Problem z gaźnikiem Dellorto

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problem z gaźnikiem Dellorto

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe ilukasz ilukasz 1 lat, 7 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #636073
    Zdjęcie profilowe ilukasz
    ilukasz
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Siemka,
    Mam taki problem z gaźnikiem (Dellorto PHBH28VS) w motocyklu KTM LC2 125, że nie da się go wyregulować. Dysze – główna 132, wolnych 50. Iglica na środkowym ząbku (5 ich jest w sumie). Motocykl po szybkim otwarciu manetki robi buuuu, jak nie puszczę to moto zgaśnie. Zauważyłem, że jak wykręcam śrubę regulacji mieszanki, to obroty motocykla przyspieszają. Nie mam zatyczki na airboxie, więc jest tam duża dziura.
    To tyle. jakieś pomysły? Z góry dzięki bo doprowadza mnie to do szału..

    Tak to chodzi.
    Po włączeniu ssania na gorącym silniku moto nie gaśnie

    Polecam sie 🙂
    #637993
    Zdjęcie profilowe ilukasz
    ilukasz
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Nikt nic? 😀
    Uszczelniacz na wale wymieniony, brak lewego. Wydaje mi sie ze za duzo ma powietrza, idzie jakoś je ograniczyć? :v

    Polecam sie 🙂
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #637994
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 728

    zatyczką. albo pakuj większa dysze. tam i 160-180 pchali.
    wsadź 140-145 i zobacz co bedzie. kolor świecy też ci pwie teraz czy jest za bogato czy za ubogo.
    o ile kompresje masz odpowiednią. bo jak spada kompresja to i dysza zaczyna być za duża

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #639003
    Zdjęcie profilowe ilukasz
    ilukasz
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Prooblem po długich poszukiwaniach myślę, że rozwiązany… Otóż nie miałem takiego pierścienia, uszczelnienia na wydechu i przez to brał prawdopodobnie lewe powietrze. Psikałem tam spray’em ale obroty nie wzrastały. Kupiłem nowego dyfa, bo mój pognieciony i musiałem kombinować z uszczelnieniem właśnie dyfuzora i okazało się, że nie było do końca szczelne 😀
    Teraz założyłem ten uszczelniacz i póki co jest miód
    Pozdrawiam!

    Polecam sie 🙂
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie