Problem z Gaźnikiem. HOW PODŁĄCZYĆ?!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #211577 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    Panowie.. Jak to podłączyć ? co do czegoś.. Najlepiej w paincie zróbcie mi wykres 😀
    Foto :

    Proosze o szybką pomoc;)

    #211578 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    #211579 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755


    1.Podciśnienie
    2.Olej
    3.przewód cieczy chłodzącej idące od głowicy
    4.przewód cieczy chłodzącej idące od głowicy
    Tylko w LC, W przypadku AC zaślepić bądź spiąć 3 i 4 jednym przewodem
    5.Linka Ssania
    6.Linka gazu

    Gdzieś po drugiej stronie powinien być jeszcze jeden dinks do podłączenia przewodu z benzyną.

    #211580 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    ok.. dzięki chłopki.. a tam te przewody chłodzące od głowicy too nie ma różnicy który do którego?

    #211581 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755


    Na szybkiego 😛
    Myślę że pomogłem 😛

    #211582 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    dobra dziekować wielkie !!. a panowie ta cienka rureczka co do króćca to może się różnić niż w gaźniku 21mm?

    #211583 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    no a na wężyk z wachą brakło już miejsca ^^

    #211584 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    a panowie ta cienka rureczka co do króćca to może się różnić niż w gaźniku 21mm?

    Nie, jeżeli miała by się róźnić to dealer powinien poinformować o tym, w każdym innym przypadku powinny być dodawane adaptery, ten co masz na zdjęciu na 100% pasuje do oryginalnego krućca

    #211585 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    obczajcie, mam LC ale nie mam tych do podgrzewania od głowic 😀 . Myśle że jednym wężykiem połącze je dwa ;D

    #211586 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    Jedynie Mafioz poprawnie opisał wejście/wyjście cieczy grzejącej 🙄

    #211587 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    Ponawiam pytanie bo też chce znać odpowiedź 😉

    kondzio94 napisał:

    a tam te przewody chłodzące od głowicy too nie ma różnicy który do którego?

    #211588 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    nie ma znaczenia który do którego

    #211589 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    Ja mam to podłączone tak: Z prawego wyjścia/wejścia na głowicy (jak patrzysz od strony tylnego koła) do dolnego wyjścia/wejścia w gaźniku i od lewego wyjścia/wejścia na głowicy do górnego wyjścia/wejścia w gaźniku.
    Ale to raczej tak jak mówi przemas chyba nie ma znaczenia

    #211590 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    te przewody do głowicy to nie ma większego znaczenia który do którego 😉

    #211591 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    Chłopaki, założyłem gaźnik, okazało się że za krótka linka jest.. co teraz zrobić?!

    #211592 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    Kup nową albo skróć rurke linki gazu w gaźniku.

    #211593 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    kondzio94 napisał:

    okazało się że za krótka linka jest.

    skręć do końca te regulacje przy manetce .. miałem to samo głowiłem się jak inni to robią że kurde normalnie wsadzają i chodzi i że ja mam takiego pecha że u mnie linia jest krótsza , ale po prostu w gaźniku 12mm przepustnica jest krótsza i dlatego tam jest to trochę odkręcone / zakręcone ( nie pamiętam czy trzeba odkręcić czy dokręcić żeby poluzować )

    #211594 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    daj zdjęcie linki, końcówki dokładniej.
    ja w keeway miałęm na końcu przyczepioną taką końcówkę właśnie i trzeba było to rozwalić bo ta końcówka to taki element gaźnika jakby był i przez nią też miałem krótką linkę, wziąłem to oderwałem i mam czystą linkę i git było ;p

    #211595 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755
    #211596 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    jeśli średnica i długość się zgadzają z twoją to tak

    #211597 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    rozumiem 🙂 brakuje mi jakiegoś 1cm 😀 coś z pancerzem muszę pomyśleć ;d

    #211598 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    a sprawdzałeś moja opcje kondzio ?? bo to na 90% to

    #211599 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    odkopuje .. która srubka od czegoś

    #211600 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    jeżeli się myle niech ktoś poprawi ale raczej to jest tak

    #211601 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    Dobrze napisałeś. No bo na logikę: ta bliżej wlotu powietrza musi być chyba od powietrza, a ta bliżej przepustnicy od obrotów 😀 Nieprawda?? 😛 no chyba że ktoś nie umieć myśleć logicznie to już inna sprawa… :573:

    #211602 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    ja bylem tego pewny.. ale zacząłem czytać poradniki jak regulować gaźnik i na każym było inaczej.. x.x i już mi namociło tak to w głowie że szok.. a jeszcze pytanie.. skuter poprzez rozregulowany gaźnik nie chce mi wgl zapalić.. jak to zrobić aby jakoś to przyjarało? jakieś ustawienia podstawowe.. jest cos takiego?

    #211603 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    nawet jak będzie rozregulowany na maxa to po podlaniu pod świece powinien załapać,
    może ci właśnie bierze lewe gdzieś i tego nie ustawisz

    #211604 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    Ale jeżeli ma rozregulowany na maxa i zalewa to nie zapali. Najlepiej wkręć na początek większe obroty i powietrze do połowy. Powinien załapać.

    #211605 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    ale jak się mógł zapłon rozregulować, przytkaj jeszcze trochę filtr przy odpaleniu

    #211606 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    Doobra.. skuter chodzi,pali jeździ 😀 teraz inna bajka.. skuter zanim ruszy musi osiągnąc bardzoo wysokie obroty.. żeby ruszyc trza 2/4 gazu :/ .. Dodam że sprzęgło to RMS(zamiennik) nówka, spręzyki seria + docisk biały małossi.. wario to polini speed control z rolkami 5.5 .. o co chodzi? .. może siędzieć problem w wario? bo miałem tak jak miałem za dużą tuleje.. teraz mam oryginalną(porównywałem) i skuter mimo wszystko wysoko startuje :/ Musze gdzieś ogarnąć serie wario.. zobaczy się jak to będzie.. ale czekam na wasze odpowiedzi..

    filmik z pracy silnika http://www.youtube.com/watch?v=JprJ2T2giJE

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Problem z Gaźnikiem. HOW PODŁĄCZYĆ?!
Twoje informacje:




Back to top button