Problem z gaźnikiem – Keeway.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problem z gaźnikiem – Keeway.

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Yak Yak 6 lata temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #149220
    Zdjęcie profilowe Potos
    Potos
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Witam, od pewnego czasu mam probelm z moim keewayem – nie zapala.. nie wiedziałem co jest przyczyną sprzawdzilem zapłon wszystko dziala wlałem paliwo do cylinda-odpalił, wina spadła na gaźnik.. do gaźnika paliwo dochodzi jestem pewien na 100%- komora pływakowa napełnia sie paliwem, ale nic dalej sie nei dzieje ani na rozrusznik ani na kopke.. pomyślałem że może to wina ssania, co o tym myslicie ? podłączyłem ssanie prosto pod akumulator i nic sie nie działo.. czy w takim razie to raczej ssanie, czy może ono działa na innej zasadzie :)?

    #149222
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Spróbuj założyć gaźnik który działa z innego skutera. Gdy to pomoże to będzie gaźnik do wymiany.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #153190

    arekhegemajer
    Użytkownik
    • Postów: 1

    witam posiadam skuter marki Keeway focus po tuningu wszystkie części są oryginalne stage6 oprócz cylindra na nowym cylku śmigał dobrze i nagle się coś stało z gaznikem nie podaje paliwa do cylindra i nawet jak odpali to gaśnie ponieważ nie trzyma obrotów jak ustawić obroty ? proszę o pomoc

    #154617
    Zdjęcie profilowe Yak
    Yak
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Moje ostatnie (i pierwsze zarazem) ćwiczenia z gaźnikiem Keeway F-ACT 50:
    1. demontaż gaźnika
    2. demontaż autossania, sprawdzić czy działa – czy się powoli (ok 5 min) wysuwa po podaniu 12v
    3. przeczyścić wszystkie dysze i kanały (przedmuchać)
    4. wyregulować poziom paliwa – najłatwiej podłączyć wężyk do spustu zagiąć go do góry, odkręić śrubkę, zalać aliwem i sprawdzić na U-rurkę. Ewentualnie wyregulować pływak tak, żeby po opadnięciu był w poziomie (gaźnik do góry nogami)
    5 śrubka mieszanki wkręcić do lekkiego oporu i wykręcić na 1,5 obr.
    Ostatnio przećwiczyłem to w skuterze syna – palił tylko z maksymalnym gazem. Po czyszczeniu i znacznym odgięciu pływaka (podniesienie poziomu paliwa) pali z małym gazem (po zapaleniu po 10 sek można zdjąć gaz do zera). Po regulacji paliwo ok 5 mm poniżej płaszczyzny komory pływakowej.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie