Problem z chińskim gaźnikiem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Problem z chińskim gaźnikiem

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #252403 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Hej
    Mam problem z moim gaźnikiem(oczywiście chińskim) mianowicie został przedmuchany kompresorem umyty w wodzie dobrze złożony i gdy pierwszy raz podłączyłem do skutera i zalałem wahą to najprawdopodobniej zawiesił mi się pływak i benzyna tak leciała że cofając się zalała mi cały filtr powietrza, no to go zdjąłem wylałem benzynę (nie rozkręcając) założyłem z powrotem podłączyłem i już nie leciało. Na następny dzień z samego rana poszedłem go odpalić i jakimś cudem odpalił (po jakichś 500 kopnięciach) no i pochodził z 10 minut zaczęło go mulić i zgasł. Potem już go nie mogłem odpalić. Dodam jeszcze że musiałem go odpalać beż tego górnego dekielka i bez iglicy ponieważ po założeniu iglicy albo chociaż samego dekielka go muliło tak jakby dostawał za mało powietrza a po lekkim włożeniu iglicy również go muliło.
    Mam podejrzenie że to znów zawiesił się pływak i nie podaje paliwa lecz nie jestem tego pewny na 100%. Przeczytajcie tą lekturę i powiedzcie co to jeszcze może być.
    Za sensowne odpowiedzi odwdzięczę się.

    Oto mój gaźnik

    #252404 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Po pierwsze: gaźnika się wodą nie myje, tylko jak już to benzyną… 😯 😯
    Po drugie: bez iglicy nie będzie chodził…
    Po trzecie: wszystko wskazuje na to że źle (albo wcale) wyregulowałeś gaźnik…
    Rozkręć i sprawdź jeszcze raz ten pływak też dla pewności…
    Mogło też coś się ssanie spierd***

     
    Czytaj
    REKLAMA

    NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

    Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.
    #252405 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Koks, taki z ciebie znawca a guzik wiesz. Gaźnik można myć woda, i wodą sam myje najczęściej.

    W chińszczyźnie wszystko jest możliwe, możliwe ze gaźnik rozregulował się samoczynnie. Zobacz czy dobrze ssanie przykręciłeś.

    #252406 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Obstawiam zablokowany pływak.

    Wycisnąłeś paliwo z filtraż 😛

    #252407 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ssanie na pewno dobrze przykręcone tylko nie wiem czy działa bo już latem coś mi się zjebało i gorzej odpalał a raczej nie da się sprawdźić czy jest sprawne
    a filterek wysuszyłem

     
    Czytaj
    REKLAMA

    KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysyłka.

    Uniwersalny kufer motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstawą do łatwej instalacji.

    #252408 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    to weź miernik i pomierz czy wszystko w ssaniu jest ok. jak odpalasz zimny to chodzi na podwyższonych obrotach, a potem schodzi czy w ogóle wolnych obrotów nie łapie jak zimny? Jak nie łapie, to ssanie zwalone. Może być w drugą stronę, że ssanie się nie wyłącza i zalewa pieruna 😐 Trzeba pomierzyć miernikiem i prawdopodobnie czujnik temp. naprawić 😉

    #252409 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no to wszystko wskazuje na ssanie bo na wolnych obrotach wcale nie chce chodzić chodzi tylko na połowie manetki i wyżej tylko dlaczego na początku go odpaliłem i w miare chodził a później już nie chciał

    #252410 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    widocznie wtedy nie było popsute do końca, a teraz już się sypnęło 😐

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
Odpowiedz do: Problem z chińskim gaźnikiem
Informacje o Tobie: