Problem z gaźnikiem - Keeway. | Forum Motocyklowe, Opinie Jednoślad.pl

Problem z gaźnikiem - Keeway.

  • Ten temat ma 3 odpowiedzi, 3 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 7 years temu przez Yak.
Oglądasz 3 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #149220 Odpowiedz
      Potos
      Członek
      • Postów: 36

      Witam, od pewnego czasu mam probelm z moim keewayem – nie zapala.. nie wiedziałem co jest przyczyną sprzawdzilem zapłon wszystko dziala wlałem paliwo do cylinda-odpalił, wina spadła na gaźnik.. do gaźnika paliwo dochodzi jestem pewien na 100%- komora pływakowa napełnia sie paliwem, ale nic dalej sie nei dzieje ani na rozrusznik ani na kopke.. pomyślałem że może to wina ssania, co o tym myslicie ? podłączyłem ssanie prosto pod akumulator i nic sie nie działo.. czy w takim razie to raczej ssanie, czy może ono działa na innej zasadzie :)?

    • #149222 Odpowiedz
      Kristop
      Participant
      • Postów: 1 164

      Spróbuj założyć gaźnik który działa z innego skutera. Gdy to pomoże to będzie gaźnik do wymiany.

    • #153190 Odpowiedz
      arekhegemajer
      Członek
      • Postów: 1

      witam posiadam skuter marki Keeway focus po tuningu wszystkie części są oryginalne stage6 oprócz cylindra na nowym cylku śmigał dobrze i nagle się coś stało z gaznikem nie podaje paliwa do cylindra i nawet jak odpali to gaśnie ponieważ nie trzyma obrotów jak ustawić obroty ? proszę o pomoc

    • #154617 Odpowiedz
      Yak
      Członek
      • Postów: 7

      Moje ostatnie (i pierwsze zarazem) ćwiczenia z gaźnikiem Keeway F-ACT 50:
      1. demontaż gaźnika
      2. demontaż autossania, sprawdzić czy działa – czy się powoli (ok 5 min) wysuwa po podaniu 12v
      3. przeczyścić wszystkie dysze i kanały (przedmuchać)
      4. wyregulować poziom paliwa – najłatwiej podłączyć wężyk do spustu zagiąć go do góry, odkręić śrubkę, zalać aliwem i sprawdzić na U-rurkę. Ewentualnie wyregulować pływak tak, żeby po opadnięciu był w poziomie (gaźnik do góry nogami)
      5 śrubka mieszanki wkręcić do lekkiego oporu i wykręcić na 1,5 obr.
      Ostatnio przećwiczyłem to w skuterze syna – palił tylko z maksymalnym gazem. Po czyszczeniu i znacznym odgięciu pływaka (podniesienie poziomu paliwa) pali z małym gazem (po zapaleniu po 10 sek można zdjąć gaz do zera). Po regulacji paliwo ok 5 mm poniżej płaszczyzny komory pływakowej.

Oglądasz 3 odpowiedzi wątku
Odpowiedz na: Problem z gaźnikiem - Keeway.
Twoje dane:




Back to top button