Problem z eletryka

Witam, mam dziwny problem z moim skuterem, a w zasadzie z akumulatorem. Na prawie 100 % jestem pewny ze w moim skuterze jest cos nie tak z elektryka. Otoz aku ktory ladowal sie 2 dni w prostowniku , wytrzymuje 3 h w skuterze, odpalenie skutera na aku to jest tragedia , a dodam jeszcze ze aktualnie mam zepsuty starter nozny, a wiec w gre wchodzi odpalenie tylko na iskre. Nie wiem co to moze byc. Poszedlem do sklepu i kupiłem nowy za 50 zł, nic to nie dalo. Aku powinien sie raczej ladowac a nie rozladowywac... W nowo naladowanym aku moze 4-5 razy odpali , przejade nim dosc duzo km , powinien sie ladowac a tu jak przyjechałem na miesce a po 2 h stania chce fo odpalic to tak jest slaby aku ze az mi sie szkoda rozrusznika zrobiło. Nie wiem juz naprawde co to moze byc za przyczyna, moze pradnica nie działa? nie mam pojecia.....

druga sprawa jest taka, ze kupiłem nowy przerywarz kierunkowskazów, podlaczylem , bo tamten mi sie spalil i teraz zamiast migac to kierunki sie swieca a powinny mrugac, nie ma nawet tego charakterystycznego pipkania jak to jest w kierunkach. POMOCY ! ! !

Prawdopodobnie regulator napięcia do wymiany

A moze jak wymienilem przerywacz to i trzeba do tego modelu wymienic zarówki od kierunków ?

albo masz zwarcie i rozładowuje aku, bezpiecznik masz jak należy, czy wymieniałeś na mocniejszy?

ja ten skuter kupiłem uzywany a wiec nie wiem czy tamten wlasciciel cos zmienial w nim. A jaki bezpiecznik jest odpowiedni na aku 12v 8 ah ?

Jaki masz skuter? Akumulator 8ah nigdy nie będzie doładowany jak masz skuter o poj. 50cm.Tam są akumulatory 3-4ah.

Niegadaj ? ? ? ? Chcesz mi powiedziec , ze poprzedni wlasciciel wsadzil do niego pierwszy lepszy akumulator jaki mial pod reka :twisted:

Moj sskuter to Tiger-Max YIYING yy50qt-10

HugoBoss napisał:

Jaki masz skuter? Akumulator 8ah nigdy nie będzie doładowany jak masz skuter o poj. 50cm.Tam są akumulatory 3-4ah.

To rzeczywiscie nie głupie ze 50ccm nie jest w stanie naladowac 12 ah a na allegro jest pelno akumulatorów co maja 3-4 ah 12 v .. takze dobrze kombinujesz

Tak,ja bym radził zmienić akumulator na max.4ah.Sprawdź też regulator napięcia.

A jak to sprawdzic? A tak a propo podaj mi swój nr GG ok ?

Raczej nie da się tego sprawdzić.GG podam na priv jak dodasz mnie do znajomych.

Prądnica ma średnio 30-40 W i bez trudu naładuje akumulator 3-4Ah ale 8... Może jak byś przejechał 100 km bez włączonych świateł to może, może... Za słaba prądnica i tyle.

Widze, ze powoli 2+2 wychodzi mi 4 ^^ Dzieki chlopaki :P Jeszcze jakby mi ktos powiedzial co moglo pójść oprócz przerywacza ze mi kierunkowskazy nie odbijaja tylko swieca jak normalne swiatla. Taki miałem przerywacz oryginalny, który sie spalil : http://moto.allegro.pl/przerywacz-kierunkowskazow-wilga-vapor-quest-727-i1401861378.html a taki kupiłem nowy który nie przerywa: http://moto.allegro.pl/quest-przerywacz-kierunkowskazow-z-kablem-2-piny-i1437307627.html NIE ZWRACAJCIE UWAGI NA PINY !!!! Akurat znalazlem po prostu takie na allegro , ale ogolnie to oba mam na 2 piny . Co to moze byc za przyczyna ?

Albo uszkodzony przerywacz, albo dostaje za słabe napięcie (ale wtedy by światła nie świeciły). Ewentualnie (choć mało prawdopodobne) może być uszkodzenie przełącznika. Obstawiam jednak przerywacz. Najlepiej wsadź przerywacz bimetaliczny 40+3W na trzech pinach. Jeśli masz teraz 2 pinowy a wsadzisz 3-pinowy to trzeci pin jest masą, podłączasz go np. pod nakrętkę w ramie albo pod klakson, regulator itp.

Ale to dziwne ze tamten przerywacz co mialem na 2 piny wcale nie musiałem podlaczac zadnej masy, po prostu byly 2 piny sie wczepiało i działało :D a teraz co / Moze regulator napiecia mogl pojsc ? Co Ty na to ?>

Aby to sprawdzić wyjmij akumulator, odpal skuter i włącz kierunki i zatrąb. jeśli się zaświecą i klakson zatrąbi to regulator jest ok.

Słuchaj,tu masz stronę tej firmy co Twój skuter: http://www.gbmotors.pl/produkt,GB_Motors_TIGER_MAX,94,3735.html
Tam są części specjalnie do tych skuterów.

madi napisał:

Aby to sprawdzić wyjmij akumulator, odpal skuter i włącz kierunki i zatrąb. jeśli się zaświecą i klakson zatrąbi to regulator jest ok.

Przecież jak wyjmie akumulator to nie odpali skutera

Ja bym zrobił tak: kupił akumulator 4ah oraz przerywacz i regulator napięcia na tej stronie co podałem i powinno być dobrze.Ewentualnie może być zwalona prądnica.