade może sprzęgło kupić cały komplet?

bylem dzisiaj u mechanika i mówił sprawdzasz olej a ja muwilem ze tak sprawdził i było mało i mówił sprawdź w instrukcje obsługi jak sprawdzać olej bo wy młodzi nie czytamy instrukcji i pisało ze nie wkręcać na kredki a ja wkręcałem i za mało oleju miał mam 12234km mogą już być tłoki zrąbane pierścienie cylinder?? od tego może się grzać i gasnąc czasami albo ni da się odpalić go czasami bez gazu a nawet z gazem nie odpala czasami?

Ale się ciężko ten Twój drugi post czyta ... W przekładni nie ma miarki oleju ale z tego co wiem to oleju powinno się wlewać prawie pod korek. Zazwyczaj około 120ml.

Kapu, koledze chyba chodzi o olej w silniku, bo pisze że sprawdzał wkręcając miarkę..

Jak po rozgrzaniu spadają osiągi a z czasem gaśnie to może regulacja zaworków się kłania?

chodziło mi olej w silniku. Dziś jechałem go dać do naprawy zgasł nie chciał odpalić ledwo odpalił pojechałem do babci 2km i już w ogóle nie odpalił na piechotę go pchałem w poniedziałek lub wtorek odbiorę skuter z cyklem 60cm gadał ze będzie kosztowało więcej niż 300zl drogo jakoś.
Napisali mi w usterkach: knp. naprawa silnika cylinder 60

problem już rozwiązany działa skuter nie grzeje się ale nie lubię wolnej jazdy na docieraniu na cylka 60cm kosztowało mnie 280zl.

co było przyczyną?